
Kalbini kırmadan mesafeli oluyorum.
#ᴅᴀʀᴋᴋɴɪɢʜᴛ
05 Eylül, 2023 Salı 11.23

Kalbini kırmadan mesafeli oluyorum.
#ᴅᴀʀᴋᴋɴɪɢʜᴛ
05 Eylül, 2023 Salı 11.23
İlgilenmediğim birine nazik ve dürüst bir şekilde yaklaşmak, hem kendi sınırlarımızı hem de karşı tarafın duygularını saygıyla ele almayı gerektirir. Öncelikle, samimi bir şekilde teşekkür ederek karşı tarafın ilgisini takdir ettiğimi ifade edebilirim.
Teşekkür ederim
Benim sorumu kopyalamışsın ; (
Ben senin soruna daha girmedim bile
Yorum yapmıştın bakabilirsin
Özür dilerim 🥺 fark etmedim
Sorun değil :)
Kızdın mı 🥺
Yok ya kızmadım.
En iyi cevap seceeim
Sen bilirsin :)
Affettim de 🥺
Töbee kardeş abartma istersen. Altı üstü bir yazı ya
Üzdüm seni ama bak böyle emojiler koydun :-(
Büyütmee sorun değilll. Sen benden daha çok üzüldün 😂
😆😆 aynen
<3
@r-_-n-g Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
4Cevap
Ben reddetmem duruma göre şans veririm.
Muhattap olmayarak
Belki de en doğrusunu yapıyorsun
Bazı insanlara olumsuz bile konuşsan bir ümit saniyor... en güzeli hiç muhattap olmamak
Kesinlikle az önce canım sıkıldı ya burada ne dengesiz insanlar var
Muhatap olma")
Direk o niyetle bakmadığımi söylerim
En güzeli
Çok belli ederim ben 🙄😂
Evet belli ediyorsun 🙄😀
Çok fazla yüz vermem.
redederim işte derim ona
İlgilenmediğim için red etmeme gerek kalmaz
Soğuk konuşurum o anlar zaten.
Kibarca 😉
Sen çok Kibar birisin ☺️
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim sadece çok tanımıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar