İlişkinizde hatanız vardı öncelik vermiyodunuz sizi uyardı uyardı düzelmediniz en son ayrıldı sonra siz pişman oldunuz siz hatalı olduğunuz için siz mi dönerdiniz yoksa siz hatalı olsanız bile o ayrıldığı için ondan mı adım beklersiniz bence kim hatalıysa o dönmeli ayrıldı diye diğer taraftan beklenmemeli
Ben hatalıysam pişman olduysam dönerim
Ben hatalı olsam bile o ayrıldığı için ondan adım beklerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Dönmezdim tabikide o dönecek
Ama hangi seçenek sen ayrıldın ama o hatalıysa o döner mi diyosun
Kesinlikle ben hatalysam çabasına bağlı olarak bir ihtimal verirdim. Ama o hatalysa asla dönmem
Ya şöyle benim ilişkin vardı birden değişti böyle soğuk cevaplar veriyodu arada iltifat ediyodu gel yazıyordu sonra ben öğrendim arkadaşlarına yazıp bana yazmıyomuş önceliği değilim yani 2 ay kadar uğraştım düzel düzel diye düzelmedi en son ayrıldım ondan böyle soru sordum ama ne kadar sevsemde ondan beklerim bi adım çünkü o hatalı ama onunda döneceği yok çünkü erkek falan eklemiş Pp yoktu Pp eklemiş açık bir elbiseyle foto koymuş yeni arayışlara çıktı gibi geliyor yinede bilemem günahını almıyım
Niye bı kadın Pp koyunca arayışta mı oluyor siz ne oluyorsunuz peki? Herkesin kendi hayatı kendi bedeni size mi soracaktı resim koyarken siz ayrı kalın daha sağlıklı
Hayır normalde ne bizden önce nede sevgiliyken Pp koymazdı erkek eklemezdi ama ayrıldık erkek falan eklemiş story atmazdı mesela şimdi hep kendini paylaşıyor bunu bi kaç kız arkadaşıma sordum hepsi yeni birisini arıyor dedi yine dediğim gibi bilemeyiz diyorum sen neden bu kadar kastın ki
Ben niye kasayım sana koymuş sanki biraz 😂
Yakında birini bulursa ağlarsın 🤣
Ya zaten bana koydu ki anlatıyorum sana sen ne diyorsun
Açık bı elbise nasıl bir elbise? Dostum kız elden gidebilir , ben sana söyleyeyim 🤪🤣
Ya bak düzgünce dinlersen anlatıyım ben sende yorumla
Bildiğin dekolte ve kısa baya hiç gitmezdi erkek eklemezdi story atmazdı Pp yoktu hani böyle değildi bende ilk kez böyle görünce dedim heralde arayışa çıktı zaten tek ben değil anlattığım kızlarda öyle dedi
Burdan yaz yorumlarım
Ya of onun arayışla ne alakası var normalde giymiyor mu , sen sevgilini sevsen hakkında böyle konuşmazsn
Kızlarda demkki sevgilini kıskanıyor sende karı gibi onun dedikodusunu mu yapıyorsun? KendiniZe gelin ve sevilecek birisi değilsiniz. Kız ayrılmakla en doğru kararı vermiş , helal olsun
Ya biz aslında önceden ayrıldık ufak tefek şeylerden daha çocuktuk işte lise ilişkisi gibi işte sonra biz bir araya geldik yılbaşında aileler baya samimi bizim o zaman barıştık bu geçen yılbaşında işte sonra baya baya iyi ilerledik 6 ay çok iyidi ama son 2 aydır bi tuhaflaştı aşkımsız kelime demezsi illa aşkık canım hayatım vs bişe derdi yani demeye başladı soğuk oldu işte ben yine ona demeye devam ettim sonra dedim sen neden demiyosun bir sorun mu var yok dedi sonra 1 ay soğuk olunca ben dedim neden böylesin hani sorunun varsa söyle falan evet sorunlarım var dedi anlat çözelim dedim anlatmak istemiyorum dedi tamam dedim sıkmadım sonra onun arkadaşı benim yaşadığım yere tatile gelmiş karşılaştık bi oturduk dedim nasıl falan iyi gayet dedi ben dedim böyle böyle davranıyor sorunları varmış oda dedi yok yani babası biraz hasta o zaten hep vardı yeni bir sorun yok dedi bende dedim e hiç ilgili değil sorun ne ki dedim sana nasıl dedim bana ilgili bi sorunu yok dedi hatta mesaj gösterdi kıza yazıyı balım, hayatım, aşk balım, canım bana gelince soğuk cevaplar sonra ben söyledim işte sabah denk geldik böyle böyle diye zaten kız arkadaşıda demiş ona benden önce bana dedi üstüme gelme işte bahaneler bahaneler bende dedim böyle davrancaksan bitirelim dedim valla bana göre yanlışım yok gözlemle karar ver dedi bende tamam dedim son1 ayda devam etti geç yazıp soğuk olmayaben yine sürekli uyarmaya devam ettim en son arkadaşına ders notu attım ortak arkadaşımızdı bu bu arada sonra oda dedi dur şu an... Konuşuyoruz yani eski sevgilimle ama bana 2 saattir dönmüyodu ben tamam dedim bekledim 1 saat daha dönmedi sonra döndü bende dedim senin düzeleceğin yok ayrılalım dedim oda üstüme gelme iyi değilim zaten dedi yine bahane işte ama ayrılık mesajını iyi mesaj attım iyisiyle kötüsüyle güzel günlerdi kendine iyi bak dedim oda dedi dediğin givi iyisiyle kötüsüyle güzel günlerdi dediğim gibi ayrılmak sana kalmış dedi ve bitti
bittiği gibi daha 2 gün olmuştu yaşadığım yerden tanıdığım karaktersiz insanları eklemiş adamların amacı tek gecelik başka bişe yok onları eklemiş hep sonra bahsettiğim elbiseyle story atmış benim haberim yoktu benden gizlemiş benim arkadaşın programla gördüm sonra baktım işte arkadaşınla eğlenirken story atmış dedim tamam knk kapat böyle bakarsak unutmam dedim sonra bi süre yani 3 gün daha gizli kaldı 5. Gün kaldırı gizlemeyi açık story paylaştı böyle deniz manzarası atmış öne çıkanlara eklemişdi ama o elbiseli fotosunu hem gizliyo hem de öne çıkanlara ekliyo amacını anlamadım sonra bu Pp yaptı o fotoyu hoşuna gitti demekki ama erkek falan ekleyince baya zoruma gitti işte böyle yani geçen hafta ayrıldım ama napcam hiç bilmiyorum
Ya yakın arkadaşlarınla hiç yapmadın mı ilişkinin dedikodusunu evet yaptım şuna senlede yapıyorum çünkü ne yapacağımı bilmiyorum fikir almak istiyorum evet normalde giymiyor giyse konuşmazdım kızlar kıskanmaz hepsi nişanlı sevgilisi olanlar
Ay canim kızları benden iyimi biliceksin sen. Sevgilisi olsun isterlerse evli olsun bunlar bizzat kendinden güzel kızları kıskanır çekemez
Yapmadım evet yapmam çünkü ben hayatımdaki insana değer veririm. Degil kankanla ailemle dahi Asla dedikodusunu yapmam.
Ve normalde de giyiyor olabilir belki sen görmedin belkide yeni giymeye başladı olabilir bunlar normal şeyler. Afedersin başını kapadım diye herşeyi gizli gizli yapanlarda var nedense onları kimse görmüyor, susuyor. Bende buna mana veremiyorum.
