maalesef kolay bir şey değil uzman olmak için sınava girdim kazandım uzmanlığı kazandıktan sonra 5 sene eğitim alınıyorsun üniversite zaten 6 sene ve 11 sene çöpe atmak oluyor bu
şu an tamda dediğin gibi durumdayim sevgilim vardı ve bana neden ilgisizlik yapıyorsun başka erkek olsa görmek dokunmak ister gibi sözler etmişti meslekten dolayı aşırı kıskandı ayrıldı en sonunda
Bu yüzden çevremde beni istemeyen o kadar kadın oldu ki inan anlatamam bile sevgilim ayrıldı bana bak artık beni sev diye ben de seviyorum seni ama ben cinsel şeylere meslek gereği uzağım nefsim terbiyeli dediğim de ayrılıyorum senden dedi ayrıldı 😃
Bu yüzden çevremde beni istemeyen o kadar kadın oldu ki inan anlatamam bile sevgilim ayrıldı bana bak artık beni sev diye ben de seviyorum seni ama ben cinsel şeylere meslek gereği uzağım nefsim terbiyeli dediğim de ayrılıyorum senden dedi ayrıldı 😃
Ben eskiden cinselliği severdim yeni üniversite döneminde felan ama meslek haline geldiği gün cidden bakmak görmek bile istemez oluyor insan çünkü devlet hastanelerind stajlar yaptım eğitim aldım ve günde sadece en az 100 kadın hasta geliyor ve insan bakmak bile istemez hâle geliyor
Sana cinsellik isteyen denk geliyor mideni bunaltiyor ve yalnızsın bana da cinsellik isteyen geliyor ben yapamıyorum artık bıkmış oluyorsun maalesef ki veya meslekten dolayı istemiyor bir çoğu 😃 yalnız mı öleceğiz bizler
Benimki meslekten işte 😃 yanlış anlamada beni mesela erkek olarak mesleğim bu ve yüzlerce kadını tedavi ediyoruz ve benim için artık örnek veriyorum saç sakal el kol ne ise kadının rahatsızlığı da onun gibi sıradan yani etkileyecek bir şey değil artık 😃 ya da ilerde değişir sevdiğim biri olursa tabiki
Dini inancindan dolayı zina olaraktan görmem gayet normal benim içinde aynı zina asla istemem ama bu devirde bunu yapmayan artık nadir insanlar kaldı cidden
Kendini üzme ve obje olarak görme sana kim nasıl bakarsa baksın bırak onları sen kalbi pislesmis diyerek geç
İnsan herzaman değerlidir her önümüze gelen ile cinsellik yapsak hayvanlardan ne farkımız kalacak ki artık hayvanlar bile eşini sahipleniyor iç güdüleri sayesinde
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Normal tabiki başka bölüm mü kalmamış da onu yapıyor
Ne yapsın peki tıp kazanmış ve bölümü bu mesleği yani şahsen hiç bir hastama ben doktor gözü dışında bakmadım
Bölüm değiştirmesini isterdim yapabiliyorsa
maalesef kolay bir şey değil uzman olmak için sınava girdim kazandım uzmanlığı kazandıktan sonra 5 sene eğitim alınıyorsun üniversite zaten 6 sene ve 11 sene çöpe atmak oluyor bu
kadınlardan soğumuştur doktor
şu an tamda dediğin gibi durumdayim sevgilim vardı ve bana neden ilgisizlik yapıyorsun başka erkek olsa görmek dokunmak ister gibi sözler etmişti meslekten dolayı aşırı kıskandı ayrıldı en sonunda
Hayır
Bu yüzden çevremde beni istemeyen o kadar kadın oldu ki inan anlatamam bile sevgilim ayrıldı bana bak artık beni sev diye ben de seviyorum seni ama ben cinsel şeylere meslek gereği uzağım nefsim terbiyeli dediğim de ayrılıyorum senden dedi ayrıldı 😃
Sonuçta meslek yani. Kadin hastalıkları doktoruna da ihtiyacı var ülkenin.
Öyle ama bunu anlamayan maalesef ki sevdiğim kız vardı ve bu yüzden ayrıldı
Onu geçtim meslek arkadaşım kız bile bu yüzden beni istemedi olmaz istemem kadın doktoru felan dedi 😃
Nasılsın?
Hayır işi bu
Bu yüzden çevremde beni istemeyen o kadar kadın oldu ki inan anlatamam bile sevgilim ayrıldı bana bak artık beni sev diye ben de seviyorum seni ama ben cinsel şeylere meslek gereği uzağım nefsim terbiyeli dediğim de ayrılıyorum senden dedi ayrıldı 😃
Günümüz ilişkileri böyle bana da cinsellik isteyen insanlar denk geliyor midem bulanıyor artık
Ben eskiden cinselliği severdim yeni üniversite döneminde felan ama meslek haline geldiği gün cidden bakmak görmek bile istemez oluyor insan çünkü devlet hastanelerind stajlar yaptım eğitim aldım ve günde sadece en az 100 kadın hasta geliyor ve insan bakmak bile istemez hâle geliyor
Anladım, bunaltır normal yani
Sana cinsellik isteyen denk geliyor mideni bunaltiyor ve yalnızsın bana da cinsellik isteyen geliyor ben yapamıyorum artık bıkmış oluyorsun maalesef ki veya meslekten dolayı istemiyor bir çoğu 😃 yalnız mı öleceğiz bizler
Benim meslekten değil, kendimi obje gibi görüyorum ve zina. Galiba yalnız öleceğiz hxchchfh
Benimki meslekten işte 😃 yanlış anlamada beni mesela erkek olarak mesleğim bu ve yüzlerce kadını tedavi ediyoruz ve benim için artık örnek veriyorum saç sakal el kol ne ise kadının rahatsızlığı da onun gibi sıradan yani etkileyecek bir şey değil artık 😃 ya da ilerde değişir sevdiğim biri olursa tabiki
Dini inancindan dolayı zina olaraktan görmem gayet normal benim içinde aynı zina asla istemem ama bu devirde bunu yapmayan artık nadir insanlar kaldı cidden
Öyle artık bana herkes aynıymış gibi geliyor.
Kendini üzme ve obje olarak görme sana kim nasıl bakarsa baksın bırak onları sen kalbi pislesmis diyerek geç
İnsan herzaman değerlidir her önümüze gelen ile cinsellik yapsak hayvanlardan ne farkımız kalacak ki artık hayvanlar bile eşini sahipleniyor iç güdüleri sayesinde
Üzmüyorum ki direkt hayatımdan çıkarıyorum fjdhffh
En güzeli gerek yok öyle insanlara 😃 kafa dengi kızsın ya gece gece beni de dertlendirdin kız 😃
Hem kendime hem sana dertlendim dertli müzikler dinlemek istiyor ruhum ve sulhum 😃
Allah başka dert vermesin sgdhdhddh sen de dert babası oldun
Ben kızlardan dertli sen erkeklerden onu da geçtim mesleğimi küçük görmeleri zoruma gitti 😃 derdini dışına atan biriyim yoksa bu hayat çekilmez
Neden engel attın? Instagram ve buradan
Sırf sen istedin diye Instagram açtım resim attım
Bana insan gibi konuşmak istemiyorum demen yeterliydi bunu söylesen zaten sana bir şey diyemem