+1 yılBoşanmış bir kadın yeni birine hoşlandığında, bu yeni bir ilişkinin başlangıcı için heyecan verici bir durumdur. İşte bu süreçte dikkate almanız gereken bazı tavsiyeler:
1. Kendinizi Tanıyın: Öncelikle kendinizi ve duygusal ihtiyaçlarınızı iyi anlayın. Boşanma deneyimi sizi nasıl etkiledi, ne tür bir ilişki arıyorsunuz gibi soruları yanıtlayın.
2. Yavaş Adımlarla İlerleyin: Yeni bir ilişkiye başlarken acele etmeyin. İlişkinizi yavaşça inşa edin ve yeni partnerinizi tanımaya zaman verin.
3. Geçmişi Geride Bırakın: Boşanmanın getirdiği duygusal bagajı ele alın ve geçmişi geride bırakın. Yeni bir ilişkiyi eski ilişkinizle karşılaştırmaktan kaçının.
4. İyi Bir İletişim Kurun: İyi iletişim, sağlıklı bir ilişkinin temelidir. Duygularınızı ve düşüncelerinizi dürüstçe paylaşın, partnerinizin de aynısını yapmasını teşvik edin.
5. Kendinize Bakın: Kendinize iyi bakmak ve fiziksel, duygusal ve zihinsel sağlığınıza özen göstermek önemlidir. Kendinize zaman ayırın ve kendi mutluluğunuzun sorumluluğunu üstlenin.
6. Aile ve Arkadaşlarla Paylaşın: Yeni bir ilişkiye başladığınızda, aile ve yakın arkadaşlarınızla duygusal destek ve görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.
7. Kendi Değerinizi Bilin: Kendi değerinizi ve özsaygınızı yükseltin. Özgüven ve özsaygı sağlıklı bir ilişkinin temelidir.
8. Geleceği Planlayın: İleriye dönük hedefler ve beklentiler konusunda partnerinizle açık bir şekilde iletişim kurun. İlişkinizin nereye gideceği hakkında konuşun.
9. Sabır Gösterin: Her ilişki zorluklarla karşılaşabilir. Sabırlı olun ve sorunları birlikte çözmek için çaba gösterin.
10. Profesyonel Yardım Alın: Eğer boşanma sonrası duygusal zorluklar yaşıyorsanız, bir terapistten veya danışmandan yardım almak faydalı olabilir.
Unutmayın ki her ilişki benzersizdir, bu nedenle kendi ihtiyaçlarınıza ve duygusal durumunuza en iyi uygun olanı bulmaya çalışın. Her zaman açık iletişim, saygı ve dürüstlük ilişkinizin temel değerleri olsun.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Öncelikle kendine saygın olsun ve bir duruşun olsun.
Sen sonuçta meşru bir evlilik yaptın ve boşandın. Başkaları gibi elalemin ne halt yediği insanlar gibi oradan oraya gezinmedin, dost hayatı yaşamadın, bir düzüne insanla flört etmedin. Sen ömrü hayatında herkesin gözü önünde evlendin ve boşandın. Çevren senin nasıl olduğunu zaten biliyor. O yüzden başkalarına kendini anlatmak için sakın ezilme, ezik durma. Boşanmak kötü bir şey değil. Aksine haklı olduğun bir dava da dim dik durarak haklarını, onurunu korudun.
Sözüm meclisten dışarı. Bazı Bekarların evlenmese de ne halt yediklerini bile bilmediğimiz zamandayız. İnsanlar artık bekaretini evlenmeden bile isteye kaybediyor. Şimdi onlara sorsan neden evlenmedin desen hayat benim hayatın sana ne derler. Onlara da karışacak halimiz yok.
Sen hayatında bir kişiyi hayatına almış ve evlenmişsin. Cesaret gösterip İmza atmışsın. Ama bu cesareti gösteremeyenler var. Senin duruşun onlardan daha sağlam bunu bil isterim. Çünkü bende senin durumundayım.
Karşında ki insanın niyetini tahmin edemeyiz. Ama maalesef genel olarak Erkeklerin ve toplumun zihniyetinde Dul olmanın yüzünden başka gözle bakılıyor.