Ama bak diyorum ya dedikodu değil fikir alma çünkü hayla seviyorum sanada şu an anlattım bu dedikodu değil sende yorumlaması istiyorum fikir istiyorum
Ya amacı başka başörtüsünü kötülemek ya da onun arkasına mı sığınırlar nedir öyle insandan nefret ediyorum mini etek giymiş dekolte giymiş adabıyla giymişse kimse konuşamaz
Olabilir de dediğim gibi en çok erkek eklemesi koydu foto Pp neyse de
Ya zaten konuşmuyorum hiç ksısıtlamadım istediğini giyebilir sadece yapmazdı yani şimdi yapınca değişik geldi
Erkek eklemesi nedir ya erkekler onu ekliyordur en nihayetinde insan illa kadın mı ekliycek. Belki tanıdık birisi biliyor musun? Birde saçma geldi k. bakma hem ayrılmışsn normal yani. Erkek sinekte mi yaklaşmycak bu kıza? Sevgilisi değilsin, kocası değilsin abisi değilsin. NORMAL HAYATTA DA ERKEKLER VAR VE HER İNSAN GİBİ KADİN ERKEK KONUŞABİLİR. bence kız en iyisini yapiyor arkasından konuşan kadınlar da karaktersi yelloz kıskanıyorsa bende bir şey bilmiyorum. Hayatta böyle olma kız arkadaşın sevgilin hakkında asla başka kadınlarla dedikodu yapma. Çok şey kaybedersin o arkadaşm dediklerin yanında olmaZ
Ya tek taraflı ekleme diye bir şey yok yani erkek atıyodur istek oda onaylıyodur ama dediğim şey şu daha ayrılıktan sonraki gün yapılır mı yani neyse anlaşamıyoruz senle bence yinede teşekkür ederim zaten ben bişe de demiyorum yazdığımdada dedim foto hoşuna gitmiştir ondan paylaşmıştır tek sıkıntı direk erkek eklemesiydi bir sürü onuda boş ver eklesin ben zaten haklı olarak ayrıldım ondan daha fazlada düşünmek istemiyorum teşekkürler tekrardan
Sizde genelde kadın ekliyorsunuz neyse 😂 rica ederim ne demek
Yok cidden eklemedim hatta ekliler vardı onları sil dedi sildim 30 takipçim kaldı ben ona dedim o bana dedi ki ben silemem ilişkinşn başında deseydin yani savunduğun kişi baya üzdü beni ama neyse canı sağolsun haylada 30 takipçim var zaten gerekte yok hayatımda birisini istemiyorum artık
Bizi de üzdüler 😂 sen bilirsin
Seven kaybeder, ama tek sorum şu sence böyle davranan kız hani 2 ay soğuk olan kız geri döner mi pişman olur mu
2 ay mı oldu ayrılalı yeni mi ayrıldınız
1 hafta oldu ayrılalı. 2 aydır soğuktu ve geç dönüyordu bana yazmayıp arkadaşlarına yazıyordu aktif oluyodu bana yine yazmıyordu vs önceliği değildim yani 2 ay böyle devam etti en son ben ayrıldım 1 hafta önce bana da dediki sana kalmış dedi
Durup dururken dönmez sanmıyorum. Biseyler olması lazım seni seviyorsa belki pişman olur ama sendende biseyler görmesi lazım. İlgin yoksa , aşk yoksa , bir şey yoksa dönmez niye dönsün? Eski sevgilimle barışmak istiyordum mesela ben , neden çünkü bana ilgisi vardı anlıyorum ama sende o yoksa dönmez
Senden sıkılmış anladm sıkmışsın boğmuşsun kızı
Benim hep ilgim vardı dedim ya 2 ay soğuk davrandı o sürede ben hep eskiden nasılsam öyleydim o tm yazardı ben tamam aşkım yazarım full ilgiliydim yazdığı gibi dönerdim onu sıkacağım bi konu yoktu ama belki uzak mesafeden sıkılmıştır ya da fazla sevgiden soğumuş tur yoksa bile yapmadım çünkü benim halı yıkama fabrikam var orada çalışırken sırtımda halı varken yazıyordum ona o kadar diyim ama belki ilgimi sevgimi özler döner
Uzak mesafe ilişkisi belkide hiç görüşmüyordunuz , biraz zor
Evet mesela bu 8 ayda 3 kere görüştük toplasan 20 gün kaldı ama o zorlanıyordu tabi