Artık erkekler eskisi kadar kıskanmıyor kızları
Daha iyi
Daha kötü
Bilmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Artık erkekler eskisi kadar kıskanmıyor kızları
Kötü hem de çokk kötü. Erkeksilik özellikleri zayıflıyor. Kıskanmak sakınmaktan gelir. Korumak ve sahiplenmekten, kendi sevgisini ve sevdiğini hiç kimseyle paylaşmama duygusundan gelir...(İleri durum olan zaten kıskançlık değil takıntıdır , şüphe vs hastalıktandır yani) Ancak erkeğin kıskanması imanındandır diye bir hadis de var ... Çünkü eşini kendi başının tacı ve eşsiz benzersiz kendine verilmiş en güzel değerli olarak gören erkeğin , bu değeri kaybetmemesi ve sakınması koruması için kıskanması da gerekir. Bu doğal bir duygudur.(karşı çıkanlar olacak ama dediğim gibi kıskançlıktan dövmek zarar vermek hayatı zindan etmek, bunaltmak , sürekli şüphe duymak vs bu tarz hareketler kıskanmak değil saplantılı olup hasta olmak demek. Tanımlar birbiriyle karışıyor. Ve bu şekilde hasta zihinli birisi ben seni kıskanıyorum o yüzden böyle yapıyorum dediği için de insanlar kıskanmaktan kaçınır oldular. Hatta kıskanmak kelimesini dahi kullanmaktan kaçınır oldular. Kıskananlar da kıskançlıklarını kendince (!) Bastırma yollarına gitti özgürlük adı altında. Ancak bunlar hep bi yerlerden patlak veriyor... Ya gerçekten hiç kıskanmayan insan kıskanılacak bir şey olduğunu düşünmüyordur (Özellikle çok fazla kadınlarla içli dışlı olan çok fazla kadını izleyen erkeklerde bu olur. Çünkü onun için artık bu ayrım kalmamıştır. Neyini kıskanayım ki diye düşünür. Partneri çok güzel karakterli bile olsa ona farklı gelmez) ya da kıskanıyorsa da kendince tepki görerim diye buna bastırıyor , kıskançlığımı belli etmeyeyim diyor ama bu sfer de bastırılmış kişilikler de aldatmanın daha çok oldupunu görüyoruz. Ve kadının doğasınında da erkeği tarafından kıskanılmak vardır...(buna karşı gelecek bir sürü kişi olacaktır biliyorum ancak bu eril dişil dengenin değiştiğini de gösteriyor. Erkekleşen kadınlar ve kadınlaşan erkekler... Doğal duygularımızı bastırıp bunlada karşı geliyoruz)
3. Dalga feminizmine karşısın o halde
Ben Bir kadınım. Kadın olmaktan da mutluyum. Her anımdan bedenimin duygularımın her zerresinden mutluyum. Kadınlığımı olduğu gibi kabul edip seviyorum. Ve erkekleri de kendi doğasıyla olduğu gibi kabul ediyorum. Dolayısıyla da ne kadın olarak hemcinslerimle ne erkeklerle kavgalı değilim. Çok şükür de olmadım.. Aksine mutlu üretken enerjik sevilen ve seven bir hayatım var elhamdülillah.. Dolayısıyla da fenizmdeki "erkekler şunu yapıyorsa kadınlar da o şeyi yapar" gibi söylemler başta kadınlığın doğasına aykırı söylemlerdir. Ben kadınım ve dişilim. Rekabet ise erkeğin doğasında olan bir şey. Fenizm kadınlara en büyük darbeyi vuran oluşumdur. Söylemleri yaptıkları, sürekli erkekle kendini kıyas etmek üzerinedir. Halbuki dişil doğada kıyas yoktur kendi potansiyelini gerçekleştirmek ve kendin olmak, içindeki ışığı parlatmak vardır. Birileriyle kavgalı olmak erkeklerle kavgalı olmak dünyayla kavgalı olmak ve en önemlisi kıyas kadınlığı öldürüyor. Her kadın kendine özeldir.
Teşekkür ederim, hanımefendi
Rica ederim beyfendi
Cevap
1Cevap
Kıskançlık bir miktar olmalı fakat kısıtlamamaları iyi.
Güvensizlikten kaynaklandığını düşünüyorum kıskançlığın
Degil
Kıskanılınca sevilmiş gibi mi hissediyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?