Yani biraz yanlış anladım evet , çünkü konuşma şeklin biraz şaşırttı beni " tabi susarsın işine geliyor güzel duygular hisler " gibi bir tabir kullanmışsın herkes iltifat edilmeyi sever hoşunada gider illaki ama bu şekilde yazılması hoşuma gitmedi
Ne sen sor ne ben söyleyeyim bende bu yazıyı okurken başka güzel şey tutuyordum. Senin tuttuğun sevimli benim tuttuğum yaramaz huysuz aklının estigini yapan yaramazin cezasını sen kes
Aslında gerçekten öyle yazıcaktim bu seferde düşündüm ee tavuk döner yerken düşünmüyorsun da şimdi düşünüyorsun yazarsın diye vazgeçtim 😂 çünkü tanık diner et balık vss sürekli tüketiyoruz çünkü ama budaha çok küçük ve tatlı olduğu için zaten kiyamazdık
Aynen öyle aslında ne kadar vahşiyiz değil mi hem seviyoruz hemde tüketiyoruz şimdi domates yetiştirip yesekte aynı değil mi onada gözümüz gibi bakıyoruz sonrada sulu sulu yeniyor kana veren rengi nasıl alırız yoksa finse domates yetiştireceğiz ki kanımız renklensin 😂😂😂 sonrada al rengi oluncada yuvarlanıriz oynarız 🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Bilgisayar mouse tabi ki de.. bende isterdim sevgilim ya da eşimin elini tutayım ama olmadığı için tutamadım..
Nefessiz bırakmış sın güzel sevmek için tutuşsun da hayvan sıkışmış yinde senin ellerinde olmak güzel şey
Aynen biraz öyle oldu çünkü elimde durmuyor kaçmaya çalışıyor resim çekene kadar biraz sıkı tutmak zorunda kaldım
Ya zaten zarar vermezdim çünkü ben hayvan aşığı bir insanım evimde bir kedi bir köpek besliyorum oyuzden dikkat ederim merak etme
Kuş bilmiyorki o el ne kadar güvenli korumacı bir o kadar da sıcak
😂😂 aynen öyle elimden bırakir bırakmaz kaçtı zavallım
Şimdi kuşun yerinde olmak vardı o uçmak yerine o ele tutunurdum
Sustummmmm
Tabi susarsın işine geliyor güzel hisler duygular
O nedemek şimdi
@İST34MLT44 ?
Yanı iltifat değer vermek
Ben iltifata değil karşımdaki insanlara zaten değer veririm sen bunu yazmasaydinda değer verip cevap yazardım ben zaten beni çok yanlış tanımışsın
burada yanlış bir anlamamı var ben sadecee yazıya döktüm karşımdaki kişinin kıymetini
Yani biraz yanlış anladım evet , çünkü konuşma şeklin biraz şaşırttı beni " tabi susarsın işine geliyor güzel duygular hisler " gibi bir tabir kullanmışsın herkes iltifat edilmeyi sever hoşunada gider illaki ama bu şekilde yazılması hoşuma gitmedi
Neyse ben susuyum bari de konu bağlanmış olsun
Bencede en güzeli susmak
sorunun yorumlarına bakmadan ne olduğunu anladım bir kez de şaşırtın beni ya 😂
Noldu ki 😂 neden şaşırdın güzellik 🌺
Cok tatlı ne bu ördek yavrusu mu bu arada ojeler de güzel olmuş yani
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺🌿❤️
Hayır civciv di
Şu an elimde telefon tutuyorum buda güzel bence😄
Bencede 😂. eee herkesin tuttuğu kendine demişler 😂
Aynen öylee güzelim
Elindekide cok tatliymis
Kucukken bundan cok alirdik hatta arabayla satarlardi
Ben hep beslerdim yemek verirdim
Üzüldüm senin adına daha güzelini tutma şansını yakalayamamışsın
Üzülme alsana çiçek 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
Ahahaa bende telefonu tutuyorum bu arada ojelerin ele hoştur hsjs
Teşekkür ederim 🙏
Ojeli bakımlı ellerini beğendim. Tuttuğun da minnakmış baya :D
Teşekkür ederim 🙏
Muhabbet kuşumuz vardı ilk aldığımız kuş bu kadardı.
Öylemi çok güzelmiş eee duruyormu şimdi peki
Öleli çok oldu.