O yüzden karşı tarafla diyalog kurmadan bu soruların cevabını bulmak imkansız. Kapıyı aralamadan kapının ardında kim vardır bilemezsin. Belli ki duygusal bir boşluktasın ama bu sana hata yaptırtmamalı. Seviyeni ve çizgini koru. Eğer sen sınırlarını kaldırırsan o zaman Kadın olarak bir duruşun kalmaz. Zarar görmemek için sınırlarını kırmızı çizgini belirler. Hasbihâl etmeden kişinin ne düşündüğünü bilemezsin.
67 Yorumla- +1 yıl
@Afacan_37 çok güzel açıklamışsınız ağzına yüreğine sağlık genç adam 👏👏👏👏👏👏👏👏
- +1 yıl
@r_engarenkyollar Estağfurullah. Dediğim gibi sadece olması geren bunlar. Yaşımız kırk beş olsa da teveccühünüz için teşekkür ederim.
Soran+1 yılBen tesekkür ederim güzel yorumunuz için
Olabilir dul olmak ayıplanacak bir şey değil. İnsan hatalarından ders alır. Tam aksine dul insan bence ne istediğini artık anlayıp kendince güzel ve doğru olana doğru yol alır. Ama problem sensen hatalı olan sensen gene ilişkide sıkıntı çıkaran da sen olursun. Fazla ısrar etmeden söylersin açık açık kabul ederse bitti. Kabul ettikten sonra yüzüne hiçbir şekilde vuramaz haddi değil. Ya baştan söylenir kabul edilir konu kapanır ve önüne bakılır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe zaman boşandın?
Neden boşandın?
Bence o erkek senden hoşlanırsa bunları sorabilir.
Boşanır boşanmaz başka bir ilişki istediysen bu iyi bir izlenim bırakmayabilir.
Ya da iyi bir eşin olmasına rağmen sırf seni cinsel yönden tatmin etmiyor diye boşandıysan bu da bir erkekte iyi bir izlenim bırakmayabilir.
Onun dışında boşanmak insanlık halidir ve artık boşanan insanların nüfus cüzdanlarında 'dul' ibaresi yazmıyor. Bekar yazıyor.
Aşağıda diğer arkadaşların belirttiği gibi evlenmemiş nice insan kapalı kapılar ardında neler neler yapıyor da sen evlenip boşanınca mi kabahat oldu?
Ama dediğim gibi boşanmanın kendisi kabahat değildir ama neden boşandığın karşındaki erkeğin gözünde kabahat olabilir.
Bir de sen boşanmış bir insan olarak hiç evlenmemiş biriyle daha çok mutlu olursun.
Genelde iki boşanmış insan evlenince yine boşanıyor gibime geliyor. Anlaşamıyorlar.
O yüzdeyle cevap veren insan gibi düşünen birini, yani o kafada birini sen zaten o istese de hayatına alma.
Aslında soru senin baştan sona kendine saygısızlığınla alakalı. Kendine biraz saygın olsa böyle sorular sormazsın. Silkelen ve kendine gel, kimsenin seni değersiz hissetmesine izin verme. Hoşlandıysan selam yaz gitsin. Kendini kullandırmazsan zaten onun da seninle ilgili ne düşündüğü kısa süre içinde ortaya çıkmış olur.
Ama sana bu konuyla ilgili vereceğim son bir tavsiye var. Kimseyle asla evlenmeden birlikte olma, milletin ağzına laf verme. Eğer evlenmeden birlikte olursan işte o zaman seninle ilgili yanlış düşünür. Çoğu seni deneyecektir. Eğer birlikte olursan başkasıyla da birlikte olmuş olabilir diye düşünür, kafası karışır... Bakire kızlarla birlikte olup sonra onları ne malum başkasıyla da birlikte olup diktirmediğin diyen erkekler de duydum... Kısacası kontrol sende... Üzme kendini.. Güçlü dur ki biz de güçlü olalım. Kadınlar toplumun bel kemiğidir.
86 Yorumla- +1 yıl
Sende mi boşandın?
