Bence göze batıyorsa gerçekten aşık değildir kişi..
Kilo, kellik gibi vs vs
Bence göze batıyorsa gerçekten aşık değildir kişi..
Kilo, kellik gibi vs vs
Aşkın insanların bakış açısını ve değerlendirme biçimini değiştirebileceği doğrudur. Aşık olduğunuzda, bir kişinin fiziksel kusurlarını veya eksikliklerini daha az önemseyebilirsiniz. Bunun nedeni, aşkın duygusal bir bağ oluşturması ve bir kişiyi daha derin bir şekilde görmenize neden olmasıdır. Aşık olduğunuzda, mutluluk, sevinç ve heyecan gibi pozitif duygular yaşarsınız. Bu duygular, partnerinizin fiziksel görünümünü daha olumlu bir şekilde algılamanıza neden olabilir. Fiziksel çekim önemli bir rol oynayabilir, ancak uzun vadeli bir ilişkide karakter, değerler, iletişim ve uyum gibi diğer faktörler de çok önemlidir.
Batmaz tabi niye batsın ama şöyle mesela atıyorum tanıştığımızda manken gibi sonradan iyice salıp aşırı göbek falan yaptıysa bu gözüne batar ama öyle ona hiç belli etmezsin yani ve sen bundan çok büyük rahatsızlık duymazsın diye tahmin ediyorum
Bence senin gibi düşünüyorum da insanları görünce Aşkı yaşamamışlar diyorum Aşk çok başkadır halbu ki anlat anlat bitmezki kendimden kaç yaş büyük insana oldum hemide :D başkada sevemedim kimseyi 5 yıl geçti aradan unuturuz inşaallah
11
Aşk mı sanmışımdır yapmayın anlatamıyorum buradan Gerçek aşkı yaşadım tattım amaç belli bakış belli dedikleriniz aklıma hiç gelmedi Gece uykusuzluğu gündüz yemeksizliği iştahsızlığı :) herşeyine rağmen sevdim özel sorunlarına rağmen hastalığına rağmen
İnsan acı çekiceğini bile bile gider mi bir yere gitmez dimi Aşk beyni bloke eder durdurur kalbin aklı yoktur acı çekiceğini bilsede gider kırılıcağını bilsede arar sorar dimi
Sevda kusurları görmemektir. Onları görmezden gelmektir. Sen, onun iç alemine vurulmuşsun. Onun cismaniyetine aldırış ettiğin yok ki.
Cevap
6Cevap
evet gözükmüyor insan aşık olduğu zaman karşısındaki insanın sevmediği şeylerini bile seviyor ne kadar kusuru olursa olsun dünyanın en güzeli/en yakışıklısı oymuş gibi geliyor insanın gözüne
Çok bariz olmayanlar görülmeyebilir.. birde yavaş geliştiyse ilişki içinde
İnsan kusur gördüğü kişiye aşık olamaz o yüzden aşık olduğun kişi senin için kusursuzdur.
Dışını beğenmediğim kimsenin içini merak edip aşık olamam, beğeniyorsam da batmaz zaten.
Aşık olan kör oluyo gerçektennn. Aşk bitince bütün kusurlarını far ediyoruz
Aşk meşk işlerinde dış görünüş çok önemli, önemli değil falan diyen tayfada yalan söylüyor.
Yıllarca aşık kalmak mümkün değil zaten bi yerden sonra görülür
Bunların hepsini yok eden tek şey paradır.
Kriter olarak daha geri planda kalıyor aşık olunca
Zor bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?