Bir erkeğin seni sevmesi kıskanmasındaki asıl niyet kötğ gözlerden korumak istemesi ve diğer erkeklerdeki düşünceleri bilmesidir ve normaldir. Eğer seni umursayıp sahiplenmeyen birini arıyorsan ayrıl ondan.
Tamam ama kardeşi aşırı açık giyiniyor kızıyor ona da ama aşırı bir tepki göstermiyor yine de. Fakat konu bana gelince ufacık bir şeye bile sinirleniyor dar filan diyor önce kardeşine baksın bana niye bu kadar tepki gösteriyor anlamıyorum
Ya olum ayrıl o zaman Allah Allah ne uğraşıyon boş insanlarla sen ayrı o ayrı problem daha sevdiğin için bir şort giymeyi bırakmaktan acizlik edip burada millete dert anlatıyorsun zaten bir bok olmaz sizden bu halde
Şort giymiyorum ki? Pantolon giyiyorum giydiğim pantolona bile laf ediyor kardeşi şortla geziyor pek tepki göstermiyor buna şaşıyorum ve size sebebini soruyorum
Kapatmaya zaten hakkı yok fakat ilişki dediğin olay ortak kararla ilerliyor ya hani bugün sen içi rahat etsin diye onu giymezsin yarın o senin için bir şey yapar
@SoLiDeR evet bende bana kıyafet konusunda karışmasını anlıyorum bir nevi korumak istiyor ama kardeşine bana karıştığı kadar karışmaması tuhaf yanımızda şortla geziyor
Akrabaya ve kardeşe o kadar karışamıyoruz maalesef, onlar biraz daha kendine buyruk olur yani tabi ki. Seni daha çok seviyor ve aşk besliyor, sebebi bu
@hastagSUSAMAM İzmiri Ankarası Arabistanı yok bunun işte hanımefendi, her erkekte nefis vardır, her erkek bakabilir. Evet oranlar değişir, yüzdeler değişir ama bakan illa olur, biz en aza indirmeye çalışıyoruz, en azından orasını burasını açtırmış diye bir şeyler düşünülsün istemiyoruz. Yurt dışına çıkmış her türlü milelti tanımış bir kişi olarak söylüyorum bunları
@hastagSUSAMAM Kıskanmak ile korumak arasında büyük bir fark var fakat bunu idrak edebilecek biri ile tartışmayı tercih ederim, iyi geceler hanımefendi görüşünüze saygı duyuyorum, cezaların caydırıcılığı az olduğu bir ülkede açık giyinen bütün kardeşlerime sizleri Allah korusun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bir erkeğin seni sevmesi kıskanmasındaki asıl niyet kötğ gözlerden korumak istemesi ve diğer erkeklerdeki düşünceleri bilmesidir ve normaldir. Eğer seni umursayıp sahiplenmeyen birini arıyorsan ayrıl ondan.
Haklı
Tamam ama kardeşi aşırı açık giyiniyor kızıyor ona da ama aşırı bir tepki göstermiyor yine de. Fakat konu bana gelince ufacık bir şeye bile sinirleniyor dar filan diyor önce kardeşine baksın bana niye bu kadar tepki gösteriyor anlamıyorum
Ya olum ayrıl o zaman Allah Allah ne uğraşıyon boş insanlarla sen ayrı o ayrı problem daha sevdiğin için bir şort giymeyi bırakmaktan acizlik edip burada millete dert anlatıyorsun zaten bir bok olmaz sizden bu halde
lan madem bu kadar kıskanç gitsin kapalı biriyle sevgili olsun uğraştırmasın kimseyi
kimsenin kimseyi kısıtlamaya hakkı yok
Şort giymiyorum ki? Pantolon giyiyorum giydiğim pantolona bile laf ediyor kardeşi şortla geziyor pek tepki göstermiyor buna şaşıyorum ve size sebebini soruyorum
Kapatmaya zaten hakkı yok fakat ilişki dediğin olay ortak kararla ilerliyor ya hani bugün sen içi rahat etsin diye onu giymezsin yarın o senin için bir şey yapar
Gün sonunda yine onun istediği oluyor zaten dediğim gibi tek tuhafıma giden bu kadar açık saçık giyinen bir kardeşi varken bana bu kadar karışması
Ayrıl hacı cidden benim bile canımj sıktı sizin tutarsızlığınız bu kadar dert ederek yapıyorsan zaten bir anlamı yok
aman erkekler ne anlar zaten
Aq ben bir şey demiyorum kardeşine niye karışmıyor diyorum sen bana tutarsız diyorsun ahahahaha
Yav abim sen niye rahatsız oluyosun bu konudan arası kötü sevmiyo belki kardeşini
@hastagSUSAMAM ahahajsh haklısın gerçekten
@hastagSUSAMAM Gözü dönmüş millet var sokakta, erkekler de eşine bakilmasinı istemiyor, kendi hemcinsinden koruyor yani durum kötü işte.
