Öğretmenin ve öğrencimin anlam veremediğim bakışlarının sebebi nedir?

Ben bir edebiyat öğretmeniyim ve öğrencilerime ders verirken, bir öğrencimin davranışları dikkatimi çekti. Sık sık derste garip bir şekilde gözlerini üzerimde tutmaya başlamıştı. Bu bakışlar sadece ilgi değil, kötü niyet taşıdığını hissettiriyordu. Önce bu durumu göz ardı etmeye çalıştım, ancak rahatsız edici bir şekilde artmaya devam etti. Bir gün, ders sırasında bu bakışlar daha da saldırgan hale geldi ve artık bu durumu daha fazla göz ardı edemeyeceğimi anladım. Teneffüs sırasında, öğrenciyi yanıma çağırdım ve merakla neden böyle davrandığını sordum. Öğrencinin verdiği cevap beni şaşırttı, Hocam, benim sizle ne işim olur? dedi.

Sizce ben mi kuruntu yapıyorum?

Öğretmenin ve öğrencimin anlam veremediğim bakışlarının sebebi nedir?
Cevapla