Merhabalar, Bazen az konuşan insanların bile çenesinin düştüğü zamanlar oluyor benim gibi. Sevdiğiniz biriyle konuşurken onu bunaltabiliyorsunuz. Sizce bunu engelleyenilmem için ne yapmalıyım veya nasıl anlayabilirim ne zaman durmam gerektiğini? Mesaj atmasa acaba mesaj mı atmalıyım, mesaj atmamı mı bekliyor diye düşünüyorum. Veya sessizlik olunca konuşamıyor muyum acaba, başka konumu açmalıyım diye düşünüyorum. Onu çok seviyorum ama bazı düşünceler kafamı yiyor.
Aslında anlayabiliriz, (yorum)
maalesef anlamamız çok zor. 🥺
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Karşı taraf ile konuşurken bunalttığınızı nasıl anlarsınız?
Beni bunalttığını anlar karşı taraf çünkü bi anda konudan kopuyorum çok bunalınca. Karşı tarafı bunalttığımıda hissediyorum hal ve hareketlerinden bakışından felan eğer belli bir zaman tanıyorsam tabiki