Ay çok tatlııığ 🥰 ama biraz fazla mı sıkmışsınız sanki sjsjsnsn benim elimde tuttuğum en güzel şey sevgilim ndndnd
Yani elimden kaçmak istiyordu oyuzden belki biraz fazla sıkmış olabilirim resim çekene kadar çünkü zor tuttum oyuzden güzellik 🌺
Anladım 😄🌸🌸🌸🌸
🌺❤️🌿❤️🌺
Denizde buldugum (adini bilmiyorum) küçük kabuklu canlılar vardı fotoğrafını bulursam atarım
Yaa süpersin güzellik 🌺 çok merak ettim şimdi ama deniz kabuğu değil dimi
Yok bayağı hareket eden kabuklu canlılardı hatta bet siseye koyup eve götürdüm hatta hic de zarar vermediler
Kedim var kutlarım var hepsini tutup mincikliyom
Yaaa süpersin 👍 maşallah diyelim 🧿 ben hayvan sevmeyen insandan korkarım
Ne sen sor ne ben söyleyeyim bende bu yazıyı okurken başka güzel şey tutuyordum. Senin tuttuğun sevimli benim tuttuğum yaramaz huysuz aklının estigini yapan yaramazin cezasını sen kes
Ayy şunun tipinee baaak 😂😂çok tatlı 😍
Hmm en son bir bebek tasimistim. Ve bir çikolata tutmuştum😂😂
Muhabbet kuşunu tuttum
Yaaa süpersin güzellik 👍
Çok tatlı bu ❤️❤️
Tatlılığı aynı ben degilmi 😂
Eveettt hem tatlı hem rengarenk 😉
🌺🌿🌺🌿🌺🌿❤️❤️❤️❤️❤️
🌺🌺❤️❤️
@Jeasica canımın içi @ novel ile birlikte yaptığımız benceye bir göz atarmısın neler konuşulmuş neler söylemişim novelin sayfasında
orada düşüncelerini görmekten murlu olurum
Aaa elbette görmedimm bakiyorum 🙂😉
🙋🙋
Cik cik xik ciii kkkk! ci ciiikkk! civik civik, civik?
Çevirisi: Beni yeme, beni böyle sevme, beni böyle tutma ponçiğim...:)))
Kalektersiz birinin boğazını tutmusdum 3 gün önce sonu pek iyi değildi karakolda misafir ettiler sağolsunlar
Bırakır mısın lütfen der gibi bakıyor😬
Aynen 😂elimde zor tuttum zaten resim cekilene kadar 😂 bırakır bırakmaz kaçtı zaten nasıl sıkıldiysa artık 🤣
Benim en güzel tuttuğum şey benim çavuştu
Eee herkesin tuttuğu kendine demişler 😂😂
Yani doğru demişler aslında da işte Maalesef ben tuttuğumu yiyemiyorum😄😄😄😄😄
Bu yorumun beni benden aldı 😂😂 sustummmm
😄😄😄😄😄😄😄 ya Hayat boş pompalı Coş derdi Rahmetlik dedem Neyse Çay var mı çay 😄😄😄😄😄😄😄😄
Tovbe bismillah xd
Noldu 🤣
Soru ucu açık geçmiş olsun xd
Benim bütün sorularım genelde ucu açık sorulardır 😂 herkesin bakış açısına kalmış kim nasıl alıyorsa p şekilde cavap yazmış zaten
Elimde tuttuğum en güzel şey dondurma xd
Yaa buda bir seçenek işte 😂
Dondurmasız yaza yaz demem xd
Kesinlikle 👍👍
Biraz daha büyüsün döner yapalım 😂
😂😂
İnsan ben kıyamam ona falandar cani dünden razisin döner yanında ayran içmeye 😂
Aslında gerçekten öyle yazıcaktim bu seferde düşündüm ee tavuk döner yerken düşünmüyorsun da şimdi düşünüyorsun yazarsın diye vazgeçtim 😂 çünkü tanık diner et balık vss sürekli tüketiyoruz çünkü ama budaha çok küçük ve tatlı olduğu için zaten kiyamazdık
Aynen öyle aslında ne kadar vahşiyiz değil mi hem seviyoruz hemde tüketiyoruz şimdi domates yetiştirip yesekte aynı değil mi onada gözümüz gibi bakıyoruz sonrada sulu sulu yeniyor kana veren rengi nasıl alırız yoksa finse domates yetiştireceğiz ki kanımız renklensin 😂😂😂 sonrada al rengi oluncada yuvarlanıriz oynarız 🤣
Ama doğanın kanunu bu bu düzeni bozamayız ki doğanın döngüsü bu şekilde ilerliyor
Ne diyeyim şimdi bu soruya 🤦🏻♂️
Bilmem içinden ne geliyorsa onu de
İçimden geçen şey ; oğlum saçmalama🤣
Tmmm tmmmm ikna oldum ben şahsen 😂
Telefon diyeyim bari 😃😃😃😃
De bari 😂😂
Yoksa sıkıntı olacak😌😌
Bu soru sorulmaz ki söylesek ayıp olur
Niye ki herkesin tuttuğu kendine demişler 😂😂
Şuanda hala tutuyorum
😂😂 hiç kendini bozma böyle sakinliğini korumaya devam et 😂
Koruyamıyorum sakinliğimi😍😍
Köpüşün patisi
Yaaa süpersin güzellik 👍
Yeni doğan oğlum..
Yaaa muhteşemsin kesinlikle öyle rabbim herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah 🙏
Amin İnşallah. Ben o ana kadar öyle bi duygu hissetmedim. birde o kadar bana benziyorki sanki kendi doğumuma şahit oldum.
