Sizce ilahi adalet var mı lütfen okuyup yardımcı olur musunuz?

Merhaba 27 yaşındayım. Kendimi o kadar değersiz hissediyorum ki. Her şeyimi verdiğim insan beni yüzüstü bıraktı çekti gitti. nankörlüğün dibini yaptı. covidken bile koşa koşa her gün evine gidip yemekler yapıp evine götürürdüm bir sürü yol teperdim ailesi bulunduğumuz şehirde değil diye. Psikolojim bozuk dedi haftalarca psikiyatrist aradım. Randevusunu dahi ben alıyordum. Eski erkek arkadaşım da doktordu bu arada. Ne yaptı ilk yaptığı şey bana tekme atmak oldu. O kadar üzülüyorum ki bana yaşattıklarını yaşasın çok istiyorum.. Şimdi de 5 ay sonra gelmiş her yerden sildiğim insan iş hesabıma açıp bakmış Instagram storyimi izlemiş bir insan bunu niye yapar?
Sizce ilahi adalet var mı lütfen okuyup yardımcı olur musunuz?
Cevapla