Var
Yok
Vardı ama ayrıldık
Evliyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır maalesef hiç sevgilim olmadı ama sevgilim olursa bir gün ona bu şiiri yazmak isterdim
Seni seviyorum
Seni seviyorum, Seni canımdan çok seviyorum. Gözlerin, gülüşün, sözlerin, Her şeyinle seviyorum.
Seni özledim
Seni özledim, Hasretin içimi sardı. Gözlerimde yaş, Kalbimde acı.
Mutluluğumsun
Sen benim mutluluğumsun, Sen benim en büyük sevdam. Sen olmadan hayat anlamsız, Sen olmadan ben yaşayamam.
Uzun Sevgili Şiirleri
Aşkınla Yandı Yüreğim
Aşkınla yandı yüreğim, Gözlerimden yaşlar aktı. Sensiz bir hayat düşünemiyorum, Sen benim tek aşkımsın.
Seni Seviyorum
Seni seviyorum, Seni canımdan çok seviyorum. Gözlerin, gülüşün, sözlerin, Her şeyinle seviyorum.
Gözlerin deniz mavi, Saçların güneş ışığı. Sen benim aşkımsın, Sen benim her şeyimsin.
Uzun zamandır hayatımda kimse yok
Ask bize küstü usta Hayat bir piyangodur mutlu olanlar kazanır mutsuz olanlar ise tanrının unutulan çocuklarıdır
Teşekkürler sagol naçizane olarak kalplere yüreklere dokunmaya çalışan bir insanım hepsi bu begenmeniz mutlu etti beni
Klm725 görseli mi
Cevap
48Cevap
Maalesef ama sen bu sene fethiye göçekte tekne turuna katıldın mı?
Yüksek ihtimalle
"yok"
"Peki neden bu seçenek?"
"Bu seni hiç alakadar etmez"
Tr de %75 kesimin yok çünkü bu ekonomide ne sevgilisi kardesim millet geçinemiyor zengin kesim yiyip içip manita ile gezer
Hayır yok. Bu arada yaş doğru mu? Doğruysa yaşınızı hiç göstermiyorsunuz.
Ben de diyorum nasıl olur. Şimdi oldu. Bu arada güzel kızsın 😊
He yok ben özele geçmiyorum kimseyle 😊 seni de Allah sahibine bağışlasın güzel kız 😊
@Sakallıx ben 9 yıldır bu sitedeyim. Özelden elbet konuştuklarım oldu ama çoğunlukla sohbeti kısa tuttum. Kimseyle uğraşasım derdini dinleyesim yok. Ayrıca cinsellik konusu açmam asla. Açan olursa da direk konuşmayı keserim. Prensipleri olan biriyim. Benim gibiler nadir de olsa var bu dünyada.
@Sakallıx estağfurullah teşekkür ederim.
@Biyıldız evet tuhaf geliyor biliyorum. Ama inanmadığım için değil. Yapım bu. Her insan aynı değildir.
Benim filefobi hastalığım var uzun zamandan beri.
Yok gerek te yok vermem ben öyle her kıza hiç bir kızda benle boy ölçüssemezzz..
Hayır yok şu sıralar düşünmüyorum da. Tabi ne olacağını bilemeyiz.
Malasef, insanlara güvenemediğim için hayatıma birisini dahil edemiyorum
Hayatımda sevgilim yok açıkçası olması için uğraşmıyorum
KS sorularında başıboş gezen bir sevgilim var.
vardi ama ayrildik var da hic olmadi niye yok la...
Maalesef bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı. Yok.
Evliyim 6 çocuğum var
@25xburqk tabiii 7/24 yumurtluyorum
@25xburqk yalan bu kardeşim 24 yaşında olsun yine de günümüz Türkiye'sinde bu olmaz
Olmadı, olmuyor inşallah hayırlı biri bir gün olur... Büyük eksiklik...
Dinim gereği uygun bulmuyorum ve günahtır
Çünkü ayrılanlar hala sevgili..
Yok denecek kadar az
Üç yıl önce vardı 😐
Sevgilim degilse sevdigim vaR
Var ve çok mutluyuz inşallah da bozulmaz
Yok. Kendi tercihim :)
Yanlış olmasındansa, olmaması daha iyi.
Geneli sapmış soranin cvpi nedir
Vardı bir zamwnlar 2 aydır yok
Şu an yalnizim
Evdeyim izin günüm dinleniyorum.
Hem evli olup hem sevgilin olamaz mı
Kesin %69'un yoktur.
Yok maalesef ama artık istyrm
Hayır yok
Yok benimle sevgili olur musun?
Ya da arkadaş olalım
Doğru insanla karşılaşmadım henüz
Yok böyle iyi
peki ya sen
var
yasin dogru mu
gercek yaşım 24
🤪🤪
En son ne zaman vardı hatırlayamıyorum
Daha karar vermedim
Yokk
Uzun zamandır yok
Yok.
Var çok şükür
Sevgilim yok
Hayır yok
maalesef?
Evet var
sapız biz
Hayır yok
Hayır Yok
Sevgilim yok.
Yok valla
yok.
Hayır, yok.
Yok malesefcime
yok gerekte yok
Uzun zamandır yok
Hayır yok.
Hayır.
Kimse yok.
Senin var mi
Yok şuanlık
Göğüsler sana mı ait
Hım iyi duruyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?