Hayatımızda yalnış gidenlere değilde, nelerin iyi gittigine odaklanırsak, hayatımız daha mı iyiye gider, yoksa daha mı kötü olur?

Yalnışlarımızı düşünerek zaman harcarsak, kendimizi iyi yönde geliştire bilir miyiz? Sanmam. Bence yalnışlarımızdan ders alıp, kafaya takmadan hayata devam etmek daha iyidir. Sizcee?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevapları farklı bakış açılarından duymak istediğim için böyle bir soru sordum, ihtiyacım olduğundan değil. Teşekkürler.
Hayatımızda yalnış gidenlere değilde, nelerin iyi gittigine odaklanırsak, hayatımız daha mı iyiye gider, yoksa daha mı kötü olur?
Cevapla