(Lütfen ufakta olsa fikir belirtin) sizce birini unutmanın en etkili yolu nedir?

Birisi var hoşlanıyordum. Ve hala aklımdan çıkmadı hiç çıkmadık ama konuşuyorduk. Konuşurken bana karşı ilgiliydi fotoğraflarımı çekerdi. Yemek yememe dikkat ederdi. Bisiklet bilmiyordum onu bile o öğretmisti. Her gün yazardı mutlaka sonra bir anda yazmayı kesti ve hayır başkasını bulduğu için değil kendisi en iyi arkadaşımın kardesiydi. Bulmadığını biliyorum sonra çok uzun zaman sonra attığım bir gonderiye cevap vermişti. Aramızda kesin birseyler olmamıştı ama ben bana ilgi duyduğunu düşünüyordum anlattığım herkeste öyle düşünüyordu. Benim arkadasima attığım fotoğrafları bile arkadaşımın telefonundan alıp kendine atıyordu öyle flörtöz birisi de değildi bana özel bulduğu seyler bile anlatmisti hoşlandığım birisi olup olmadığını da sormuştu belki de bir anda kesildiği için aklımda kalıyor ama unutmamın bir yolu yok mu

(Lütfen ufakta olsa fikir belirtin) sizce birini unutmanın en etkili yolu nedir?
Cevapla