biraz da olsa hoşlantı varsa. ve özür de dilemiş olsaydı
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Nefret ettiğim birine aşık olmam ama eğer gerçekten pişmansa nefret duymam
nasıl yani ilişki başlamaz mıydı böyle biriyle. özür dilemiş pişmansa
olsa bile zor mu olur.
Zor olurdu bilmiyorum hiç yaşamadım
bana erkek arkadasımı sevıyorum dedı neden ayrılıyım dedı? sence onu sevıyor mudur yoksa bana mı yalan soyledı
Bilemem
her seven ayrılmak dıye de bırsey yok kısmet
Nefret ettiysem geri dönüşü pek olmaz özür dilemesi pek fayda etmez.
ya biraz hoşlandıysan
Yani nefret etmemi sağlayacak bir şey olduysa hoşlantıyı yok edebilir
fazla sıkmak gibi düşün ciddi bir şey yapmamıs
Yani sana göre ciddi olmayıp ona göre olabilir nefret ettiğini dile getirdiyse artık hoşlanmıyor olabilir
bana senden nefre edıyorum dıye bırsey demedı kı
o zaman nefret etmıyor mudur
Nefret ettiğini nerden çıkardın o zaman
sevgılısı vardı bende onla ugrastım rahatsız oldu
ve daha sonra ozur dıledım
Sevgilisi olan biriyle uğraşman ne kadar doğru haklı bir rahatsızlık olmuş
ya lutfen suna cevap verır mısın bı sorum daha var ben kız ıstemıyor dıye sınırlenıp ona bana kız mı yok kendını bırsey sanma falan dedım dıger ertesi gun de kızı gormeye gıttım sence sınırden soyledıgımı anlamıs mıdır? umarım anlamıstır cunku ben bunu soyledıgım ıcın kendımı dovmek istiyorum çok pişmanım
oyle mesajda yazdım yuzune demedım de
Bana öyle bişey desen yüzüne bakmam kırıcı konuşman kötü olmuş
ama ertesi gun görmeye gittim anlamıstır degıl mı?
sınırden soylemekle gercek soylemek aynı degıl ama bunu bil de
sinirden dedıgımı anlamıs mıdır
Sinirle de söylesen hoş bir şey değil. Gittiğinde tepkisi ne oldu. Ayrıca sevgilisi olan birini neden görmeye gidiyorsun.
gittiğimde her zamankı gibi çaktırmadan baktı uzaktan görüyorum yanına gitmiyorum rahatsız olmasını ıstemedıgım ıcın
anlamıs mıdır onu soylemedın hala,?
Anlamış olabilir ama anlamış olması dediğin şeyin affedilir olmasını göstermiyor
Ondan hoşlanıyor musun
evet onu çok seviyorum
kusura bakma senı rahatsız ettıgım ıcın ilerde ayrılırsan ben arkadas olmaya varım dedım
sevgilisi olan bırıyle ugrasacak kadar karaktersız bırı deilim ben dedim kıza
Yine de böyle yazman doğru mu bilemedim bence de biraz rahat ver zaten olurunuz varsa her türlü olur ama şu an ona dair bişeyler yapma derim etik değil daha çok uzaklaşabilir senden
evet söz verdım zaten kıza rahatsız etmeyecem diye
konustuk ve mesaj kutusunu da kapattı ilerde birgün ona yazarsam diyem ki yemın ederım sinirden söyledım o sözü gerçek şekilde soylemedım dıyecem
kız bana onu sevıyorum neden ayrılıyım dedı. bılmıyorum ayrılır mı ayrılmaz mı orası karışık
ustune alınma ama bazı kızlar ne dedıgını pek bılmezler onu sevıp sevmedıgını zaman gosterecek ayrılıp ayrılmayacagını
Yani birgün ona bunu söylersen o güne kadar senin bu sözün için senden nefret edebilir ama şu an söylemen de iyi olmaz yine de kafasını karıştırma
şu an soylemem cunku ona ayrılana kadar ugrasmayacagım dıye dedım bır kac ay sonra mesaj kutusu acıksa yazıp soylerım
su anda soylersem benden yıne rahatsız olacak
Evet haklısın ama işin zor olacak
çok yemın edecem zor olsa da yapacam ayrılırsa hatta cagırıp yuzune konusacam teke tek olacagımız bır yer olsun buyuk tartısma cıkarabılır cunku
onu tanıdığından beri mi sevgilisi var
onu hıc bılmıyorum gorur gormez acılmadım zaten aradan aylar gectı
o biliyor yani hoşlandığını
kader kısmet sevgılısını sevıyorsa bıle ayrılabılır de ayrılmazsa bu sefer yıne bır kac ay beklerım başka yapacak bir şey yok. zorla ayıramam istesem de
zorla yapamam maalesef
evet kız bılıyor benım onu sevdıgımı
onu zorlasam ben senı ondan daha cok sevıyorum dıye ne dusunur bence
Ona ve ilişkisine saygı duy derim. Tamamen seni hayatından çıkarabilir bunu yaparsan. Zamana bırak ve uzak kalmaya çalış.
