Aradığımı gördüğü halde kendi aramıyor, tekrar benim aramamı bekliyor?

Bugün cuma olduğu için kayınvalidemi aradım açmadı, bende bir daha aramadım.

Benim aradığımı görüyor ama geri arama zahmetinde bulunmuyor.

Hep aynı şeyi yapıyor ilk aradığımda konuşamıyorsak ikinci defa benim aramamı bekliyor.

Sonra da eşime kendisini aramadığımı söylüyor, eşime arıyorum açmıyor geri de dönmüyor diyorum olsun sen bir daha ara diyor.

Ne yapmaya çalışıyor.

Aradığımı gördüğü halde kendi aramıyor, tekrar benim aramamı bekliyor?
Cevapla