Sevgilim beni artık kıskanmıyor. Gerçekten bunu çok abarttığını düşünüyorum. Sizce neden?

Selam herkese , sevgilimle 1.5 senedir beraber ve güzel bi ilişkimiz var. Ama son 2 aydır onda bi gariplik var ve bunun baya farkındayım. Beni kıskanan adam gitmiş yerine geniş bi adam gelmiş gibi davranıyo. Geçen sene bikini giyme diyen adam bu sefer tatile giderken kendisi bana bikini aldı hem de tangalı şekilde veya bana mini etek giydirmezdi şimdi cluba giderken giymem için ısrar ediyo çok güzel görünürsün diye. Bi yerde rahatlaması hoşuma gidiyo ama bi yandan da garip geliyo noldu bu çocuğa diye. Denize gittiğimiz zaman onun aldığı bikiniyi giymiştim ve denizde kötü bi an yaşadık. Bikinin askısı açıldı ve sağ göğsümü 2-3 kişi gördü ve baktılar baya. Tek kelime etmedi ve bana sadece güldü. Aşırı garip geldi bu tepkisi. Acaba benden uzaklaşıyor mu?

Sevgilim beni artık kıskanmıyor. Gerçekten bunu çok abarttığını düşünüyorum. Sizce neden?
Cevapla