Bugün cuma olduğu için kayınvalidemi aradım açmadı, bende bir daha aramadım.
Benim aradığımı görüyor ama geri arama zahmetinde bulunmuyor.
Hep aynı şeyi yapıyor ilk aradığımda konuşamıyorsak ikinci defa benim aramamı bekliyor.
Sonra da eşime kendisini aramadığımı söylüyor, eşime arıyorum açmıyor geri de dönmüyor diyorum olsun sen bir daha ara diyor.
Ne yapmaya çalışıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tüm kayinvalidelerden nefret ediyorum çoğu seninki gibi karısını oğullarından kıskanıyor
Ben anlamıyorum eşimin annesi diye ayağına paspas mı olayım, bugün cuma bak arıyorum cumanı kutlamak için açmıyorsun ve sırf egon yüzünden geri arama zahmetinde bile bulunmuyor.
Ve bir ay sonra gelip evimde kalacak hastaneye götür diyecek.
Yüz verme sakın ağırlığını koy, böyle peşinden koşmaya devam edersen daha çok kullanmaya çalışır seni, afedersin ama her zaman insanoğluna s. i k en yaranir
Çok haklısınız valla.
klasik kaynana egoistliği kocanın bir daha ara demesi de mantıksız aramışsın geri dönmek artık onun işi arama bence böyle böyle alıştırma kimseyi
Yok normalde ikinci defa arardım ama bugün aramadım yeter yani ne demek bu yaptığı aradığımı görüyor ama geri dönmüyor 60 yaşında kadın gerçekten ayıp.
Hayatım bilerek yapıyor zaten Allah aşkına böyle alıştırırsan evliliğin süre boyunca herkes her şeyi senden bekleyecek saygısız ol demiyorum ama gerektiğinde de duvarını ör
Bundan sonra öyle yapıcam zaten aradığımda baktım açmıyor mu tamam bitti aradım bakmadı napayım. Oğluna diyeceğim arıyorum açmıyor, geri dönmüyor napabilirim ben aradım benden günah gitti.
Onu Allah rızası için bir büyüğün bir annen kabul et sürekli ara , şeytanın aranızda bir düşmanlık üretmesine müsaade etme. Sinirlendiğinde hasbunallahu ve nimel vekil de..
Ama ben arıyorum tamam o an işi olabilir, eminim görüyor aradığımı neden benim aramamı bekliyor kendi aramıyor. Kız kardeşlerini çok güzel arıyor onların aramasını beklemeden.
İşte o sana bunu yaptığı halde sen Allah için kendi yapman gerekeni yaparda sabredersen birçok günahlarına kefaret toplarsın. Ve kezalike neczil muhsinin
Böyle yapmasına üzülüyorum gerçekten bunu hakettiğimi düşünmüyorum.
İşte o kadın yaptığının farkında sen Rabbinin hükmüne sabret, onun kalbine Allah o yaptığı kalp kırıcılığı bildirecektir. Sen sadece hazırda bekleyen şeytana fırsat verme. Birde sana şunu tavsiye ederim onunla olan görüşmelerini çok seyrelt ki sende az yıpranırsın. Küs olmaktansa kavga olmasındansa bu olumsuzluğu daha az yaşamak en güzeli aramalarını seyrekleştir
Benim anladığım kadarıyla ben büyüğüm diye egoistlik yapıyor.
Her ne yapıyorsa bunun kırıcı olduğununda farkında ve ne yaptığınında farkında. Sen kendine düşeni yap Allaha tevekkül et
Allah kalbine göre versin
Amin inşallah seninde güzel kalbine göre versin ve sabrı cemil ihsan eylesin sana çok yumuşak bir kalbin var bozma
Sağ olun🌼
Rica ederim 🌼☘️
Belki görmemiştir meşguldür
O an meşgul olabilir, sonra geri dönebilir bana WhatsApp'a girip çevrimiçi oluyor görüyorum.
Aradığını görmemiş olabilir diyorum dikkat etmemiştir son armalara veya telefonda bildirimine
Görmemiş olması imkansız ben saat 6'da aradım benden sonra eşim aramış konuşmuş annesi ile
Ya benimde bir büyüğümle aynı şey oluyordu da ondan dedim olabilir diye
Kayınvalidem telefonunu kullanmayı bilen birisi cevapsız aramaları falan görür yani, bilinçli aramıyor benim aramamı bekliyor