İşte hayat bu arkadaşlar. Hiçbir şeye üzülmeye değmez kendinizi üzmeyin olur mu? Kocamı bosadim ama bi bakın niye?

2.5 yıldır birlikte idik. Gayet seviyor numarası yapmış. Ailesi ile tanışmıştık nişanlandık tam evlilik arefesinde nikah kıyıldı düğüne 1 ay vardı. İkinci telefonunu yakaladım. Eski sevgilisi kocasından boşanmış bununla gorusuyormuş uzun zamandır bu da boşanıcam falan demiş kıza bende dedim ki sen zahmet etme ben seni boşuyorum ve boşadım. İşte hayat bu arkadaşlar. Hiçbir şeye üzülmeye değmez kendinizi üzmeyin olur mu?

İşte hayat bu arkadaşlar. Hiçbir şeye üzülmeye değmez kendinizi üzmeyin olur mu? Kocamı bosadim ama bi bakın niye?
Cevapla