Erkekler neden hep bana flörtüz yaklaşır şu ana kadar etrafımda hep kızlar var hiç normal arkadaş olacağım erkek olmadı?

Normal erkek arkadaşı olan kızlara çok imreniyorum ben asla o şekilde ilişki kuramıyorum direkt flörtçü yaklaşıyorlar yani bunu hissediyorum yani ben arkadaş olarak görüyorum ama onlar sanki çekiniyorlar benden diğerleriyle gülüp eğlenirken bana karşı daha çekingenler bir türlü anlayamadım bende mi sorun var onlarda mı yani hiç normal bir erkek arkadaşım olmayacak mı hep kız arkadaşlarım oluyor yıllardır bir tane erkek arkadaşım olmadı ya

Erkekler neden hep bana flörtüz yaklaşır şu ana kadar etrafımda hep kızlar var hiç normal arkadaş olacağım erkek olmadı?
Cevapla