Küçük eş istemek yanlış mı benden 10 yaş küçük olsun istiyorum?

Erkek 60 yaşındayken 20 lik torununu alınca sorun yok. Hatta parasıda varsaa ayy ne yakışmış derler ama kadın genç erkekle evlenmek isteyince sapık olur. Evet kendinden 20 30 yaş küçüğe yürüyen kadın sapıktır bence ama 10 yaş çok bir fark değil. Mesela ben 33 üm 23 eş istiyorum

Küçük eş istemek yanlış mı benden 10 yaş küçük olsun istiyorum?
Cevapla