Cevap sahibi+1 yıl@Kriminal_Kalp yok
Cevap sahibi+1 yıl@Ahdefefa sağ ol
Soran+1 yılTesekkür ederim yorum için.. zaten evlilik olmadan kimseyle o tarz bi iliski icine girecek bi insan değilim
- +1 yıl
Bunların hepsini sadece çıkarılmalarınla yazdın yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
u +1 yılBu gerçekten düşündürücü bir olay fakat engel olmamalı bu durum size. Denemeye değer eğer gerçekten hoşlanıyorsan. Öyle hemen evliliği düşünme derim ince ele sıkı doku.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılİnce eleyip sık dokunmasını evlilik için acele etmemesini gadası
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılBoşandın eee ne var bunda? Kendine veremli gibi muamele etmesen mi acaba? 🤔 Boşandın adam öldürmedin 😂 gayet olağan bir durum saçma dğşüncelere girip kendini aşağı çekme. Sen evlilik yaptın, karşındaki erkek evlilik olmadan kaç kişiyle ilişkiye girdi? Acaba? 😂 Sen evlilik içerisindeydin o evlilik olmadan ne naneler yedi acaba😂 şimdi kalkıp herhangi bir insan evladı seni mi karalayıp suçlayıp bunu yüzüne vuracak? 😂 Onlar kendi yediği nanelere baksın bi😂 Nikah olmadan yapınca normal nikahlı yapınca mı anormal oldu? 😂 Çoğu evlilik dışı ilişki yaşıyor zaten o normal de sen mi anormalsin😂 biraz mantıklı düşün ve kendini ezme. Sen kendini evlilik yaptın diye 2. Sınıf insan muamelesi yaparsan, karşında kim olursa olsun farklı davranmaz. Önce bu durumu sen kabullen kendi içinde çöz. Ondan sonra yola çık.
52 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın kendime olan saygımı yitirmis gibiyim
- +1 yıl
Kimse sana o gözle bakmaz. Sadece sen kendini öyle görüyorsun. Çık bu kafadan. Evlilik yaşamadığı halde bakir ve bakire olan kaç kişi kaldı😂 herkes bu durumu farkında😂 sen resmi olarak evlenmişsin ve bitmiş günlük sevgili değiştirenler bunu dert etmeyip diktirip kendini kakalıyor😂 sen çok ponçiksin kızımmm kendine gell haksızlık yapma kendine, kendi kıymetini bil❤
Başından bir evlilik geçmiş kadınla hiç evlilik geçmemiş erkeklerin bir arada yürümeleri imkansız değil ama çok zor öncelikle bunun hesabını yapmanız gerekir çünkü yarın öbür gün eski eşinizin size bir şekilde iletişim kurması veya daha önce yaşadığınız şeyler insanoğlu çiğ süt emmiştir en küçük olumsuzlukta geçmişimle ilgili tek kelime laf duyarsın ve bu sana çok daha acı gelir karşındaki insanın ne kadar medeni ne kadar anlayışlı olduğunu net bir şekilde öğrenmen lazım onun dışında olmaz değil olur ama düzgün Elekle elemiş düzgün fikirle düşünmüş olman lazım
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen işte ben de bunlari düşünüyorum bi yandan
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmış bir kadın, günahkar değildir, ucuz, basit biri değildir..
Helaliyle evlenmiş, helal olarak boşanmıştır.
Öncelikle siz kendinize bunu kabul ettirin. Size yaklaşan biri de bunu bilerek yaklaşsın.. Kolay elde edilecek bir kadın olmadığınızı bilsin..
Size farklı amaçla yaklaşmak isteyen birine "nikahsız" dokunamayacağını hissettirin..
Sizi gerçekten seven, evliliğinizi sorun etmeyecek biri böyle bir durumda sizinle evlilik ister.. Nikahsız da dokunmak istemez.
Aksi halde kabul etmeyen, giderim diye tehdit eden birinin zaten amacı da budur..
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmış olman mutlu olma hakkının elinden alınmasına sebep değil. Hiç evlenmeden türlü türlü işler çeviren biriyle evlenmektense boşanmış fakat net bir kadınla birlikte olmayı tercih ederim. Evliliklerde denklik çok önemli hiç evlilik yapmamış biri senin evlenmiş boşanmış olmana takılır kolay kolay sindiremez. Evlenmeden her türlü cinsel ilişkiyi yaşamış bir erkek seninle evlenmek isteyebilir fakat ilk büyük sorunda dediğin gibi sana boşanmış olduğunu hatırlatır. Bu yüzden denklik önemli, hiç evlilik yapmamış bakir bir erkeğin aklinda bakire bir kız ile birliktelik nasıl olurdu sorusu sürekli dolaşır.
10 Yorumla Saçmalama, ayrılmak suç değil ya sonuçta, sende herkes gibi normal bir insansın ne demek layık görmemek. Herkes kendi yaşadığını görür bilir, kimse senin ne yaşadığını görmez. 13 yıl it gibi sevdiğim kız şimdi başkası ile evli, yarın öbür gün 5 çocuğu ile dönüp hala beni istiyor musun dese bir dakika bile düşünmem. Aşkın gücünü çok hafife alıyorsunuz, tabi karşınızdaki de aynı duyguları hissediyorsa. Eğer sizin istediğiniz kişi sizi istemiyorsa ne yapsanız boş, isterseniz Adriana Lima olun faydası yoktur.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Öyle düşünecek biri ise zaten yapma ama bu her insanın başına gelebilir ve şu an dünya o kadar bozuldu ki boşanmış olan bazılarına göre daha iyi diyebilirim. Kimseyi günahı ile yargılamıyorum ama kendinizi değersiz görmeyin lütfen ve size bunu hissettirdiği zaman hemen ilişkinizi bitire bilirsiniz ki evliliği bitirmiş birisiniz yani
26 Yorumla
Soran+1 yılHih işte aynen böyle mantikli yorumlar.. zaten gidip pat diye açılacak degilim ilk defa bir erkeğin karsisinda geriliyorum sadece.. ne yapmam lazim bilemiyorum.. heyecan yapıyorum.. ama pek tabiki bir daha asla birisinin beni değersiz hissettirmesine izin veremem
Soran+1 yılTakip istegi benden gitse yanlis anlar mı ama.. cunku belki bosanmis birisi oldugumu duymamis olabilir henüz
Soran+1 yılYok hayır tamamen bekar saniyor görüntü itibariyle de öyle duruyorum zaten.. evlendigimi bilmiyor önceden
+1 yılDulluk bir kusur değil hayatımızda yaptığımız tercihlerin bir sonucudur.
Erkek de dul olabilir kadın da.
Ben de dul bir insanım.
Neden, nasıl, niçin sorusunu kendinize sorabilirsiniz lakin başkalarının sorgulamasına müsaade edemezsiniz.
Karşı komsim dul ve çocuklu bir kadın. Bekar biriyle evlendi ve çok da mutlular.
Evlenip boşanmayı kadında bir kusur olarak gören erkek zaten hayatın kendisini anlayamamıştır.
Zira kendi başına da aynı şeyin gelebileceğini hesaplayamayacak kadar s. laktır.
İzdivaçta bir problem görmüyorum.
iki taraf da birbirini seviyor ise gerisi teferruattır.
Dul insanlar yeniden evlenemez ya da dul sadece dul ile evlenebilir diye evrensel bir yasa mı var?
Birileri g. tünden yasa uydurmuş. Salla gitsin derim10 Yorumla
+1 yılneyi yüzüne vuracak?
evlilkler başlar biter gayet normal
ben de boşandım hayet de güzel bir ilişkim var. Bunun karşı tarafın daha önce evlenmesi ya da evlenmemesi ile ilgisi yok.
SEven sahip çıkar. Ayrıca evlenip boşanmak ne zaman ayıp oldu? biraz kendine güven bir sıyrıl su mağdur modundan allah aşkına20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılHayır hayır saçmalama. Sen daha önce evlilik yapmış olman demek tekrar boşanmış birini bulabilirsin demek değil.
Evlenmek istediğin yeni kişi Kendine evlenmemiş arıyorsa bu onun sorunu senin değil. kaldıki sen kirlenmiş bir kadın değilsin! bunu sakın aklına getirme bile.20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Düşündüğünüz gibi de olabilir ama olmaya da bilir… en azından konuşursanız ya da adım atarsanız acabanız kalmaz… düşünmekten alıkoyamıyorsanız kendinizi bence bi adım atıp gözlem yapın tanımak istemek kötü bi şey değil.. niyetini de gözlemlersiniz… ama böyle her şey sizin kafanızda sizin içinizde sağlıklı değil…
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Zararın neresinden dönersen kârdır. Yanlış bir evlilik bitirmek te bir kâr. Bu utanılacak bir durum değil. Daha önce evlilik yapmamış bir erkekle de tabiiki olur. Fakat temkinli adım atmaya dikkat et. Seninde dediğin gibi musallat oluyormuş izlenimi verme sana duygusal değil de cinsel şekilde yaklaşırsa izin verme akışına bırak. Senin boşanmış olan bir kusur ya da hastalık değil kendi kendine kalite kontrol muamelesi yapma.
10 YorumlaOda seni sevip bu durumu sorun etmeyecekse neden olmasın, ama tereddüt varsa uzak dur.
Aslında tam senin durumundaki senin için en iyisi bence. Boşanmış çocuksuz.
Bu arada benim de çok düşündüğüm bir soru bu.
Bende benzer bir durumdayım.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDostum erkekler dul bana musallat oldu demez. Senden hoşlandıysa iki durum olabilir ; ya seninle ciddi düşünür ya da ciddi olmayan durum düşünür. Ama kimse de musallat demez sen yapışkan bir tavır sergilemeyiz, istenmediğin halde ısrarcı olmadığın sürece. Bu hafta boşanmış kadın arkadaşım bekar bir adamla nişanlandı. Erkeğin ailesi de sorun etmedi. Ama ondan önce 3 bekar erkek önce benim için sorun yok , evleniriz diyip benim saftirik arkadaşımla yakınlaşıp sonra olmuyor diyip bahane buldular. Hatta bir tanesi kızın ailesi ile tanıştı, kendi ailesi ile tanıştırdı, arkadaşım onunla güvenip yattı ama o da kem küm etti ayrıldı. Bu son adam öpmek için bile uğraşmadı, sadece elini tutmuş. Seven her türlü seviyor, kullanmak isteyen de bekar kızları da kullanıyor. Ama bana sorarsan sen ağırlığında dur , adım bekle. Üstüne düşme.
10 YorumlaKarşındakinin görüşü önemli. Bazıları sorun etmez. Hatta görmüş geçirmiş aklı başında artık diyebilir. Bazıları içinse dul olmak kötü bişey. Ama önce sen kendine değer vermelisin. Asıl sorun bu. Bu olmaz başkası olur. Çocuk olmadıktan sonra önünde bi engel yok. Sen kendini beğen değer ver. Gerisi gelir.
10 YorumlaBu normal bir durum boşanmayı bu kadar büyütmemek lazım anlaşamadın sana göre biri olmadığını anlayınca mantıklı davranarak bitirdin ilişkiyi önce lütfen kendini sev saygı duy ve önceki ilişkinden de ders alarak dikkatle ilerle seven kişi bekarmış dulmuş diye ayırt etmez her haliyle sever içinde varsa bişeyler konuş dünyanın sonu değilya hoşlandığını dile getir erkekler ilk adımı atan kadınları sever
00 YorumlaBak canım,
Seni sen olduğun için sevecek ve senin seveceğin bir aşk istiyor değerli gönlün;"her şeyi","elalemi" boş ver! Eğer aşkına karşılık verirse gerçek aşktır vermezse de başka alternatiflere bakarsın, doğru insanı aramak için yaş sınırı 80;) Bu hayatı ya yaşarsın ya da korkarak sadece izlersin kıyıdan , ilkini seç pişman olmazsın🤍
00 YorumlaBen bekardim eski sevgilim benden büyüktü boşanmıştı 3 çocugu vardi, annem ilk baslarda sen bekarsin olmaz diyordu, anne benim mutlulugumu istiyorsan kabul edersin dedim kabul etti ve çok sevdi onu, ama onun çocuklarini ikna edemedik 8 sene iliskimiz oldu evlenemedik, çocuklari ikna olsaydi evlenecektik,8 sene boyunca hic bir zaman sorun olmadi, severek ayrılanlardanız.
00 Yorumla
+1 yılBu durumu bende yaşıyorum zor iyi anlasiyorsun ediyorsun ama önceki evliliği hele benim gibi ailesi değişik biri için zor boşandı şu an iyi zamanlarimiz oluyor ama sonumuz yok gibi oda kabullendi aslında da bir taraf dan da başka. biri ile mutlu bir yuvası olsun istiyorum tamam erkek ilişkiyi sever vs ama vicdanen de rahat olmak ve karşındaki insan için de yapıcı bir şey yapmak mutlu eder kısaca beni
00 YorumlaNe alakası var? Yüzüne vurmak ne demek? Boşandın diye tekrar birisi ile birlikte olma hakkın mı olmuyor? Bu tarz şeylere çok takılmayın. Sevgi ve istek varsa 2 kişi arasında gerisi hava cıva.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZaten dulsun ve boşandığını öğrenince dul olduğunu öğrenmiş olacak. Dul bir kadını bekar bir erkek zor ister çünkü oda bakir sonuçta hicbişey yaşamamış kendi gibi ilki olmasını isteyebilir. Kızanlar olacak ama şahsen bende bir dul kadın istemem o yüzden %30 şansın var
04 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir tabi haklısınız siz de sanırım böyle bir cevap almaktan korkuyorum ben de..
Cevap sahibi+1 yıl%30 şansın var.
Soran+1 yılTamam kardes 30 anladik iyice... kafama vura vura anlat bi de
Cevap sahibi+1 yıl😂
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılLanet toplum baskısı bu. 50 sevgilin olsaydı ayrılsaydın sorun hissetmezdin ama evlilik olunca bu lanet his geliyor
30 Yorumla Sen adım atarsan yanlış anlaşılabilirsin. Ama o seni severse her halinle kabul ederse o zaman sorun olmaz. Bence sen adım atma onun gelmesini bekle gelmiyorsa da vazgeç.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 506 cevap paylaştı. Bence kendini küçümsemekten vazgeçmelisin olduğun gibi kabul edilmezsen olmadığın gibi yaşanırsın unutma. Seni aklıyla değil kalbiyle seven zaten hiçbir şeyi dert etmez bence sen de dert etme
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim en yakın arkadaşım hiç evlenmemisti sevgilisi evlenip boşanmıştı evlendiler çok mutlular birde çocukları oldu aynı senin durum
12 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel.. insallah bizde öyle oluruz
Cevap sahibi+1 yılNasip karşındakinin düşüncesine bağlı bu
Bu devirde evliliğin normal olduğu bir dönemde boşanmakta normaldir.
Boşanan birisi tekrar yuva kurmak ister.
Özel durumunu hemen söyleme iyice tanıyınca güvendiğini belirterek durumu izah et. En başından söyleyince farklı algılanabiliyor
00 Yorumlaİlk başta şöyle yalan söyleme herşeyi söyle konuşa bilmek için boşanmış olduğunu gizleme ve gayet normal birinden hoşlanman
10 Yorumla
+1 yılAy saçmalama ha sevgilin olmuş ha evlinmişsin çok bir fark yok evlenip bosanmiş olup da başka bir olumsuz davranisi da olabilir sonucta ilerde takma bunları akisina birak gonlunce olur umarim hersey :)
10 YorumlaKendini hiç bir şeye layık görmeyerek kendine haksızlık ediyorsun hem ne varmış dul olunca o da senden hoşlanırsa neden olmasın
10 Yorumla
+1 yılSana tavsiyem şudur Sen bir kadınsın dim dik dur yani eğer ki kafanda yine de sorun ediniyorsan bence evlenip ayrılmış bir erkekle bir birliktelik kurman senin için daha iyi olacağını düşünüyorum açıkçası ama yine de sen bilirsin tabii ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılEn başta ne ilk boşanan, ne de son boşanan olacaksınız hanfendi. Ne olmuş boşanmışsanız? İnsanmısınız, aklı başında güvenilir ve eline yüzüne bakılır bir kadınmısınız, güler yüzlü, hoş sohpet, sıcak ve samimisiniz, aslolan bunlardır.
00 Yorumla Dene. Hicbirnsey kaybetmezsin. Ama doğru ve usulü dairesinde dene. Diyelim ki kabul etti. Ne güzel. Veya reddetti. Cevabını erkenden almış olup zaman kaybetmekten kurtulacaksın. Her 2 durumda da denemeye değer.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Herkes aynı değil
Tercih eden de olabilir sen bence hafiften bir ağzını ara eğer sezersen sorun yaratacak biri ilişkini kes ki ilerde üzülme11 Yorumla
Soran+1 yılNasıl ağzını arayacağım işte bilemiyorum çok geriliyorum.. durum bòyle olmasa asla reddedemeyeceği birisiydim aslinda
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Boşanmış olabilirsin tabiki sevmek hakkın ama 2 kez hata yapma dikkatli ol derim işte o hatayı yaparsan sen o zaman yıkılırsın
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılBosanmak suc veya kabahat degil tavsiyeye gerekde yok sen hayatini birilerinin tavsiyesi uzerine yasarsan berbat bir hayat yasarsin cunku bizim halkimiz tavsiye diye kendi dusuncelerini dikta eder
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılOnun da ilgisi varsa tanışma sürecini uzun tutarak evlilik yolunda gidebilirsin olmadığını hissediyorsan ilk adımı ondan bekle gelmezse de şansına küs hevesli gibi gözükme kız acık ağır ol 😄😄
00 Yorumla
+1 yılÇocuğunun olmaması ekstra avantaj çevremde ikinci evliliğini hiç evlenmemiş biriyle yapıp inanılmaz mutlu insanlar dolu. Asla karamsar olma. Helaliyle evlilik birliktelik yaşamışsın sonuçta evlilik nasıl kaderse ayrılıkta öyle benim fikrimce. Kendini kapama kısmetini de tepme sen ağır durduğun sürece karşındaki farklı gözle bakmaz zaten
00 Yorumla
+1 yılBoşanmış biri olaylara çok daha farklı bakması gerek, neden boşandığı bilmeli ve karışandaki kişinin görüntüsünde değil aklına bakmalı ne isteyor ve onda bunlar var mı gibi yoksa yine aynısı olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılYahu her bohu yemiş kendisini sıfır km ya yamayan karilar var sende evlenip boşanmış sin ayrıca o kişi kimlikte bekar görünüyor ama onu süren hatun çok olmustur
00 Yorumla
+1 yılBana göre sorun değil çoğu kişi nikahsız zaten her şeyi yaşıyor sen nikah adı altında yaşamışsın bazı şeyler normal artık bence bu zamanda bunlara takılmamak lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılŞu boşanma tribinden çıksın artık hemcinslerim. Erkekler için ne kadar normalse bizim için de o kadar normal. Biz Türk kadınları her şeyin en iyisine layığız düşünme mutlu ol 💕💕
01 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. Daha temkinli ol, hemen güvenme.
Belki şu an boşluktasin ve bu boşluk sana doğru hisler hissettirmez.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Evlenmeden ne haltlar karıştıranlar var bilsen, kendine haksızlık etme bu yüzden… Bırak hayatı akışına…
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılİki tarafta bu durumdan raziysaniz ne sıkıntı olacak ki
20 Yorumla Saçmala sorun olmaz adam evli de değilmiş hem bosananlarin bir kalbi yok mu? Herkes tekrardan sevebilir
00 Yorumla
+1 yılArtık tecrübelidir tavsiyeye ihtiyacı yoktur.
Bir öncekini gözden geçirsin ona göre değerlendirme yapsın yeter bence.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMerhaba benim size bir kaç sorum olacak benimde sevdiğim birisi var evlilik yaptı birde çocuğu var ben daha önce evlilik yapmadım benzer durumdayız bir kaç soru sorabilir miyim?
02 Yorumla
Soran+1 yılSorun tabi
Cevap sahibi+1 yılTamam gizliden çıkıyorum istek atarsanız sevinirim
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKarşındaki erkek kendinden emin değil ve kararsızsa ne yapsan boş Boşuna kürek çekmek seninki Duruşu net ve ciddi insanları seç
00 Yorumla
+1 yılBosanmis olman kötü birsey degil
Yeniden hoslaniyorsun ne güzel duygularin var demekki hala kadınsın yani degisen birsey yok
00 Yorumla
+1 yılNeden sorun olsun ki ikiniz de birbirinizi seviyorsanız ve o bunu biliyorsa sorun olmaz. Sonuçta evlenmek kadar boşanmakta helaldir.
00 YorumlaBence neden boşandığını kerdine digil boşandığı kişiyi sorun sizde kendinizden eminseniz evlenin yoksa kendinizi mutsuz günlerde bulursunuz
00 Yorumla
+1 yılIcinden geceni yap bence kandaki insan sana deyer verirse anlalar seni hoslanmak sevmek sevilmek herkesin hakkı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılZamana birak, guven ve içine sinmeli, bende ayrildim seni anliyorum
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Neyin hayalini kurarsan kur sonu hep yalnızlıktır... boş ver bekarlık her zaman iyidir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle ne istediğinizden çok emin olun tekrar aynı acıları yaşamayın mümkünse
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Aklı varsa evlencem derdine düşmez kafasına göre takılır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.
+1 yılDul insan sevemez mi ya? Boşuna kendini dışlama olabilir böyle şeyler.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.
+1 yılBenimkininde eşi ölmüş o da dul ben bekarım yani bence olabilir
10 Yorumla
+1 yılÇok dikkatli olmasını tekrar aynı sıkıntıya girmemesini öneririm
00 Yorumla- Devamını Gör (75)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer