Yoksa sevdiğiniz için mum gibi erimeye göz yumar mıydınız?

Yoksa sevdiğiniz için mum gibi erimeye göz yumar mıydınız?

Vazgeçerim ben ya olmuyorsa olmuyordur bence çabalamaya gerek yok olmayan iyi gitmeyen bir ilişki için. Bazen ne kadar çok seversen sev ne yaparsan yap olmaz. Beni tüketen bir ilişkiye devam etmek yerine bitiririm daha iyi. Hem ne o üzülsün bu ilişkide hemde ben diye düşünüyorum. Asla çabalamam öyle ilişki için.
Evet vaz geçerdim.. çünkü ben tükeniyorsam zaten ortada aşk sevgi kalmamıştır ve beni sevmeyen bir kadınla da devam etmek anlamsız olur benim için. zaten bir kişi eğer ilişki de artık yoruluyorsa kendine zarar veriyor demektir ya konuşarak sorun varsa çözülmelidir ya da bence ayrılmak gerekiyor geriye zaten başak bir çözüm de kalmıyor.
Tüketim malı olmazsa insanlar, kimse onları istese de tüketemez...
Engellerle savaşmak, pes etmemek mutlaka gerekir ama bazen olmuyorsa oldurmaya çalışmamak ve gerektiği zaman güle güle demeyi bilirsen tüketilen tarafta olmazsın...
Varlığımı, değerlerimi, duygularımı hiçe sayarak ayaklar altına alan herkesten vazgeçerim. Sevmekten vazgeçilmez ancak acı çekecek olsam dahi sevdiğim kişiden vazgeçerim.
Cevap
11Cevap
Tüketmeye başladıysa vazgeçerim...
Vazgeçmek gerekir tabii ki ama kolay bir şey değil dışarıdan gören insanlar nasıl ayrılmıyorsun kesinlikle Ayrılmalisin gibi şeyler söyleseler de yaşamadan ne kadar zor olduğunu bilmeyecekler Evet ayrılmak gerekir Ama benim için zor Muhtemelen ayrılamazdım şu an içinde bulunduğum ilişkide bu şekilde gidiyor maalesef iliski yapmaya korkar oldum
Haklısın
Beni tüketen bir ilişki olamaz ben zaten o anlamda tükeneli sene oldu😃 kaldığım yerden devam ederim.
İlişki insanı tüketmez insan kendini tüketir.
Tükenecek bir şey kalmıyor sonradan. O yüzden en başta doğru karar vermek gerekiyor
Evet kolay vazgeçebiliyorum.
Erimeyi göze aldım o vazgeçti
Aynı şeyi yaşamışız
Sağlık olsun ben Allah kurtardı diye bakıyorum çünkü ben kurtulamazdım
Niye göz yumuyım bitiririm o ilişkiyi hemen
Düzeleceğine dair umudum yoksa vazgeçerim.
Evet vazgeçerim huzursuzluk sevmiyorum…
Vazgeçerim, geçiyorum
Bunu göze almam
e tabi
vazgeçerim
Vazgeçerim.
Evet.
Evttt
Vazgeçerdim
evet geçerim
evet anında hem de
Vazgeçerdim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?