Lohusayken esim beni aldatti. Ayri evlerde yasiyoruz. Ayaklarima kapandi. Sürekli geliyor ariyor. Bir kere yapan bir daha yapar mi?

Kendisi de kabul etti aldattigini. Ben evleri ayirdim. 3 aydir ayri yaşıyoruz. Bebegimize bakmak icin geliyor hep. Sürekli özür diliyor. Dün aksam ayaklarıma kapanip agladi. Bir kere aldatan bir daha aldatir mi? Affetmeli miyim?
Lohusayken esim beni aldatti. Ayri evlerde yasiyoruz. Ayaklarima kapandi. Sürekli geliyor ariyor. Bir kere yapan bir daha yapar mi?
Cevapla