Neden "eşim beni aldattı şimdi ne yapmalıyım?" gibi sorular soruyorsunuz?

Yani yapanız gereken şey aldatma kanıtlarını toplamak. Kendinize bir avukat tutmak. Boşanma , zina vs. davaları açmak. Hem yüklü miktarda tazminatını alırsın. Hemde eşinden boşanırsın. burada neyin sorusunu soruyorsunuz? Yapmanız gereken şey açık.
Güncellemeler
+1 yıl
Hala aynı fikirdeyim :)
Neden "eşim beni aldattı şimdi ne yapmalıyım?" gibi sorular soruyorsunuz?
Cevapla