Benim olmuştu artı zaman geçtikçe daha iyi anlıyor bazı şeyleri insan
Ben bu insanla mı vakit kaybetmişim dediğiniz zaman oldu mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Az önce yaşadım. Unide bir arkadaşla tanıştık okul dışındaki 2. Buluşmamız. İnanılmaz hiyerarşik biri. Sürekli durduk yere fakir zengin konularını aciyor. Çantamda bargello parfumu gördüğünü fark ettim. Biraz sonra parfüm konusu açıldığında ben asla çakma kullanmam ıy o ne tatzi konular açtı. Yok işte ben fakir adamla asla yapmam anası sevsin gibi cümleler. Onu sadece izledim. Gerçekten gülünctü. Sonradan görme olduğu o kadar belli ki. Parası olan bir insan için bu durum normal olduğu için konusunu açma gereğinde bile bulunmaz. Bu kız gerçekten anormal. derecede zenginlik düşkünü. İlk buluşmamızda da baya elit bir avmye gitmiştik. Ben burayı çok seviyorum falan dedi neden dedim çünkü fakir yok dedi. Fakir kelimesi konuşurken gözünden resmen nefret akıyor. Ben de tilt oldum. Hadi gel yemek yiyelim diyerek kafeden onu çıkarıp bir hayli bütcesi olan bir cin lokantasında götürdüm. Hadi gel yiyelim dedim. Sushiyi sevdiğini biliyordum çünkü. "Ayy saçmalama gel buraya gidelim" deyip iğrenç bir yere çekti beni. Bütçesinin yetmeyeceğini anladı çünkü. Tipsiz de olsa bir erkekle parası için konuşuyor vesaire. Cidden bugünüm için komple üzülüyorum. Bir daha da asla bulusmam