Beni kullandığının farkındayım ama ondan vazgecemiyorum?

yaklaşık 3 aydır sevgiliyiz ve her zaman her şeyin parasını ben veriyorum😀 bir kere iki kere olsa tamam ama maalesef beni param icin kullandıgını dusunuyorum. Galiba biraz fazla cimri ama ne yapmalıyım bilmiyorum onu rencide etmek de istemiyorum. Parası yok diyecek olursanız babasının şirketleri var🤡 ne yapmam lazım inanın bılmıyorum arkadaşlarımın yanında bazen onlara bir seyler aldırıyor ben utanıyorum ama onu cok seviyorum🤨😔
Beni kullandığının farkındayım ama ondan vazgecemiyorum?
Cevapla