ha bir de şey sürekli nefret dolu paylaşımları var ama olayın detayına inince suçlu ben değilim o.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBak ben 5 çocuğun annesi tarafından terk edildim
5 çocukla yüz üstü kaldım. İş intihara kadar geldi. O kadar ki şiddetli bir travmalardan geçtim. Ama zaman geçtikçe değil ondan uzaklaştıkça. Artık onunla birlikte geçen on yıllık hatıralara değil. Gelecekte ki kadınıma odaklanmış bir durumdayım
Kimse kimsenin Allah'ı ve yaratıcısı değildir
Benden önceki sahibi başka benden sonra ki sahibi baskaydı
Seni istemeyen birinin peşinden gidersen rezil kepaze olursun
Şerefini gururunu sakın ola bir daha atma
Ayrılık acısını bilirim o acı çok zor bir acı öyle kolay kolay gidecek gibi değil
İstemeyeni sen de istemeyeceksiniz demek çok kolaydır biliyorum ama yapacak bir şey yok
Sil kafandan geçmiş gitmiş
Yeni sevgilini hayal ett
Nerede ne yapacaksın planların yap veya düşüncelerini yeni gelecekte ki sevgiline ver
Eskisi sana tekmeyi basmış gitmişti yeni sevgilisiyle hayat kurmuş
ve sen hala onu hayal ettikçe sen tek rezil olmuyorsun. Seni sevenler sana üzülenler de rezil oluyor
Yeni sevgilinle bir hayat kur ki eskisi görsün bilsin senin de yanın boş değil. Bilsin sen de varsın. Bu hayat sadece onun için değil senin için de var...08 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim sağ ol çabalıyorum
Cevap sahibi+1 yılPiskologa git
E nabız üzerinden randevu al
Piskolog psikatrik servislere randevusuz da gidebilirsiniz
Piskolojik desteğe ihtiyacınız var
Kızlar soruyorda hiç kimseden piskolojik destek göremezsiniz sadece millet sana ya eleştiri ya da tahmin düşüncelerini yazar ondan dolayı klinikte bir piskolojik tedavi gör emin olun ki ben gittim şu anda çok mutluyum rahatım
Hipnozla Beynime format attım
Tüm geçmişi kafandan attırıyorlar
Git memnun kalmazsanız bana yazın
Soran+1 yılben psikoloji mezunuyum fikire her zaman ihtiyaç var insanız çünkü seansa da gidiyorum ayrıca.
Cevap sahibi+1 yılVayyy be
İyiymiş
Ben de ilkokul 2. Sınıf ta öğretmen şiddetine daha fazla dayanamayıp terk ettim okulu
Yani tahsilsizim
İyi bari sen sıradan bir insan değilsin
Okul okumuş tahsilli biri olarak
Aklın fikrinle bizim gibilerini cebinden çıkarırsın
Hayatına daha kolay yön verebilen birisin
Sizin bize değil
Bizim sizin gibilere tahsillilere ihtiyacımız var
Ben eskiden o psikatrik ilaçları kullanırdım çoktan oldu bırakalı
Şu anda bitkisel ilaçlar kullanıyorum
Papatya zerdeçal karahindiba kenevir gül gibi ot çayları içiyorum
Ve etkisini görüyorum başım çok iyi baş ağrısı artık söz konusu değildir
Şafi ismiyle şifa veren Allah'tır
- +1 yıl
Tecrübene ihtiyacım var
Cevap sahibi+1 yılMadem tecrübelere ihtiyacın var söyleyeyim o zaman
Biriyle ömür boyu sürecek bir birliktelik aşk istiyorsan
Diline sahip çıkacaksın
Kesinlikle konuşmayacaksın
Ne derse desin aşkım canım cicim dersiniz seversiniz
Samimiyetinizi en üst seviyeye getirir sevdiğinizi söyledikçe daha ucuz insan durumuna düşeceksin
Seveceksiniz ama seviyorum demeyeceksiniz
Sevginizi sadakatinizi gösterin ama sakın ola aşkım canım cicim demeyin dedikçe ucuz mal gözüyle bakacaklar
Birlikte geçen bütün zamanlarda hiç konuşma ne derse desin. Evet hayır. Tamam anlıyorum dinliyorum evet diyerek söz hakkını hep karşı tarafa vereceksiniz
Karşı tarafı dinleyeceksiniz
