Birinden deli gibi hoşlanıyorum ve mesajlaşıp sohbet etmek istiyorum, ne yazabilirim?

Hoşlandığım kişinin de benden hoşlandığına eminim, ben yazmadan yazmıyor ama yazınca da gayet konuşuyor ve aralarda flörtöz cevaplar veriyor. Max 4-5 kere ayrı zamanlarda yazmışımdır, yazmaya devam etmeli miyim? Aynı ortamda saatlerce bulunmuşluğumuz da var. Ama bireysel olarak konuşmak istiyorum daha çok.

Birinden deli gibi hoşlanıyorum ve mesajlaşıp sohbet etmek istiyorum, ne yazabilirim?
Cevapla