Eski̇ sevgi̇li̇m pi̇şman oldu barişmak i̇stedi̇ ama taki̇pçi̇ sayisi her gün artiyor?

(19 yaşındayım kayıt olurken yanlış olmuşum.) 1.5 yıla yakındır ayrıydık sonra bana geri döndü buluştuk pişman olduğunu anlattı barışmak istedi ben de 2. Mezun senem diye barışma isteğini kabul etmedim o da bi yıl daha beklğcem seni felan dedi ama her gün birilerinin takip isteğini kabul ediyor ve geri takip yapıyor kız Mı veya erkke mi bilmiyorum takip ettiklerini ama kızdır gibime geliyor sizce daha 4 5 gün önce barışlaım bi yıl beklicem senle evlilik hayallerim var derken şimdi takip isteklerini kabul etmesi yalan söylediğini mi gösterir he bu ara biz ayrı kaldığımız dönemde çok fazla karıya kıza gitti sonra pişman oldum hepsini şeni unutmak için yaptım dedi

Eski̇ sevgi̇li̇m pi̇şman oldu barişmak i̇stedi̇ ama taki̇pçi̇ sayisi her gün artiyor?
Cevapla