Çünkü insanlar çok konuştukça değer kaybediyor. Aynı zamanda çok konuşmak ve çok samimiyet ayrılık getiriyor
Hele hele sırların varsa derdin varsa sakın söyleme git kendin hallet unutmayın kimsenin derdi sırları özel hayatı başkasını alaka etmez
Sevdiğin kişiye karşı mümkün olduğunca minnet etmeyeceksin. Her işi kendin yapmaya kalkacaksın
Etrafında bulunan yakınların bilsin senin tek başına tek devlet olduğunu
Şunu unutmayın
Osmanlı Devleti'ni kadınlar kurdu
Osmanlıyı yıkanlar da kadınlardı
Sen kadınsın. Gücünü kullanarak bir memlekete yetecek kadar çocukta doğurabilirsin
Bilirsin anne Baba ayrılırsa ya da kavga ederse yüzde 99 çocukların taraf tuttukları hep annesidir
Ondan dolayı asla ve asla erkek arkadaşına ezilmeyesin yenilmeyesin
Çocukları okula götüren anne
Yediren içiren dersiyle ilgilenen
veliler toplantısına giden annesi
Hatta ilk eğitim öğretim hepsinden önce annesinden gelir
Anne ne yaparsa yapsın çocuk annesini takip eder özenir
Eğer anne kötü anne yanlış yolun yolcusu anneyse
Çocuk ne kadar temiz niyetli olursa olsun Allahtan başka hiç bir kuvvet o çocuğu doğru yola getiremez
Babalar ne yapıyor peki
Sabahtan akşama kadar işinde
Akşam canı isterse evinde istemezse kahvede sokaklarda orada burada
Ama anne öyle midir
7 24 çocuklarıyla özel ders veren öğretmen gibi
Soran+1 yıl@lilithh394 yardımcı olacağım bir şeyse neden olmasın sor bana
- +1 yıl
Başarılar dilerim size
En İyi Cevaplar
+1 yılBende bu dönemden geçtim Nisan ayının basi daydi çok zor günler hemde çok zor günler sana şöyle tavsiye verebilirim
-onu hatırlayacak herseyi sil bırak at
-kendini geliştirmek için uğraşlar bul (ben kitap okumaya yogunlastim ve bilgisayara ilgim vardi yazilimla ugrasiyorum)
-özsaygin olsun ne olursa olsun her zaman önceliğin kendin olsun
-sana kim zarar verirse versin mesafeli ol sana ne derse desinler mesafeli ol kuralların olsun
-bu kural çok önemli asla yanliz kalma topluluğa gir canın istemeyecek lakin sürükle kendini
-Ve Ve unutma onunla olmadın ki onsuzda yok olasın kimse senden önemli değil Ve ben hep kendime şunu dedim "o kim ki onun icin yikilacagim beni kaybettiği için kahrolmak işte bende o güne kadar kendimi o kadar geliştireceğiz güçlendirecegim geri donmek istediginde elde edemeyecegi bi kiz olacagim"
Belki kibirli davranıyorsun diyebilirsin ama bunları demediğin müddetçe ya da öyle olduğuna inanmadığın müddetçe unutman çok zor
Ve bitti ben çok sevdim ama bitti benim hayatım kimseye harcamak için boş ve gereksiz bir hayatım yok
5 qy oldu ve bitti hem aklımda hemde kalbimde bitti o kadar çok şey öğrendim ve çok mutluyum iyi ki ayrıldım ve yaşadım pişman değilim hani bir söz var ya 'bastan baslayacaksin ama simdi deneyimlisin' bu sözü söyleyip bırakıyorum... kendine çok dikkat et ❤️❤️❤️05 Yorumla
Soran+1 yılayrılalı 1 yıl oluyor tavsiyelerin için gerçekten çok teşekkür ederim bir şekilde başa çıkıyorum ama son 1 aydır çok sık düşünmeye başladım sosyal medyasında sürekli bi nefret içinde anlamıyorum ben nedenini yüzde seksen o suçlu belki yüzde yirmi ben ama sanki ben suçluymuşum gibi davrabıyor anlamıyorum
- +1 yıl
Takma sakina onun ne paylaştığını bile bakma erkekler aynı biraz zaman geçsin sen ona gitmediğin için o sana dönecektir bence yani ama sakina muhatap bile olma 😘😘 rica ederim
Soran+1 yıl<3
- +1 yıl
Yardımcı olduysam ne mutlu bana ❣️ kendine dikkat et 😊😊😊
Soran+1 yılsende dikkat et lütfen..
