Başka telefonu olamaz ben yakalardım altıncı hissemde çok kuvvetlidir sabah evden birlikte cıkıp akşam birlikte giriyoruz istediğim her dk iştede yanına gidiyorum o yüzden imkansız diyorum 27yaşında
Daha öncesinde sanaldan konuştugu insanlar oldu hepsinide yakaladım ama sanaldan fazlası olmadı bu sebep uğruna feda ettiğimiz onca sey oldu artık cesaret edemez ama nedeninide anlayamıyorum
Herkese kendısı güzel gelır ama ben cevremdende güzel oldugum iltifatını alıyorum sürekli çok şeker bir kızım onuda gectım çok dikkat ediyorum özen göstermeye hep değişiklik yaparım mesela esım benı güzel görsün die sacımı boyatırım kısaltırım güzel giyinirim evde şort takımlarımla gezerim gibi
Ben cok ilgiliyim yani ondan adım gelmeyınce onu beklemiyorum onu düşünüyorum hazırlanıyorum güzelce ilk adımı ben atıyorum öyle sonrasıda geliyor oda ara sıra diyor tabi ama çoğunluk bende normalıde böylemi olmalı
Ya tabiki eminim ben her türlü düşünebilen bir insanım ben kapalıyım mesela ama düşünüyorum erkek sonucta eşim dısarda acık kızları görür giyim vs dikkatını cekebilir biz kız oldugumuz halde dikkatımızı cekıyor o yüzden hep değişiklik yaparım kendımde sac rengımi modelini değiştiririm hep farklı gorunmek ısterım kıyafet konusundada öyle farklı renkler değişik kıyafetler denerim onun dışında evdede böyle geziyorum örn mini etek büstiyer tarzı ama beklediğim tepkiyi alamıyorum napmam gerekıyor dahasını bilemiyorum 😵💫
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İlişkide ilk adımı hep ben atıyorum gayet özenli bir kızım ama bazen eşimle ilişki yaşamak istediğimde yorgunum vs diyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Başkası vardır muhtemelen yaşlar kaç eşin ne iş yapıyor
Başkası yok olsaydı ben yakalardım illaki anlarım çok dikkat ediyorum bu konuda telefonuna vs kontrolde ediyorum
Nerden biliyorsun başka telefonu olmadığını maddi durumunuz iyimi ne iş yapar yaş kaç istersen dm den detay ver
Başka telefonu olamaz ben yakalardım altıncı hissemde çok kuvvetlidir sabah evden birlikte cıkıp akşam birlikte giriyoruz istediğim her dk iştede yanına gidiyorum o yüzden imkansız diyorum 27yaşında
Valla sen öyle san
Daha öncesinde sanaldan konuştugu insanlar oldu hepsinide yakaladım ama sanaldan fazlası olmadı bu sebep uğruna feda ettiğimiz onca sey oldu artık cesaret edemez ama nedeninide anlayamıyorum
sabaha karşı yaklaşmayı denedin mi *
akşam gelince yemek , çay kahve ikramı , yanında kuruyemiş ve şerbetli tatlı ikram etsen
Yorgunum ustam ne katıksız somun isterim senden ne bir tas su😂
Seni haketmiyor anlaşılan seni doyuracak sınırsız erkek olmali
Yorgunsa dışarda arayacaksın mutluluğu bir müddet sonra
Geçmiş olsun sıkıcı bir hayat seni bekliyor
Sevmiyordur seeks yapmYi
bencil bir öküzle evlisin sanırım
ne zamandan beri böyle
4yıllık evliyiz hemen hemen 2yıldır böyle
Hayaller ve hayatlar maalesef yalnız değilsin
İlişkide sorununuz var mı
İster istemez oluyor bazen artık tahammül edemiyorum
Çok cabuk sinirleniyorum
Haklısın reddedilmek gerçekten kadın için kötü
Zoraki yaşanan ilişkiden keyif almak zor
Evet öyle sonucta ben onun için hazırlanıyorum aklı biyere kaymasın kafası dağılsın die ama reddedilince farklı düşünmeye başlıyorum
Çok çabuk tükenmişsiniz
İlişkimiz zoraki yaşanmıyor çok uyumlu ilişkimiz var
Nadir reddedilme oluyor uykum var yorgunum vs ama olmaması gerektıgını düşünüyorum
Uyumlu olsa da senin zorlamanla olunca bir düşüklük olur
Yani yorgun da olsa eşine vakit ayırmalı insan
Zorlamayla olmıyor zaten bikere iymiyladımı bırakıyorum ben
Yani üstelemek daha fazla zarar verir sana
Üzer yıpratır seni
Sizindemi öyle yoksa
maalesef hayaller ve hayatlar
Anladım
senden daha kötü diyebilirim
Bi süre sonra evlilik galıba cinselliği kaldırmıyor
kaldırmıyor değil istek ve arzu devam ettikçe evliliği ayakta tutuyor
sekteye uğramaya başlayınca sorunlar çıkmaya başlıyor
isterseniz yazabilirsiniz net ifade edilemiyor genelde
Anlıyorum söylediklerinizi
Ben daha 25yasındayım eşimde 28
Belkıde hislerimizmi farklı
daha çok gençsin
sen istekli o isteksiz olabilir
sebepleri çok başka da olabilir
güzel değilsin seni beğenmiyor desem sanmıyorum güzel olmadığını
Öncelerinde bu tarz uygulamalarda bıkac kızla konusmustu çok fazlada istekli şekilde
konuşma derken cinsel içerikli mi
Herkese kendısı güzel gelır ama ben cevremdende güzel oldugum iltifatını alıyorum sürekli çok şeker bir kızım onuda gectım çok dikkat ediyorum özen göstermeye hep değişiklik yaparım mesela esım benı güzel görsün die sacımı boyatırım kısaltırım güzel giyinirim evde şort takımlarımla gezerim gibi
her erkeğin hayali gibisin yani
Ben kendimi öyle görüyorum eşimi beklemem mesela güzelce süslenip yanına giderim hoşuna gitsin diye kendımde sorunu görmüyorum ya
Acabamı dıye düşünüp hep daha farklı oluyorum tarz olarak vs
anlattıklarına göre sorun sende değil
Bu arada ben kapalıyım kapalı oldugum halde sürekli değişiklik yapıyorum fiziksel olarak
son iki senede ne değişti hayatınızda
kapalı olmak dışarıda evde doğal halinlesin
Keşke...
