Yemege cikicaz mesela bana soruyor canin ne istiyo disari cikalim diyorum bunaldim nereye gitmek istersin diyor bende ona diyorum askim ne istersin diye oda hep bana bırakıyor bende biraz kararsız biriyim o soylesin diyorum sürekli bana sormasi iyi bir sey mi yoksa ugrasmaya mi üşeniyor bulmak icin bilemedim yani
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yok iyi bişy degıl erkek dedigin biraz yönelendirme yapmalı benimkinde biraz boyle sokra bana laf yapıyor hep senin istediğin olıyor diye allam ya ayrı kafalar bunlar
Yok benimki laf yapmaz asla bazi konularda o yonlendiriyor mesela ama yemek ve gezme isini bana birakiyo ornek veriyorum ise gircem o cogu yeri bilir cok calistigi icin bazen soruyorum burasi olmaz diyo gorusmeye gitme burayla bildigi vardır diyorum sadece yemek gezme konusu böyle bazen diyor tabi ama genelde bana sorar
Ne güzel arabası var benim sevgilimin arabası yok toplu taşıt kullanıoduk anca degerini bil bari simdi evlilik vs için maddi durumuna vardır benimkinin o da yok ayrılmayı düşünüyorum srtık
Araba cart curt dert eden biri olmadim hic yani olmazsa ona gore hareket ederdim evlilik icin maddi durum biraz birikim illaki gerekiyor malum sartlarda ama bence seviyosan dert etme bunları cabalamasi yeterli
Yani olmasaydı sende düşünürdün araba şart dogru düzgün gezemon biri görür dşye teleslanıyon bi de guvenmıom ya bırakırsa ya fikri degısırse bahanesi bol maddiyatm yok der ailemin yüzüne nasıl bakcam ayrıca sıkıldım artık ayrı kalmaktan evlilik istiom ama olmuyo ya sevgi vs boş gerçekten skıldım 2 aydır askerde zaten askerliğini bekle 1-2 sene sevgili ol ama sonu evlilik olmasın bu olasılığı düşündükçe kafayı yiyom ondan da umudu kestim evlilik konusunda
Tabiki haklısın araba her evde olmasi gerek bu zamanki şartlarda cunku her yere toplu tasimayla gitmek cok zor bi durum o konuda tabiki hak veriyorum sana ama elinde yoksa yapacak bi sey olmaz bazen kiralanir gidilir dklik kiralamalar var vs önerebilirim bir de evlenmemek icin bahanesi coksa niyeti yoktur bizdede oyle ikimizdede biraz bahane var ama asilmayacak seyler değil yani oyle evlenemicegimiz kadar sorun değil insan isterse her sey olur kimse hicbi kadinda bosuna oyalanmak istemez belki cocuk istiyorsun kadinlarin belli bir yas araligi bar bu konuda maalesef hakkina girmesin ciddiyeti yoksa
Yok ehliyetini kaptırmıştı sınava girdi tekrar kazandı vs ama ehliyeti çıkarmaya parası yoktu askere giti zaten. Bende diyom aynen öyle hakkıma girme net olalım elimden geleni yapcam ama belli süre veremem diyo ben ona diyorum bak 3-4 sene sevgililik dönemi istemiyorum dşye bende istemiyorum hemen evlenmek istiyorum ama maddi dururmum belli elimden geleni yapmaya calıscam diyo anca ama 2 sene içinde istiyorum bende onda da o ısıgı goremıom 21 yasındayım yaşım geciyo ben rahatça bişyler yaşayalım istom evden çağırmasınlar beni gec evlenince gençliğim hep aile baskıso ile gececek
Seni cok iyi anlıyorum sürekli evden baski olunca ailende biraz katiysa insan evlenince daha rahat olur sevdiğiyle bence de ciddi ilişki max 3 sene sürmeli yani bi Nisan tanisma soz vs bi adim atılmali belki ozaman daha rahat olursunuz ama çocukta kendince hakli cabaliyor en azindan bi seyler olmasi icin devir zor biraz daha anlayisli olabilirsin evlilik kolay olmuyor olsa bile o evi dizmek zor cok masraf çıkıyor onuda anlaman lazım seninle iyi sartlarda evlenmek istiyor
