İlişkide içime sinmeyen çok fazla şey var ama bunlar hakkında oturup karşılıklı asla konuşamıyoruz?

Sevgilimin iş yerindeki kişilerle vs içime sinmeyen hisler var gerek suanki yaklaşımı yaptıkları sanki bir şeyi kaçırıyormusum gibi hissediyorum. Bu konular hakkında tek. bir şey dediğim anda ruh hastası veya kavgacı gergin kafadan hastalıklı damgası yiyorum.. bir insan bir şeyleri eksik veya yanlış hissediyorsa o işte bir enik yok mudur?
İlişkide içime sinmeyen çok fazla şey var ama bunlar hakkında oturup karşılıklı asla konuşamıyoruz?
Cevapla