müsait değilseniz sonra da devam edebiliriz isterseniz
Azdır biraz bal felan
Hıc o ıstemıyormu?
istiyor tabi ama genelde hep ilk afımı ben atıyorum öyle devamı geliyor
İlk adımı atmaması hemde hıc atmaması garıp bı durum
Ben cok ilgiliyim yani ondan adım gelmeyınce onu beklemiyorum onu düşünüyorum hazırlanıyorum güzelce ilk adımı ben atıyorum öyle sonrasıda geliyor oda ara sıra diyor tabi ama çoğunluk bende normalıde böylemi olmalı
Yanı lıbıdoya gore degısır lıbıdosu dusuktur belkı. Sen bakımlı olduguna emınmısın peki. Ve bır erkegın dıkkarını nasıl cekecegını bılıyormusun
Ya tabiki eminim ben her türlü düşünebilen bir insanım ben kapalıyım mesela ama düşünüyorum erkek sonucta eşim dısarda acık kızları görür giyim vs dikkatını cekebilir biz kız oldugumuz halde dikkatımızı cekıyor o yüzden hep değişiklik yaparım kendımde sac rengımi modelini değiştiririm hep farklı gorunmek ısterım kıyafet konusundada öyle farklı renkler değişik kıyafetler denerim onun dışında evdede böyle geziyorum örn mini etek büstiyer tarzı ama beklediğim tepkiyi alamıyorum napmam gerekıyor dahasını bilemiyorum 😵💫
Dahasını anlatırdım ama sistem sıler gizlisin 🤦🏻♂️
Dahası ne
Taktik ve strateji 😀
Taktik fayda etmıyor adama
Acaba doktora gitmesinimi söylemeliyim
Kırıcı olur bence taktiklerime ıhtıyacın var 😀
Bugun ona mesajlasırken konu arasında senın hormonlar az calısıyor dıe mesaj attım önemsemedi bile konustugumuz konuya devam etti
İşte uyuyor bence uyandırmak lazım 😀
Sizin dediğiniz gibi değil işte size göre biz kadınlar taktik bilmiyoruz
Ya sen tkp istegı atsana bı
?
Gerek yok ya ben sadece soruma cevap istedim özelden konusacak bişe değil
İşte burdan hersey yazılmıyor
Bana özel şeyleri anlatmanıza gerek yok zaten burdan yazdıklarınız yeterli
Peki sen bılırsın
Sorunuzu sormamışsınız.
Hahha o nasıl bir eş ya
Eşinde sıkıntı var
Yok öyle değilim ben maalesef
Yaş etkiliyormu acaba ben eşimden 3yaş küçüğüm o 28olacak belki hislerimizmi farklı
Evet kesinlikle öyle olmaması gerekli
İstemiyo demek ki
Neden istemiyor
Beğenmiyodur artık seni
Ben hep düşünüyorum acaba daha cok nasıl hosuna gıder dıye hep kendımde değişiklik yaparım saç rengim kıyafetim vs
Beğenmeyeceğini sanmıyorum çok özenli bir kızım
Canım sorun zaten sende değildir o beğenmiyodur artık
Yani benimi artık istemiyordur anlamadım
Aynen belki aklında başkası vardır
Hiç böyle düşünmedim
Konustugu kımse olmadıgına eminim ama aklındakini bilemem
Araştır bi sen bi de iş yerinde falan gıcık olduğu bi kız varsa onu özellikle araştır
İş yerinde hiç kız yok
Çevresinde hiç kız yok mu
Bana istersen özelden yaz bi
Yani etrafta oluyor kız tabi
Tarot bakıcaktım içimden geldi
Burdan yazmak istemedim millet banada bak der şimdi
Burdan bakar mısınız
Bakamam
O nasil es öyle yaa
Erkekligin yuzkarasi😂
Bi sebebi olmalı diye düşünüyorum öncesinde bikaç konusmasını yakalamıştım sanal bi uygulamada çok farklıydı yani istekliydi
Ozl gelebilirmisin rica etsem
Özele gelemiyorum
Fikir alisverisi yapardık
Burdan yapılabiliyor
Bazi kelimeleri yanlis ceviriyor ama siz bilirsiniz