Ama ben dugun istemiyom ki. 3 seneden uzun sürmemeli kendi de uzatmak istemiyo ama bana o güveni vermiyo sanki sonra da olmadı yapamadım dicek gibi enerji alıyorum bi de Nisan söz evlilikten birkaç ay önce olmamı ben onu ailemin içine sokar hele ki Nisan yaparsam sonra evlilik olmazsa adım çıkar aileme karsı
Ya öyle düşünme nasip işleri bunlar yani o güveni vermeli insan sende haklisin verse belki boyle düşünmezsin arafta birakiyor cogu erkek benimki mesela biraz korkuyor saniyoki evlenince hapis hayati olcak falan alakasi yok sorumlulugunu bilirse bana eve karsi sorun yok erkekler biraz sey evlenince ozgurlukleri kisitlaniyor saniyo ama oyle degil belkide bu yuzden geciktiriyodur bilemezsin sahsen ben bazen boyle düşünüyorum
Ben dicem ya yarın 2 sene içinde evlilik olmucaksa ben yokum dicem arafta kalmak beyin kemırtıyo resmen erkeklere güven olmuyo sizin ilişki ne kdrlık
1.5 sene oldu aileler biliyor mesela ama resmi tanisma olmadi henüz cunku sevgilim bazen kafa karıştırıyor o dedigim mevzudan evliligin kendince bi sorumlulugu vardir mesela bazen onu yerine getiremicekmis gibi geliyor banada ama ins hayirlisi yani net olmasi lazim insanin yoksa surekli boyle düşünür insan sende haklısın
Bizimde 1 sene oldu. Annem vs biliyor ztn illa ki tanıdıklar goruyor dısarda bi müddet sonra kendimi daha da kapana koşulmu hissediom boyle olunca bende o sorumluluğu yerine getiremez gibi düşünüyorum yaşı kaç sevgilinin
28 cocuk degil benimki canim o evreleri coktan yasamis gecmis bir adam yani gencligini yasamis gezmis etmis bana gelince boyle dusunebilmesj cok kırıcı oluyor daha ne olsun istiyor onuda anlamadim yani ornek verecek olursam evli adam aksam cikip kankasiyla gece 2 de eve gelemez yani bunu normaldede yapmamasi lazim bunlari diyorum diye oyle düşünüyor diyorum en gec 11 bucuk 12 de evde ol yani gecikme
Benim sevgilim 25 yasında. Arkadaşlarına cok mu düşkün
Ya şöyle 2 3 tane var cok değil hergun de görüşmezler 2 haftada 1 falan ama gorusuncede 2 ye sarkmasin diyorum ben ayni seyi yapsam hos olur mu senin icin olmaz diyo ayni sey diyorum kimseyi arkadaşı kurtarmiyor kusura bakmasinlar iyi bi anne baba iyi bir eş kurtariyor bi yerden sonra bu böyle idrak edemiyo bazilari seninkide cocuk degil yasi gayet iyi yani
Cok cıkmıyo aslında birsz müsamma verilebilir ama evlenince de geceye kdr arkadaşlarla takılma olmaz bu konuda yanlış düşünüyor bende aynı sen gibi düşünüyorum bende bi sure sonra anne baba bile kurtarmıyor eş kalıyor ki zaten benim sevgilimin annesi demin de babası pek hayırlı bir baba degıl
Ya hayirli hayirsiz sans meselesi ama esi kendi seciyor insan bi yerden sonra evlendigin icin ailen bile saliyor seni sadece esin kaliyor yaninda oyuzden cok onemli bir secim hani derler ya bir esini iki isini iyi sec diye bence isi kotu de secsen esin iyiyse her sey okey olur cok onemli bir sey ben sorumsuzluk istemiyorum arkadas ortamini sevmiyorum pek benim adam gibi adam tanimima uyan insanlar degil oyuzden onlarla geceye kalmasini iste ne bileyim kalmali tatillere kamplara gitmesini istemiyorum tamamen cevresel sorun aslinda oda cok sever bende diyorum hani yasaklama hakkina sahip değilim ama boyle boyle yap yani geceye kalma orada burada erkek erkege cok takilma kalmali yerlere cok gitme diyorum