evet en iyisi bu sevgilisini bir ara gördüm galiba çok rahat bir erkek böyle birini sever mi kız acaba
belki kendi karakterine uyuyordur rahat olması
ayrılmazsa benim elimden bir şey gelmez. en sonunda bir yere çağırırım son defa vedalaşalım derim. madem onu bu kadar seviyorsun birdaha hiç olmayacam dıyecem bana da bu yakısır. ama bunları soylemek benım dılım varmıyor cunku ben cok sevdım be.
ama en son çare derken 3 /5 yıl gecerse su an daha ccok erken
Bence de bi bakarsın belki o sana gelir
Sen mesafeni koru
kızla ugrastıgım zamanlarda onunla sakın evlenme dıye dedım o zamanda baya sinirlenmıstı
Böyle şeyler söyleme kendi isteklerin için ona bu tarz şeyler söylemen onu senden uzaklaştırır. Sevmeseydi zaten sevgili olmazdı saygı duy kararlarına
evet kızı su anda facebookta sadece takıp edebılıyorum mesaj kutusunu kapattı en son konustuktan sonra
Daha fazla sana engeller koymadan önce rahat bırak bence 😂
Ve o vazgeçilmez değil tabi belki başkasını seversin o bile aklına gelmez
onceden engel atıyordu ozur dıledıkten sonra takıp etmeme ızın verdı engel atmadı
Onu da anlamadım sevgilisi varken hoşlandığını bile bile niye seni uzaklaştırmıyor.
var mı gelısme sence he bu arada ben kızın sevgılısını sevdıgını sanmıyorum sevse benı engellerdı
benı sevıyor olabılır kız
ondandır
Yine de tamamen bağını koparana kadar sen ona saygı duy bilemeyiz onunla ayrılıp seninle sevgili olsa şu an seni uzaklaştırmadığını bi başkasına yapabilir.
anlamadım ne dedıgını son cumlenı
evet ayrılana kadar senle ugrasmam dedım zaten ugrasmayacam sımdlık
yani kız benı sevıyor olabılır mı sence?
Diyorum ki sevgili olursa eğer seninle şu an sevgilisi varken seni uzaklaştırmadı ya seninleyken de bir başkası ondan hoşlanırsa ve yine onu uzaklaştırmazsa ne yapacaksın bir gün bunu öğrenirsen yüzüne vurabilir sen de bunu yapmıştın diye
Bilemiyorum karakterine bağlı belki o olmazsa sen elinin altında bulun istiyordur
öyle bir şey olursa önlem alırım hesaplarını nereye gıttıgnı kontrol ederım. en yaptım ama daha sonra ozur dıleyıp rahat bıraktım başkası gibi zorla olmadım derım . oyle bırsey olursa mecburen kıskanıp kurcalarım ben
kız bana dönecek bence yoksa engeli atardı. inşallah gelir bana. biliyorum sevgılısı ıcın ıyı olmyacak ama kızın kendı kararı. kız onu sevmıyorsa benım mı suçum?
bence sevıyordur yoksa sevmese benı yedege bıle koymazdı
Yaptığın şey bir gün başına gelebilir senin suçun değil ama aklını karıştırıyor olabilirsin bu doğru değil
başıma gelirse görmemezlik yapacağım çünkü bu kız bana erkek arkadasını kolay kolay bırakmyacagını bana gösterdi
benı de kolay bırakmayacaktır
Öyle yapınca bunu fırsat bilip devam ederse 😐
çaktrımadan kontrol edıp mudahale edecem cocukla asla muhatap olmam ben kızı uyarırım cocukla muhatap olmam ben
belkıde kendısı bana yazar ılerde :D
Umarım hayırlısı olur
saol aklıma bırsey takılırsa sana danısabılır mıyım tekrar ne zaman ıstersem
Tabi sorun değil
sevgılısı bıraktı bana geldı dıye dusunmuyum dıye zorlayınca rahatsız olmustur kendı ıstegıne bırakınca kendi kendine ayrılmıs oluyor bu yuzden belkıde aramız duzelttı. o kızla sevgili olursam çok gizli olmamız lazım cunku kızı da etrafa rezıl etmek ıstemem uzun bir süre gızlı kalsın
Yani bilemiyorum oluruna bırak olursa olur olmazsa devam edersin hayatına
evet öyle
bana onu sevıyorum dedı ama sırf kolay kız olmaka ıcın sevıyorum demıstır bence ben oyle dusunuyorum sence
onu sevmıyorum sana gelecem mı demelıydı tabıkı oyle dıyecek
neyse fazla senı yormuyum
Bence sadece sevdiği için seviyorum demiştir
erkek arkadası esmer kız da esmer yakısmadıklarını bılıyorum ben
takıp etmesıne ızın verdıyse mutlaka bırsey var mıdır sence buna yorumun ne?
Belki de her şeyden bişey çıkarmaman gerek bu kadar düşünme biraz sal
tamam salıyorum. teşekkürler