Ben bu duyguyu yaşadığım için çok iyi anlıyorum zaten sizi ben ağlamıştım birde
Öyle bir tutmuşsun ki eleman canından bezmiş bir ifadeyle bakıyor 😂
Sanırım en son sokakta beslediğim yavru köpeklerdi gece baya bir patakladım severken :D
Henüz bu sevgi bulmamış ellerim sevgiyle tutmadı elleri
Paradan daha güzel ne tutmuş olabilirim ki elimde 😒
Şu anda telefonumu tutuyorum Allah sana hep böyle güzel şeyler tutmayı nasip etsin 😃😃
Horoz olacak anlaşılan
Bilmiyorum ki horozmuydu tavukmuydu ama çok tatlıydı
Kedi patisi 🐾🖤
Yaaa süpersin güzellik 👍 bundan daha güzel ne olabilirdiki
Horuzu tutmuşsun 😉
Horoz mu tavuk mu bilmiyorum ki 😂 ama çok tatliydı
Horozlar tatlıdır 😉
Doğrudur ama okadar bilmediğim için çok tatlıydı zaten resim cekilene kadar elinde zor tuttum kaçmak istiyor hemen 😂
Hmmm horoz seni sevmemiş çok sıkıyon galiba bunalmış 😉
Aynen biraz fazla sıktım galiba durmuyor du napiyim mecbur kaldım
Eline aldın mı sıkmayı seviyon anlaşılan 😉
İkizlerden biri, bazen ikisi :)
Tmmm pikiii 😊
:)
Evladım.
Yaaa muhteşemsin güzellik 🌺 evlattan daha güzel bir şey olabilirmi bu hayatta
Teşekkürler 🌻 kesinlikle öyle
Bebısım
Yaa muhteşemsin güzellik 🌺 maşallah diyelim bebişimize rabbim hayırlı ömürler versin inşallah 🙏🧿🧿🧿
Amınn
❤️🙋❤️🙋
Yazamıyorum yine
@Meraklıpanda01 yazma o zmn
Kedimdi
Yaa süpersin güzellik 🌺 benimde bir kedim ve köpeğim var
Bakamadım. verdim ama istemeye istemeye olsa 😑
Aa nedenki
Evin içinde bakamıyorum.. herşeyi batırıyor uyurken üstümüze atlıyordu haha diken üstünde gibi olunca verdim.. bahçeli evim olursa alacağım muhakkak
Evlat
Süpersin güzellik 🌺 bundan daha güzel bir şey olabilir mi zaten
Allah isteyen herkese nasip etsin
Amin gülüm inşallah 🙏 seninde evladına rabbim hayırlı ömürler nasip etsin inşallah 🙏
🥰
Dünyanın en güzel ve en değerli elleriydi😁😁
Sevdiğin kadinmiy dı
Minnak kızım 🥰🥰
Oyyyy maşallah diyelim ozaman prensesimize 🧿🧿🧿 evlat kadar muhteşem bir duygu var mı ki zaten
Değilmi 🥰
Dambil
Vuuuu süpermis kol mu çalışıyorsun
evet (:
Hadi bakalım hayırlısı olsun diyelim
Sizin eliniz tutmak olabilirdi.
Buda bir secenek tabiki
Güzel bir seçenek olurdu benim için🙂
Doğrudur saygı duyarım 🙋🙋
Saygılar benden efendm💐
Teşekkür ederim 🙏 estafurullah o saygı bize ait
Rica ederim güzel yürekli kadın🌷
🙋🙋
İstanbuldamısınız?
bu ne olm benden yakışıklı civciv
@babbyshark ama tatlılığı aynı sen
Sıkma öldürcen :))
Yok ya neden öldüreyim
Şaka şaka :)) farkında olmadan sıkılabilr ondan şettım
Ben hayvan aşığıyım evimde Şu an bir kedim ve köpeğim belki jactane daha hayvan beslemişliğim var oyuzden dikkat ederim merak etme
Onu söyleyemiyoruz maalesef
😃😃
İhihihih
Tam kavrayabildin mi😃
O kadar iyi kavradım ki kavradığım şeyi ağlattım😔😔😔
Oyyy yazık olmuş sonra ne oldu küsüp büzüldü mü😕
Maalesef 😔😔😔
Ağlattın beni de 🥲
Ah ya bu kadar mı çabuk 😔😔
Çok fenasın😆
Öyleyimdir 😉😉
İyidir iyidir fena olmak🤪
Bence de😉
Yaz bana göster fenalığını🤪
Yazarız müsait olunca anam 😂
Kedi partisi sonra belki de senin elin 😂😂😂
Aman sende bende heyecanlandım 😂
Bir çift meme füze tutmuştum.
Söylemem
Hımmmm neden acaba?
onun elleri
Bizde civciv var yaklaşık 10 tane kadar
bardak
Çay dolu bir bardaksa offff süper olur
kedimmm
Yaaa muhteşemsin güzellik 🌺
🌹🌹teşekkür ederim 🥰
Benim de bir kedim birde kukır cinsi köpeğim var ❤️
kediyle köpek nasil aynı ortamda durabiliyor?
Duruyorlar canım arada bir kavga ediyorlar kedim çok sakin bir kedi ama köpeği dövüyor 😂
Sevgilimin emaneti
m41a
🪶🪶🪶🐓🐓🐓🐔🐔
Ebabil kuşu.
Şeydi
Yavru kedi