Aşk İlişkileri konusunda 672 cevap paylaştı. Eski sevgilini görmeyince iyi taraflarını hatırlayıp özlüyorsun ama bir şans daha verince neden olmadığınızı anlıyorsun insanların mizaç ve karakteri değişmez çok çok zor hatalı olduğu halde kinci paylaşımlar yapıyorsa hatasını kabullenemeyen olgun olmayan biridir bu yalnızlık dönemlerinde saçma kişileri özleyebiliyoruz ama bu gereksiz kişiliklere sürekli şans verdiğimiz için başkalarına yer açamıyoruz eğer gerçekten hislerin varsa sadece yalnızlıktan ötürü aklına gelmiyorsa o zaman şansını dene ama sadece yalnızlığını gidermek içinse ve çabanın karşılığını alamayacaksan boş ver
04 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim öncelikle sağ ol ne hissettiğimi bilmiyorum karmakarışığım
Soran+1 yılgeçemem bana ayrılırken sana defalrca döndüm bu sefer sen döneceksin dedi yapamam bunu
- +1 yıl
yazin beni etkiledi bende tam anlattığın gibi şeyler yaşıyorum biraz konuşabilir miyiz melike
+1 yılKendine odaklan. Kendine vakit ayır bu süreçte. Bu zamana kadar yapmak isteyip de yapamadığın neler var bir düşün ve hiç vakit geçirmeden hemen bugün başla. Ne bileyim kişisel bakım yap, kendine bi masaj yap, hep izlemek istediğin filmi izle, kitap oku, tak kulaklığını yürüyüşe çık, git parka kedi köpek sev, insanlarla iletişimde ol. Sonrasında zaten bir bakmışsın o senin peşinde köpek olmuş ama sen onu umursamıyorsun bile :D
01 Yorumla
Soran+1 yıldeniyorum umarım başarırım teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
68
Cevap
84Cevap
+1 yılGenelde eski sevgili düşünme sendromu zaten o yalnızlık ve boşluk hissinden kaynaklanıyor. Yeni insanlarla tanışmak çok boşta ve yalnız kalmamak bu süreçte yardımcı olabilir. Paylaşımına bakmamak ta iyi bir adımdır
13 Yorumla
Soran+1 yılbir kez baktım görünce nefret kustuğunu tutamıyorum kendimi ve bakasım geliyor anlamzsız geliyor çok fazla
- +1 yıl
Zamana bırak ve dediklerimi uygulamayın dene hepimiz aynı yollardan geçiyoruz bir gün hepsi geçecek
Soran+1 yılteşekkür ederim umarım..
