Ben bir edebiyat öğretmeniyim ve öğrencilerime ders verirken, bir öğrencimin davranışları dikkatimi çekti. Sık sık derste garip bir şekilde gözlerini üzerimde tutmaya başlamıştı. Bu bakışlar sadece ilgi değil, kötü niyet taşıdığını hissettiriyordu. Önce bu durumu göz ardı etmeye çalıştım, ancak rahatsız edici bir şekilde artmaya devam etti. Bir gün, ders sırasında bu bakışlar daha da saldırgan hale geldi ve artık bu durumu daha fazla göz ardı edemeyeceğimi anladım. Teneffüs sırasında, öğrenciyi yanıma çağırdım ve merakla neden böyle davrandığını sordum. Öğrencinin verdiği cevap beni şaşırttı, Hocam, benim sizle ne işim olur? dedi.
Sizce ben mi kuruntu yapıyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer