Öyle ise neden yalnızım ben ya 1.87 boyumla 😂 bu boy sevdası niye kısa boylu erkekleri çöpe atmayın. Boy farkı önemli mi ilişkinizde?


Kimi kızlar bir ortamda yanındaki adamin uzun boylu olunca onu koruyabilecegini düşünür oysaki en büyük yanılgıdır bu.. ne kaslar ne de boy gücün sembolü değildir..
Bende her şey var ama
Cevap
2Cevap
Evet kızlar 190 erkek isterler kendi boylarına bakmadan boy zaten önemli değil bir ilişki de
Genelde kendinin zıttı özelliklerdeki insanlar cazip gelir insanlara..
Niye abi zıt istemiyorum
Aslında tamamlayıcıdır o..
Onu bilmiyorum ama totosu yere yakın olandan korkacaksın 😄
Benim yakın değil
Senin için demedim zaten kısa kızlardan bahsediyorum hani 155 boyuyla 2 metre erkek isteyenler var ya
Ha şu çubuk krakerlerden bahsedion cubunlar onlar davul olsun
Aga her şey boy deel
Naaasil aga
Bunu yeni mi anladın?
Derken
Ama yalnızım
Akılsız mıyım
Ahahaha senin lafınla olmuyor da bencilce bir yorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?