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılOnu düşünme geçer zamanla
10 Yorumla Sevgili aşk meşk bana göre çok boş işler seni anlayamam bu yüzden ama sevgili / erkek peşinde koşmayan, sana destek çıkacak eğlenceli komik hemcins arkadaşlarının olması daha mantıklı bence bu arada ben iki cinsin yan yana gelmesini kötüleyen yobaz biri değilim ama bu süreçte mutlu olmanı unutmanı sağlayacak kişiler öylesi kızlar
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. İşlere yoğunlaş uğraş ver geleceğe bak bir sürü insanlar var kimse ait değilsin zevk al hayattan güzel insanlar çıkar sevgili olursun yine
32 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim sağ ol umuyorum öyle olmasını ve çabalıyorum
Kimin ne dediğine bakma duyguların ve anıların unutmanı engelliyor suç onda ve kabul etmiyor sana çeviriyorsa bu konuyu unutmaya çalışma atlatmaya çalış güzel şeyler yaşatmışsa sana güzel şeyler unutulmaz kötü anıları da ders olarak rafa kaldır ve devam et hayatına devam etmeni kimse çekemez sen hep devam et
12 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim 🤍
+1 yılBu sıralar aslında hepimiz öyleyiz sadece sana özel bir şey değil merak etme irazcık zaman gerekiyor insan bazen boşlukta kaldığı zaman böyle düşünceler için girebiliyor
16 Yorumla
Soran+1 yılumarım dediğin gibi olur çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim bazen bende de oluyor
Soran+1 yılumarım geçer
- +1 yıl
Çok mu yalnızlık hissi çekiyorsun
Soran+1 yılbiraz
- +1 yıl
Anladım bazı zamanlar bende de oluyor
+1 yılEski sevgilinle ilişkini gozden geçir tekrar denemeye değer mi imkan var mı sorgula cevabın evetse olta bırak bakalim gelcek mi cevabin hayırsa trde zaten kızlarınnsevgili bulması çok zor değil kendine uygun bir adayı sosyal. medyada veya kendi ortaminda bulabilirsin
12 Yorumla
Soran+1 yılyeni bir ilişki istemiyorum ayrılalı 1 yıl oldu ama son 1 aydır böyle saçma bir süreçteyim umarım geçer teşekkür ederim
- +1 yıl
Çok sevdigin iliskilerde zaman zaman özlem duyarsın birseyler onu sana hatırlatır zamanla bunlar azalmaya başlar 1 yıl uzun bir sure geri donmek icin ama tabi durumunuz nedir bilmiyorum geri dönüş yoksa çivi çiviyi soker yeni iliski iyidir bu da olmuyirsa kendine bir amac belirle hobi belirle birseyle uğraş kariyerine odaklan vs vs bataklığa saplanıp kalırsan gecen zamana üzülürsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende de aynı durum yani eski sevgilimi düşünüyorum ayrıldıktan sonra dans ettik onunla kokusunu özlemiştim yani elimde olan bsey yok. Bunu törpülemek için işlere veriyorum kendimi. Bir de Bi adam vardı toksik Bi ilişki bu sevgilimden önce. Cinsellik için onunla görüşebilirim bu da dikkatimi dağıtır muhtemelen
10 Yorumla
+1 yılNefrete bulamış sevgisini. Ne denir bilemem ama geri dönüşü yok diyorsan ya da içini rahatlatacaksa denedim diyorsan ileriye bakman şart o andan itibaren. Kendine ve geleceğine odaklanmanı tavsiye ederim. Uğraşlar ve işle ilgilenebilirsin. Elbet o kişi bir gün çıkar karşına
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılİki seçeneğiniz var ya eskiye döneceksiniz , ya da daha iyisini bukacaksiniz.
Daha iyisini bulmaya cesaretiniz var mı?
Cesaretiniz olmadığı o kadar belli ki.10 Yorumla
+1 yılHerkesin eski sevgilisi ara sıra aklına geliyordur çok doğal bu. Benim de eski ilişkilerim yer yer aklıma geliyor, özlem duymuyorum ya da geri dönmek istemiyorum ama elde olmadan birden düşüyorlar akla. Kendini frenle
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle yapıyorum teşekkür ederim
+1 yılŞimdi yanaşmaya kalksan seni geldiğine pişman eder bu nefret dolu paylaşımlarından belli biten bitmiştir yoluna devam etmen gerekiyor biliyorum zor olacak ama yürüdükçe arkanda kalacak sen yürüdükçe kaybolup gidecek
01 Yorumla
Soran+1 yılsağ ol çabalıyorum umarım geçici bir süreçtir...
