Erkek arkadaşım sürekli geçmişte aç kaldığından falan bahsediyor erkeğe yakışır mi bu?

Bende çok aç kaldım parasız kaldım ama hic dile getirmiyorum. Yemekten bahsediyorz üniversitede hep açtım sonra çalıştım kazandim diuor. Bana çok itici geliyor hep parasız kaldım falan demesi. Sizce sacma mi düşünüyorum

Erkek arkadaşım sürekli geçmişte aç kaldığından falan bahsediyor erkeğe yakışır mi bu?
Cevapla