Daha önce hiç aşık olmadım fakat sanki daha önce aşık olmuşum gibi acı çekiyorum. İçimde onun boşluğu var, neden?

Daha önce hiç aşık olmadım fakat sanki daha önce aşık olmuşum gibi acı çekiyorum. İçimde onun boşluğu var, neden?
Cevapla