Nişanlımla ayrı şehirlerdeyiz, sürekli bana görüldü atıyor. Konuşmak istemiyor mu?

Nişanlım işleri yoğun ve genelde müsait olamıyo bana bazen görüldü atiyo mesajlaşmayı çok sevmediğini söyledi ama uzak mesafedeyiz beni seviyomu gerçekten

Nişanlımla ayrı şehirlerdeyiz, sürekli bana görüldü atıyor. Konuşmak istemiyor mu?
Cevapla