
Belgesel izliyorum kuşların müthiş kur dansları var hoop tavlıyolar keşke biz de böyle olsak😂

Belgesel izliyorum kuşların müthiş kur dansları var hoop tavlıyolar keşke biz de böyle olsak😂
Bizde tavlamak için böyle hallere girmeye gerek yok ki😂 Adres sorman yeterli veya yolda karşıdan onun tarafına doğru yürürken öylesine bir bakış atman yeterli 😂😂😂 Kesin aşıksındır çünkü ona 😂
Hakkaten hee😂😂
Cevap
7Cevap
Ben kimseyi tavlamak için uğraşmam. zaten seven kadın beni olduğum gibi sever.
Kuşlarda da erkek kur yapıyor diye biliyorum. Dişi bir hayvanın kur yaptigini görmedim. Aslan haric
Aynen erkekler yapıyo ama fırsat verseler ben de yaparım yeter ki o benim olsun😂😂
Kendini hayvanla bir tutacak kadar değersiz ve işe yaramaz isen bu senin sorunun. Normal birisi kişiliği, duruşu, karakteri, titizliği, konuşması ve güzelliği ile etkiler karşıdakini. Bunu dilemek yerine kendine çeki düzen verebilirsin mesela. 😃
Hayvanların değersiz ve de işe yaramaz olduğunun düşünen zekaya ne diyeyim ben gerisini okumadım bile düşün😂😂
Yok okumadım bile ilk cümlen ne olduğunu anlattı bana bıraktım😂
Valla beni kendine bağlandı çok kolay bi insanım saçımı okşasın orada uyuyım tamam kene gibi yapışırım peşine
Belgeselde bile kur dansını erkek yapıyor bazı hayvanlarda ise güce aşık olma durumu var. Lidere eş oluyor
Hayiiir çok komik olur bdbdb
Sizde de cilve var hani :)))
Kur dansı daha etkili ama yüksek yüzdelerde başarı var
dert etme senle evlenirim yarın
Güzel ve seksiyseniz öyle dansa falan gerek yok 😂
Zeybek oynamayı bilen kız candır bence 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?