Önüne bak yeni insanlarla tanış illa citti olmak zorunda da değil en azından başka bir şeye başka birine odaklanmış olursun
10 YorumlaÇünkü Yalnız olduğun için o aklına geliyor paylaşımlarına bakıp üzerine alınman ve aklına gelmesi gayet normal derim aklını başka şeylerle meşkul et
10 YorumlaUnutmak diye bişey yoktur, sadece hatırladığında daha az acı çekersin...
Zaman herşeyin ilacıdır
Zamanla her şey güzelleşir10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı. Aynı toksikliğe dönüş yapmamanızı tavsiye ediyorum. Oturup yeterince ağlayınca içinizden o duygu geçer gider diye düşünüyorum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hem gençsin hem de eskiyi düşündürmeyecek o kadar çok meşgul edici şeyler var ki. Hiç kimse üzülmeye değer bir krat ta değil.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı. İnan et aynısı yaşıyorum hayatıma birini almaya calışıyom anlaşamadığı da ya da sevmediği den aklına hep geliyor hiç gitmiyor daha cok özlüyorsun
10 YorumlaTek çaresi zaman acını hafifletmek içino aklına geldiğinde kötü anılarınız hakkında düşün faydası olacaktır
10 YorumlaGeçirdiğin iyi günleri düşün ve bu benim için tecrübeydi iyi anlar yaşadık beraber şeklinde bak geçmişe ve geride bırakmaya çalış. Kız olur erkek olur insanlarla tanış sohbet et, gez dolaş, flört et , kendini mutlu edicek şeyler yap ve geleceğe bak. Başkalarını değil kendini düşün. Senin kendinden daha değerli kimsen olmamalı kimse bence, aksi taktirde çok yıparınırsın
13 Yorumla
Soran+1 yılöncelikle sağ ol dediklerini yapıyorum 1 yıl oldu ayrılalı son 1 aydır karmaşık hissediyorum umarım ki sadece bir süreçtir bu
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılZatən eski sevgilin yüzünden böyle hiss etdiyini sanıyorum kendini başka aktivitelere at bence piskolojik videolara bakmakda işe yarıya bilir durum şu ki içinde bulunduğun bu durum bi müddet çekecek amma bi müddet sonra iyleşeceksin sabr et irelide güzel günlerin olucağını bilerek yaşarsan her şey daha iyi bir ola bilir Allah yardımçın olsun Allaha inan hiç bir acı sonsuz değil🙂
02 Yorumla
Soran+1 yılumarım düzelir çok teşekkürler
- +1 yıl
İnşAllah kardeş
şu an yaşadığım durumun böyle karşıma çıkması😄😄 Bence asla eskiyi düşünme. Ve asla geri dönme gibi bir hatada yapma. Sonra yalnızlığın geçtiğinde o insandan niye ayrıldığının farkına varacaksın ve yine ayrılacaksın gelde al şimdi derdi. Olmaz yerden derd çıkarmayalım bence
02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim ya haklısın umarım belirli bi süreçtir bu ve geçer
+1 yılBir erkek iyi veya kötü paylaşım yapıyorsa demek ki hala düşünüyor yani tepkili... ama inan değmiyor yani pırlanta gibi kadınlar kendinizi kaypak adamlara yem etmeyinnnn.. sen tepkisiz kal! Normal hayatına devam et mutlu olduğunu akışra kaldığını göster..
