Sevgilim, onun üniversitesine yatay geçiş yapmadığım için küstü. Küsmekte haklı mı?

Ben yatay geçiş başvurusu yaptım olduğu üniversiteye sonuçlar açıklandı kazanmışım qma içimde hep bi kötü his bi şüphe vardı cnku şu an okuduğum üniden çok düşük seviyede bi üniversite ve sevmediğim insanlarla aynı sınıfta olcaktim bana ümit verdin o kadar dua ettim hepsi boşamıydı falan dedi ama geleceğimi eğitimimi yakmak istemedim sen benim olduğum üni ye gel dedim asla gelmem Ben o şehri sevmiyorum falan dedi ilerde benim mesleğim bizim ailemiz için çok önemli olcak dedim sen ve senin geleceğin beni yalnız birak dedi daha mesajıma da bakmiyor arıyorum açmıyorda wp durum falan atıyor bide snap falan napcam bilmiyorum :(
Sevgilim, onun üniversitesine yatay geçiş yapmadığım için küstü. Küsmekte haklı mı?
Cevapla