Dügünde esinizi baska bir kadin tebrik ederken öpse kiskanirmisiniz? Bu kadin arkadasinin esi olsa?

Dügünümüz de taki esnasinda Tebrik ederken en yakin Olan arkadasinin esi , esimi yanagindan öptü. Ne var bunda diyeceksiniz Ama ben enistemi bile yanagindan öpmem, cok tuafima gitti..

( midesi genis olmayanlar cevap versin lütfen)

Güncellemeler
+1 yıl
Bugünde dogumgünüymüs , beni de davet ettiler. Esimde ikide bir ne alicksin Dedim cicek alirim daha tanimiyorum Dedim , yanina bir de cikolata bakariz dedi. Bende kizdim Neden bukadar israr ediyorsun Ben düsünürum Dedim. Ne varmis bunda diyor , bizi yemege cagirdilar gecende iste simdi ayip olur diyorXxx Benim ailemde hep cagirir yemege falan bukadar israrla Hic söylemedi
Dügünde esinizi baska bir kadin tebrik ederken öpse kiskanirmisiniz? Bu kadin arkadasinin esi olsa?
Cevapla