Erkekler, Çapkın gibi duran ama aslında belirli sınıra kadar iletişime geçen erkekler var mı?

Biri var, dışardan baya çapkın duruyor. Ortamlarda kadınlarla kızlarla çabuk muhabbette geçiyor. Bir sonraki görmemde onlarla sanki hiç ilgisi yokmuş gibi de davranabiliyor. Ama bunu kasıntılı şekilde yapmıyor, baya rahat bir şekilde yokmuş gibi davranabiliyor, saygısızlık yapmadan. Böyle erkekler nasıl bir iç dünyası yaşıyor

Erkekler, Çapkın gibi duran ama aslında belirli sınıra kadar iletişime geçen erkekler var mı?
Cevapla