Çok seviyor olsanız bile sizi istemeyen birini terkeder miydiniz?

Aylarca konuştuğum birisi vardı yemek yerdik gezerdik. Sen dahi demisligim yoktu o evlenene kadar hep mesafemiz olsun isterdi bende hep saygı duyardim elini tutmuslugum bile yoktu. ama yüzündeki her ufak noktayı çili varsa onu dahi farkederdim içtiği sudan içerdim. Müsait olmadığında rahatsız etmezdim çok sıkmak bunalttmak istemezdim. anneme söylemiştim görüştüğüm birisi var diye niyet evlenmekti ama bir gün ben yapamayacağım diye gitti. nedenini sordum sen çok yoğun yaşıyorsun herseyi dedi bide ben yakında anaokulu öğretmeni olacağım sen memur olmanı isterdim ama sanayide çalışıyorsun biraz düşününce bilemedim kusura bakma dedi. bende tamam Allah yolunu açık etsin diyip arkamı döner dönmez ağlamaya başladım insanların içinde yapmadığım birseyi yapar oldum Allah aşkına memur değilim diyemi hayat bu mu sadece sonra içimden dedim keşke zorlasaydin hayır bırakma deseydin ama ozamanda o ruh hastaları gibi karşı tarafı rahatsız eden birisi olurum diye yapmadım. Ne yapacağım ben ya
Çok seviyor olsanız bile sizi istemeyen birini terkeder miydiniz?
Cevapla