Valla dogru es seçimi onemli ama hayatımda ilk defa sevdilgiimi hissetim bir erkek tarafından ve ayeıva erkek erkeğe tatil vs bana ters hele ki arladasları bekarsa bende sevgilimin çoğu arkadaşını sevmiyom bazıları tekin degıl zaten sevgilinde onları sana tercih etmez
Benim sevgilimde onların yeri ayrı seninki ayrı diyo ama yşne de görüşme sunla vs demiyorum erkekler bence buna gelemiyor
Ya mesela bazen cok sacma davraniyor senin benimle ciddi iliskin var onemli bir konusuysa her zaman benimle olman gerekir cunku onlarin 3unden 2 tanesi falan ailelerini kurmus kimsede kalkip hanimlari dururken kankalarini seçmez benimki bir tuaf davraniyor bu konuda bazen gorusme etme demiyorum zaten canim dostu goruyor seviyor saygı duyuyorum oda bana karsi öyledir ama anlamasi lazim bazi seyleri artık evlilik düşünüyorsak önemli olan ben olmaliyim yani beni cevresindekilerle kiyas etmemeli guvenmiyorum adamlarin evli bekar olmasi bi sey degistirmiyor bu arada yani evli olmalarina ragmen rahat durmayan insanlar biliyorum oyuzden istemiyorum hangi kadin ister biride cikip ben sorin etmem demez ayni sey erkek icinde gecerli yani benim kankam evli erkeklerde yatip kalkcak ornek misal daldan dala konacak ve benim esim yerine koydugum adamda gecelere kadar bu kizla takilmama bi sey demicek gülerim yaniii
Emin ol diyolar yani bende benzerini sevgilime soylemistim bunun bi arkadası mekana gitmeyi teklif etmişti benim sevgilim red etmisti ama çöl sinirlenmiştim sevgilin olduğunu bile bile nasıl bunu der vs demistim erkekler direkt savunmaya geciyo zaten onla görüşme demistim en son anlamıstık ama arkadas gruplarında denl gelirse vs ortamı terk edemem ayıp olur bas basa görüşmem onla demisti bu konu ince ciZgi yaa çok istiyorsa tatil vs senle gitmeli cidden erkek arkadaslar büyük bela rakip gibi görmeye başladım artık bazı erkek arkadaşlarını sinir olmamak elde degıl
Ya tabiki rakipler bencede bu arada bi kizdan daha tehlikeli erkek kankasi olması çünkü bazen yerini bilmiyolar yani eş her seyden once gelir bunu kavramakta zorluk cekiyolar adama cok guveniyor kendi cevresine yanlis yapmaz yan gozle bakmaz diye ben diyorum nasil eminsin yani aq ben istemiyorum sonucta adamin ne oldugu belli iyi bir dost ama kardeşim gevsek bir insan bir kadin olarakta ben rahatsizlik duyuyorum tabiki istemem gerçekten kafalari bazen calismiyor boyle illa biri yan gozle bakacak gozuyle görecek oyle ikna olur duruma
Valla çalışmışt ya benim sevgilimin bir arkadaşı da kafayı alfa erkeklik ile bozmuş bir mal. Bi ara sevgilime çevremde aşık erkek görmek istemiyorum vs demisti bana anlatmıştı asırı tav olmustum bi ara konusmuyodu onla sonra tekrar buluşmaya başladılar falan sonra ben bunu diyince sakasına demisti vs savunuyor onu sinir oluyorum erkeklerin hepsinde ortak bir özellik demek kş. Sevgilim askerde o arkadaşı arıyor borç istemek için kendisi ihtiyacın var mı diye soracağına. Yok vs diyimce tak diye kapatıyor sevgilimin suratına hala ne dşye arkadaşsa anlamıyorum cidden gerçekleri göremiyorlar onlar gider ben kalırım diyom hep ona bana arkadaşıma takmışsın diyo senin yerin ayrı diyo gerçekleri goremoyolar ya sinir oldum
