Diyelim ki biri ile tanıştınız iyi güzel vakit geçiriyordunuz neredeyse sevgili gibiydiniz karşınızdaki size karşı çok hevesliydi ama bu tanıştığınız kişi size bir akşam "sana karşı olan hislerimde eksiklik var" diye mesaj attı sizce bu ne anlama gelir?
Sana hislerim var ama birseyler eksik kendimi ilişkiye veremiyorum
Sana hiçbir hissim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Gel git yaşıyorum neyi isteyip neyi istemediğimi bilmiyorum diyor her an her şey olabilir demek istiyor seviyor gibi gözüküp sevmiyorum diyor ona diyeceğin tek kelime şu olmalı kendi duygularından emin olana kadar bir şey söyleme bana de büyük ihtimalle de kendi duygularından emin olamayacak sen ona yol ver en iyisi boşu boşuna kendini ümitlendiriyorsun.
Bana ilişki yaşadığım adam "Eski sevgilime olan hislerim bitti sanıyordum ama bitmemiş sana karşı olan hislerimde de eksiklik var kendimi veremiyorum yalanda söylemek istemiyorum iyi bir insansın bu yüzden bitsin" dedi bende gayet olgunca karşılayıp evet birseylerin eksik olduğunun farkındayım seninle güzel vakit geçirdim sende iyi bir insansın kendine dikkat et dedim ve bitti. Ama hiçbir sosyal medya hesabından birbirimizi silmedik hala ne paylaşsam saniyesinde izliyor bakıyor mesela
Silmen lazım açık kapı bırakmaman lazım hikayelerine bakmasının nedeni hayatına yeni birisi girdi mi ne yapıyorsun diye bakıp izliyor aranızda sevgililik olayı geçti arkadaşlık durumu kalamaz ilişkiniz de onu çıkartsan iyi olur yoksa böyle kendine o ne yaptı ne yapıyor diye zihnin de düşünüp düşünüp duracaksın boş boş düşüncelere dalacaksın bunu kendine yapma bu eziyettir kendine yaptığın
Ben onun hikayelerini sessize aldım o yüzden görmüyorum izlemiyorum ama o saniyesinde benimkilere bakıyor ve ayrıca ben zaten bu saatten sonra geri dönse bile ona güvenemem ki ya yine bana aynısını yaparsa? o yüzden bu saatten sonra onunla zor yani
Zaten dönmemen lazım onu takipte etmemene lazım engelle gitsin hayatından komple çıkartmanı öneririm onu her gördüğün de zihnin de ona karşı ışıklar yanacak sürekli
İşte bende tam tersini istediğim için silmedim inanın çok samimi söylüyorum içimde ona karşı birsey yok çünkü ilişkimiz çok yeniydi daha bir aydır beraberdik heee bu bir ay içinde denizede gittik onun tüm yakın arkadaşları ile de tanıştım hatta 3 gün onun evinde kaldım yedik içtik eğlenmeye gittik aramızda bir paylaşım oldu ama bende içten içe birseylerin eksik olduğunu hissettiğim için adama bağlanmamıştım şimdi benim esas istediğim o beni her gördüğünde "Ya ben bu kızdan ayrıldım ama bu kızda üzüntü yok hala gezmeye eğlenmeye devam ediyor eeee çok güzel çıktığı fotoğraflarıda paylaşıyor ya hayatına birini alırsa ben hersey güzel giderken eksiye olan duygularım bitmedi diye ilişkiyi mahvettim iyi b*K yedim" demesini istediğim için onu hala sosyal medyamda tutuyorum başka bir sebebi yok ne kaybettiğini görsün at gibi gitti i*t gibi geri yazsın ama yazdığı zaman benden istediğini alamasın olayım bu
İlişkinin uzunu kısalığı bir anlam ifade etmez kişiyi görseniz bile birtakım kendi içinizde duygular yaşarsınız yani o karşı taraf için bir çok anlam ifade ederken sizin için bir şey ifade etmiyor olabilir ama karşı tarafı düşünecek olursak o size hayla aşık ilgi duyuyor ve sevgili olduğunuz dönemdeki gibi ilgi alakanızı devam ettirmenizi istiyor siz onu arkadaş olarak görüyor olabilirsiniz arkadaşça konuşmaya devam etmek istiyor olabilirsiniz ama o bunu yapamıyor zaten yapılamaz bir kişiyle ilişki yaşadıktan sonra o kişiyle arkadaş olarak devam edemezsiniz sürekli bir kuşku olur siz de olmayabilir ama karşınızdaki kişi de bu fazlasıyla var o yüzden görüşmemelisiniz o içten içe sizi gördükçe konuştukça üzülüyor görüşmeyin o sizi unutsun kendi yollarınıza devam edin.
"Senden olmaz." demek.
Hareket vakti gelmiş bu limandan