02 Yorumla- +1 yıl
*akışta
Soran+1 yılhaklıısın bunun için çabalıyorum teşekkür ederim
+1 yılŞu eskicilik ten vazgeçin artık valla gına geldi sen unutamıyorum dediğin insan nefret paylaşımı yapıyor demekki o unutmuş seven insan ayrı kalsada sevdiğini incitmemeli
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın bunun için çabalıyorum teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılEn iyisi bilime, sanata, spora odaklanmak. Takılmayıp geçmek en rahatı.
10 Yorumla Yeni kisilerle tanis birseylerle ugras boslukta kalmışsın paylaştıklarına bakmamaya çalış
10 YorumlaEğer onunda konuştuğu yoksa bir mesaj atabilirsiniz belki oda bir adım bekliyordur ama yazamıyordur ya cevap atmazsa filan diye
15 Yorumla
Soran+1 yılmesaj atarsam fena halde egosunu tatmin etmiş olurum suçlu oydu 1 yıl oldu barışsakta eskisi gibi olmaz biliyorum bunu
Soran+1 yıldesin dimi başka ne desin söylesene iyi geliyo
Soran+1 yılbusun olum busun ahahahah
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılPaylaşımlarını görme öncelikle. Sosyal medyadan çıkart..
10 Yorumla
+1 yılHemen birini bulup onu unutmaktir doğru ilaç
10 Yorumla
+1 yılYenisini bul. Serdar Gökalp'in bi lafı var. En büyük aşk acısı Yenisini buluncaya kadardır
12 Yorumla- +1 yıl
Valla çokta sacma değil.
Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı. Senin buna yapabileceğin bir şey yoktur. Zaman ile anca unutursun...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılEskiyi unutmanın en iyi yolu yeniyi inşa etmektir.☺️
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Eski eskide kalmalı önünüze bakın yalnızlık da iyidir başetmesini bilene...
10 YorumlaBu kar hep yalnızlıktan biraz sosyallesirsen bunlardan kurtulabilirsin.
10 Yorumla
+1 yılKendinizi oyalayabilecek seyler yapın. Ornegin yeni dil öğrenin, spor yapın, kitap okuyun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 566 cevap paylaştı.
+1 yılkendine hobi edinmelisin aklına öyle şeyler getirme
10 Yorumla Bence kendine yeni bir düzen kur. Anlıyorum şu an özlemin buna engel oluyor ama denemekten de başka bir çaren yok
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın sağ ol çabalıyorum..
Gizli Üye(25-29)+1 yılbaşka arkadaşlarınla bakit geçir kafanı dağıt unutmaya bak. Onu düşünmemeye çalış. Kafanı dağıtacak aktiviteler hobiler bul. Başka birisi hayatına girerse o da unutmanı sağlar da denk gelmesi lazım tabi
02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 🤗
Yedek olarak koymuşsun kafana belki ondan olabilir menfaat bunun adı yalnız kalınca geliyor aklına eğer seviyorsan her an aklında olur canın sıkılınca aklına gelmez yani geri dönmeyi felan düşünme boşuna çocuğu üzme
10 YorumlaSanırım tam bir çözümü yok çünkü eski sevgilin hayatında öylesine birisi değildi , yani kolayca söküp atacağım bişey değil , bitmiş olabilir ama aslında bitmiyor. Çaresi yok o düşüncülerle yaşamaya devam etmek gerekiyor.
10 Yorumla
+1 yılNerede yasiyorsun? Ayni seyleri yasiyorum. Gel arkadas olalim :(
19 Yorumla
Soran+1 yılsen nerdesin
Soran+1 yıl@HuriyeRai evet işte ya
Soran+1 yıl@HuriyeRai xp kazandın diyo site ama yok hala aynı
+1 yılAynı durumun içindeyim bende 4 yıllık ilişkim geçen sene bitti hala bazen aklıma geliyor bir senedirde yaşadığım şehirden uzaklaştım onun için her yerde anılar oldu ister istemez bende uzaklaştım bakalım nasıl olucak bende bilmiyorum
10 Yorumlayeni bulup ona bakman lazım. eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı demiş atalar...
11 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın...