Evet ya takmissin lafini diyolar bide insana kör gibi davraniyolar tamam dostluk güzel sey ama seni her gece o adam karsilamicak kapida yemegini yapmicak hergun seninle ayni evde oturmicak ne bu bağlılık duzgun insanlar olsa neyse dersin yani duzhun olmayani savunuyolar bide cildiriyor insan
Arkadas boş iş erkekler bu konuda nankor biraz kendileri karışır düzgün olmayan kız arkadaşa ama kendileri erkek arkadaşlarını melek olarak görüyor herhalde bi de benim sevgilim bazen arkadaşlarının ilişkilerinden örnek veriyor kafayı yiyorum bana ne mk onların ilişkisinden içindemiyiz bilemeyiz valla sinir oldum ona ya
Ya mesela en yakin kankasi evli çocuklu diyorum ben bu adami sevmiyorum istemiyorum ama sana ayip olmasin diye selam veririm ama durum bu dedim yani bil bana kalkmis diyo bizene ne yasadigindan benim kankam daldan dala konsa yemin olsun ortaligi katar birbirine etmedigi kufur kalmaz adam surekli aliskanlik etmis aldatiyor ama bunu sorun etmiyo bizene oluyor cok aptalca bir olay gerçekten o adam ancak esiyle gelebilir yani benim yanima istemiyorum dedim baska türlü
Ay erkkeler aynı ya sevgilimin bi arkadası da sevgilisini yakın arkadaşı ile aldatmıştı bende aynısını ona dedim mesafe koy gibisinden o da diyo kendi hayatı bize ne bizim arkadaşımız bunu yapsa demedikleri kalmaz bize
Ya sorma bak benim kankamin amcasi gemici teknede parti vermis gencler kankamda bana dedi gel egleniriz bende bunu soyledim kiza demedigini birakmadi seni neye surukluyor ne alaka vs gibisinden demek istedigi cok açık kufur falan etti ama alenen herif daldan dala konuyor bir de evli cocuklu bekar olsa iplemezsin bu kadar bizene ondan oluyo harbiden aklim almiyor illa biri bi yamuk yapacak yani yoksa toz kondurmuyolar
Vallaaaa aynen benimde arkadaşım yok bi koz arkadaşım vardı o da ona işte ne olduğu belli erkek meraklısı vs demişti ondan ilk başta haz etmemişti o yuzden kızla arama mesafe koydum hatta arkadaşlığımız yök Şu an acaba onlar bubu yapabilir mi Tabiki de hayır ulan sinir oldum yeminle yA nefret edşyorum senin arkadaşlarından diye hep söylüyorum ona aptlllar arkadaşmış
Gercekten kafalarinda sorun var ya düzgün dusunemiyolar kendi cevreleri istekleri olunca farkli bize gelince farkli oluyo
Öyle yA evlilik konusu da aynı vaadci hepsi offff hepsi aynı olmak zorunda mı
Ya vaat veriyorlar ama netlik yok mesela havada cok kalıyor benim aklimda yoktu hic evlilik konusu istemeyen biriydim kendi aklima soktu bu sefer 2. senemiz dolacak 1 seneden sonra kendi tokezlemeye miy miy etmeye basladi bende hemen olsun demedim zaten de sen once konuyu acip niye sonra yavaslatiyosun ozaman acmasaydin gidisata gore konusurduk ceyiz diziyorum ufaktan konusuldu diye simdide cok yavas ilerliyor her sey ben onu 6. Ayda annemle ablamla tanistirdim onda tik yok kimseyle tanismadim daha ama beni biliyolar kardeşini taniyodum zaten eskiden okadar sadece
Valla aynı ya bende de ilk o konuyu açtı s alak mı bunlar mk aynı fabrikadan çıkmışlar hepsi de bozuk mal gibi. Ben annemle tanıştırmadım annem ve cocuk istedi ama bahane sundum boylr tanıştırırsam bi b ok olmazsa anneme rezil olmim diye ama ilişkiyi neredeyse herkes biliyor Allah kahretsin bunları ya yemşn edşyom en iyisi terk etmek onu terk edip birini bulup 6 ayda evlenmek istiyorum o derece dellendim
Ya isleri ciddiye bindirmek isteyen onlar bu sefer kiz ciddiye bindirince acele etmeyelim kafasina giriyolsr bende kac defa dedim sinirden bana istemiyom vs demisti dedim beni mi oyaliyosyn yani oyleyse ayrilalim dedim istemiyorum ben boyle bi sey niyeti ciddi olan belli eder bence boyle arafta birakmaz banada arada geliyolar boyle iste
Bişy diyim mi benimkinde sinirlenince diyor seninle evlenilmez halden anlamıon istemiyorum vs sonra ona diyimce beni com zorluyorsun siniden cıkıyor o kelimeler diyor aynı şeyleri yasıoruz seninle
Aynen aynen sinirlenince istemiyom evlilik vs halleri geliyo bunlara bunaliyom cart curt sanki bize gelmiyo o haller cocuk oyuncagi degil bu laflar bi evlenelim bi istemiyom demek surekli söylenmez boyle arafta kaliyo insan 1.5 senemiz dolmus daha anne baba tanismamisim simdi onun ailesi biraz seydir hani benimle hemen tanisirlarsa evlilik diye tuttururlar biliyoz bunu ondan zaten evlenmeye yakin tanistirir beni bikere eskiden hata etmis güvenmiş kazik yemis kizdan simdide 1.5 sene oldu tanistirmiyor emin ilerlemeue calisiyo rezil olmasin diye bidaha oda kendince hakli
Benimde ailem onunki gibi o yuzden tanıstırmıom ailesi ile tanıştırmamısı büyük eksi zaten ciddi dusunuom diyo ama aile ortada yök onla konuş bunu kaçış verme ona
Ailesi beni biliyor babasi bazen diyormus dugun istiyolar mi hani bi konus gidelim gibisinden falan anneside bana bi seyler yollar vs vs ama resmiyette yokum okadardir biliyolar adamlar beni gormedi tanimadi uzadikca insan kotu oluyor belki olmicak yani erkenden tanimakta fayda var simdi 3 sene umitlenip tanisip olmamasi kotu gelir insana uzamadan tanisilmasi gerek bence
Olmaz öyle hayalet gibi tanışma sart nikahta mı tanıstırcak bu gidişle anlamıom var ya evlenince ne yaparlar kim gibi o samanda baska sorunlar of keşke eski hayatıma devam etseydim yA ciddi ilişki ihrenc bir sey yalnız olmak daha güzelmiş onu fark ettim
Hayalet gibiyim yani bazen cidden diyorum niyetin var mi biliyolar zaten diyo iyide tanismak baska bilmek baska simdi ciddiyiz tamam da tanisinca ailesi baski yapacak hemen evlenin vs diye oda ayri sorun yaratcak bize iyice hazir olmayi bekliyoruz ama aileyle tanismadan gormeden insan bilemez hazir olamaz ki tam anlamiyla
Sende üstüne git tanıstırmıcaksan ayrılalım de gerekirse net olmakta fayda car ciddiyse tanıştırır ailesi ile erkekler büyük sinsi bir yılan ne yapmaya çalıştıklarını insan kestiremıyo cidd dusunuyom diyo ama ailesi ile tanıstırmıyo gerçi benim sevgilim tanıstırmasına rağmen yine inanmıom tanıştırsa bile illa ciddi olcak devam etcek diye kural yök o yuzden erkenden imza atılmalı
Ya Şu an o mesela hemen evlenecek durumda ama ben değilim mental olarakta maddisel olarakta oda mental acidan tam o kafaya gelmedi hala aramizda bazi sorunlarimiz var yani onlar netlesmeden cok zor olmasi onun kafasindaki sorun cevresinden rahatsiz olmam cok problemliler ve dedihim seyler oluyor bazi insanlardada tabiki istemem ve bunu sorun ediyor kendince bende ona karsi fazla kabalasiyor sinirlenince yani agzindan cikani kulağı duymuyor buda cok eksi bir yön evlilik dusunevek olursak insan düşünüyor simdi boyle evlenince nasi olur diye cunku ben aile yapisindan hosnut değilim fazla sinirliler birbirlerini kirar ederler ayni seyi yasamak istemiyom iyi insanlar ama sinir var yani ben huzur ve sakin bi hayat istiyorum o ve onun cevresi varken mumkun olmuyo pek buda benim onumdeki engel