Kanki ne kadar efendi karizman var
bakan kapalıya da bakıyor fark etmiyor
@SoLiDeR evet bende bana kıyafet konusunda karışmasını anlıyorum bir nevi korumak istiyor ama kardeşine bana karıştığı kadar karışmaması tuhaf yanımızda şortla geziyor
@hastagSUSAMAM doğru
@hastagSUSAMAM Açığa erkeklerin %90'ı bakıyor, kapalıya ise %45 i yani yarı yarıya. Biz dikkat çekmesin en azından diyoruz
Akrabaya ve kardeşe o kadar karışamıyoruz maalesef, onlar biraz daha kendine buyruk olur yani tabi ki. Seni daha çok seviyor ve aşk besliyor, sebebi bu
o nerede yaşadığına bağlı İzmir'de böyle şeyler olmaz
@hastagSUSAMAM İzmiri Ankarası Arabistanı yok bunun işte hanımefendi, her erkekte nefis vardır, her erkek bakabilir. Evet oranlar değişir, yüzdeler değişir ama bakan illa olur, biz en aza indirmeye çalışıyoruz, en azından orasını burasını açtırmış diye bir şeyler düşünülsün istemiyoruz. Yurt dışına çıkmış her türlü milelti tanımış bir kişi olarak söylüyorum bunları
e o zaman baştan öyle birini tercih edicen kıskanmak başkasının yaşam biçimini etkilemene sebep olamaz gider sana uyanını bulursun onla olursun
birini ilk nasıl gördüysen öyle kalmasını istersin eğer gerçekten seviyorsan
@hastagSUSAMAM Kıskanmak ile korumak arasında büyük bir fark var fakat bunu idrak edebilecek biri ile tartışmayı tercih ederim, iyi geceler hanımefendi görüşünüze saygı duyuyorum, cezaların caydırıcılığı az olduğu bir ülkede açık giyinen bütün kardeşlerime sizleri Allah korusun
noluyo yani kapalı giyinince başına bişi gelmiyor mu hayvana, bebeğe bile sulanan varken mantığa bak ya
aman ayrıl bundan ya yobaz şey
Ya sorun şu kardeşine niye kızmıyor
ona aşık değil ki niye ona karışsın
Mantıklı sjslsh
Gencecik yaşında bir adama teslim mi olacaksin
Niye böyle yapıyor sence
Seni kendine saklamaya çalışıyor. Ancak genç yaşında giyinmezsen hep icknde kalacak. Yaşlı gibi mi olacaksin
Kardeşine niye bu kadar tepki göstermiyor
Ona gücü yetmiyor
Giyim tarzını nasil
Ben normal giyiniyorum giydiğim pantolona bile laf ediyor fakat kardeşi croplı şortlu
Hata sende o zaman
Neden
Böyle bir adamla devam ediyorsan hatalı sensin
Ya şöyle dozunda kıskanması hoşuma gidiyor ama kardeşine laf etmemesi aşırı sinir bozucu
Gizli olmasan sana bireyler diyecektim ama
Sen de sevgilini kapattır
hiç çekilmez
Hayır kardeşine niye bu kadar tepki göstermiyor onu anlamıyorum
ya sen daha namussun onun için birlikte oldysan dahada kıskanır
Sen daha namusun ne ya ahsksh kardeşi de önemli ama
yok bazı erkeklere önce sevgili
Yani ben kardeşinden daha mı önce geliyorum açıklık vs konularında
evet seni daha çok korur çok olan durum
Ahaha😂
Sorumun cevabını alamadım
KAÇ ONDAN
Niye