Sizce bu sorun mu?
Sevgilimden ayrıldım ve başka biri ile konuşmaya başladım bi buçuk ay sonra.
Sizce bu sorun mu?
Sevgilimden ayrıldım ve başka biri ile konuşmaya başladım bi buçuk ay sonra.
Ben uzun ilişkiden çıkan insanların bir süre inzivaya çekilmesi taraftarıyım. 5 yıldan bahsediyoruz hayır yani ne ara kendine geldin de hemen başkasını buldun çok garipsinis ya. 2 yıllık ilişkim bitti 1 yıl 2 aydır kimse yok hayatımda kendime ueni geldim
İlişkiler bittikten sonra kişi kafasını ve kalbini arındırmalı, biraz dinlenmeli ve kendine zaman ayırmalı. Yanlış yapmışsın. Heralde 5 yıllık ilişkinin verdiği acı veyahut boşluk hissiyle.
Cevap
3Cevap
Bi sorun yok ama geçmişi hatirlayabilirsin onunla konuşurken
Bir insanın bu kadar kolay unutacagini sanmiyorum. Tabi kotu ayrıldıysaniz bilemem
Kimin için sorun olacak
O yillikla ilişkin varmiydi ilkin miydi
5 yıl içinde seks hayatın oldumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?