Gizli Üye(30-35)+1 yılSabır dilerim, geçmişi çok düşünmemeye çalış çok ama çok değerlisin bunu unutma. Adam olup yanında kalamadıysa bu onun problemi..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 624 cevap paylaştı.
+1 yılduygusal boslukta oldugun icin geliyordur aklına Dısarı cık sosyalles biraz
01 Yorumla
Soran+1 yılişte olay da o dışarı çıkmak istemiyorum bile
+1 yılBence kendine hobi edin. Bunun içine kendine uğraş edinecegin zihnini boş bırakmayacak hersey girebilir. Mutlaka faydası olacaktır ama keyif alırsan tabi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsuçlu kimin olduğu önemli değil eski eskidir
10 YorumlaKendine eziyet etmeyi bırakıp onunla ilgili her şeyden süratle uzaklaş bi hobi edin yeni bi sosyal çevre edin. Aynaya git ve karşındakine deki "Sen değerlisin çok daha iyi bir ilişki hakkediyorsun"
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde geliyor ama sevgili yapmış geril ayrılmış vs unutmaya çalış derim ben öyle yapıyorum
10 Yorumla
+1 yılEfem şimdi şöyle ki ilk birkaç ay tabiri caizse hayatın s**ölecek daha sonra bir rahatlama bir kurtulmuşluk hissi gelecek sonra evli evinee köylü köyüne
13 Yorumla- +1 yıl
Evli evinedeki cümlede adam evlimi oluyor
- +1 yıl
Ne alakası var be herkes hak ettiği yere yani
- +1 yıl
Anladm
+1 yılÖncelikle bu paylaşımlardan kendini uzaklastirmalisin, daha sonra da kendini meşgul etmelisin, bu ayrılığın sadece size özgü olmadığını normal bir durum olduğunu kabullenip akışa uymalisin
10 Yorumla
+1 yılSana olan kötü davranışlarını hatırla neden ayrıldığınızı sana ne yaptığını seni nasıl bir konuma koyduğunu hayatında ve zamana bırak yalnız değilsin ayrıca seni seven çevrende eminim bir sür insan vardır onara zaman ayır ç. Onlarla vakit geçir 🤌🏻
03 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim..
- +1 yıl
Rica ederim. Sen değerlisin. Bunu unutma 😇
Soran+1 yıl<3
Abdestini al güzelce sonra secdeye var namax kıl dua et
30 Yorumlakendine aktiviteler başlat başka şeylerle ilgilen kamp film izle bilimsel araştırmalar yap kafanı başka şeylere yoğunlaştır
10 YorumlaCanım ilk öncelikle eski sevgilini unut. yeni sevgili yap hayatına bak eskilerle uğraşma değmez sen üzülürsün
10 Yorumla
+1 yılkendini başka şeylerle meşgul etmeye çalışmalı, aklına gelmesini engelleyecek kadar iş ya da uğraş ile kafanı doldurmalısın.
10 YorumlaYalnız kal ama gene yazma çünkü sonuç gene aynı olacak ve eski tadı hiçbir zaman olmayacak ha daha çok üzülmek istiyorsan yaz tabi
10 Yorumla
+1 yılYeni birini bul sonra eski sevgilinin kötü yanlarını düşün hep zamana bırak zamanla soğursun kalbinden atarsın.
10 Yorumla
+1 yılUnutmak için oju takip etmemen ve onunla ilgili hiçbir şey görmemen lazım yeni biriyle tanışırsan unutman çok kolay olur
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim sevgilim olmadı ama daha önce konuştuklarım aklıma geliyor sürekli. Tamamen yalnızlık ve sıkıntıdan yani emin ol. Bu arada tanışmak istersen ben d3 isterim
20 Yorumla- Devamını Gör (92)
Devamını Gör(137)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hayatımın çok yalnız bir dönemindeyim ve eski sevgilim sık sık aklıma geliyor, ne yapmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer