Güzelim ama erkekler eskisi gibi peşimden koşmuyor kimse artık tanışmak görüşmek istemiyor bunun sebebi ne sizce?

24 yaşım 2-3 sene önce bir sürü kişi peşimdeydi. Kimse cinsellik dışında tanışmak istemiyor tek bende ni böyle acaba?

Güzelim ama erkekler eskisi gibi peşimden koşmuyor kimse artık tanışmak görüşmek istemiyor bunun sebebi ne sizce?
Cevapla