Çevresini sana tercih etmiyosa düşünme evlenme durumunuz bar ne güzel bizde o da yök asırı belirsiz resmen sırf bubuuzden ayrılmak istiyom cidden kafayı taktım ya bende sevgilimin ailesini sevmiyorum valla anlattıklarına göre olaylar vs iyice itici geldiler ama yapacak bir sey yok cidden eğer onunla ciddi düşünüyorsan az da olsa ailesi ile arladasları ile illaki temasta aynı ortamda buluncan bunu düşünerek devam et 😓
Ya ben yapısal olarak zaten cevrem cok yoktur tamam mi 1 tane kzi arkadasim sevgilim ailem bide isim oldugu zaman ise gider gelirim boyleyim cok gezen eden cevresi cok olan surekli cevresiyle takilip eden bir insan değilim oda cevresini sever eder samimidirler ben degilim kimseyle rahatsiz oluyorum yani anne babasi baska tabide cevresiyle samimi olmak zorunda degilim oda onu istiyor iyi olayim istiyo cevresiyle gelip gitcekler bize diyo cevresine gore es secmeye calisiyor oyle bir canım var maalesef cok acik yani cevreside cevre olsa oper basina korsun anladin mi ful sorun sacma sapan seyler gereksiz insan topluluğu oda farkinda bunun gayet kendide diyor ama yinede herkesle iyi gecinmemi bekliyo ben ise istemiyorum herkesle iyi gecinmeyi
Valla bende öyleyim aynı senin gibi sevgilimin arkadaşlarınıda sevmıyorum ben ailesiyle bile muhattap olmak istemiyorum bizim gibi kız bulamazlar bu devirde keske degerimi anlaşa oylr bişy yaşasınlar ki anlasınlar değerlerimizi
Kendi secsin bazen de sorsun ya da ikisi arasında kalınca sorsun
Bence güzel bırsey şey de bı gün sen karar ver bı gün ben
Canı cok bir sey cekiyosa mesela söyler suraya gidelim diye ama %70 80 bana soruyor bu şekilde tabi kotu degil asla ama 2 senelik iliskide hep bana soruyor bende cok bulamiyorum yani sürekli
Hoy maşallah 2 sene Bence sıra sıra dıyın
Yogun calisiyo yoruluyo onun etkisi cok bence yani arabayi kullananda o yorgun oluyo belki bu yüzden düşünmüyor olabilir cani bi sey istemiyo olabilir ben istiyorum diye gezdiriyor beni cogu zaman
Ooo ozaman sakın yerlerı tercıh et denız, sahıl vb
Ben genelde hep oyle yaparim yormam cok düşünürüm sakin sessiz yakin yerleri seçerim
Değil , biraz otoriter olmalı
Yani genelde öyledir aslinda sadece bu yemek gezme isini bana diyor sen sec diye senin dedigin olsun istiyorum senin istedigin yere gidelim diyo
O zaman senin gönlün olsun istiyor güzel hareket bu şekilde ise seni sevip değer verdigi için mesela bı başka yere gidersiniz orada kız çok olur dersin. Buraya kızlara bakmaya mi geldin çok diye vs hiç o toplara girmemiş sana bırakmış
Evet guzel sey tabiki ama bende cok yer bilmiyorum ki yani 2 senedir ayni mekanlara yerlere gidiyoruz cok uzaga da goturemiylrum isten sonra geliyor yorgun diye
Sen bırakma enişte düzgün birine benziyor berabr olun mutlu olun yerin önemi yok bence ins tamamına erdirirsiniz
Teşekkür ederim cok sagolsun 🙏
Yolu soran kaybolmustur
Yeni bölüm