Bence bu yüzden her asker polis sevenlere uniforma seviyorsunuz diyorlar bize bulaşmak için. Asker ve polisler insanlari korur vatanı korur dolayısıyla bur kadin herkesi koruyan beni de korur diye düşünür. Bu adamlarda maskülenlik hat safhada oluyor ve mesleklerinden dolayi cogunun boyu fizigi yerinde oluyir. E bir de karizmatik oluyorlar. Dolayısıyla derdimiz üniforma degil uniformanin icine cirkin cılız birisini soksak o adam etkileyici yakisikli olmuyor😉
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Askeri geçtim de polis seven çomar lise mezunu bir mahalle kızıdır
Asker polis arasindaki fark ne de polis seven çomar lise mezunu mahalle kızi oluyor ahaha😂😂
lıse onlerınde de polıs gezıo hep onlarda citircı
Ben lisedeyken okula 3 kere narkotik gelmişti ani baskınla dolayısıyla tutup da orada kimse birbirine yan gozle bakmıyordur 😂ve lise onlerinde polis duruyor çünkü okullarda bicaklanma uyusturucu hatta silah getiren bile var bu tarz olaylarin yasandigi liselerde guvenlik icin beklerler ve islerini yaparken liseli cocuklara bakacaklarini hic sanmıyorum 🙂
baya azılı bi sehırdesın o zmn ıst mu
bızım burada bakıyo yunuslar sankı pıyasa yapıolar
Istanbuldayım evet. Lisen Yeşilköy gibi bir yerde olmasina rağmen 100-150 ogrenci uyusturucu kullaniyordu okulda ve ustelik ogretmenler buna asla müdahale etmiyordu ingikizce igretmenimizi kolonya ve cakmakla yakmislardi bu cocuklar yani yesilkoy gibi olaysiz bir yeri bile artik bu hale getirdiler benim semtim zaten berbat uyuşturucunun nerkeziydi burasi polisler bir genece ani baskinla temizledi fakat tekrar eski haline dönmek uzere tek uyusturucu da degil ki mubarek her Allah'in gunu silahli çatışma çıkıyordu ya
Gece*
hımm esenler de öyle baksana hergun haberlerde 3 4 esenler muhabbetı adanayı gectı ogretmen napsın madde ıcenın kafası yerınde degıl adamı bıcaklasa haberı olmaz kafa yerınde değil
O zaman polis geldiginde asagida polislerle okulumuzda uyusturucu yok diye kavga etmeyecek o ogretmenler
demekkı polısler de o ısın ıcınde
Ne alaka anlamadım
ögretmenler dıcektım pardon polise uyusturucu yo k demek ne demek
Evet iste ben de ayni sekilde düşünüyorum öğretmenler de bence bu isin icindeler asla mudahale etmiyorlardı ustune polise ihbar edenlere kızıyorlardı
alkol sıgara neyse de madde ınsanlıktan cıkartıyo genclere yazık ya
Maddeyi yayan da baska bir genç... Ama maddenin yayılmasına izin verenler de ögretmenler...
kendı ıcmeye baslarsa kendı ıctıgı belese gelsın dıye satıyoda paralı aılenın cocugu degılse denız sekı neden gırdı eş dostuna satmaktan
Satanin babası zengin...
hımm kızları fuhus ıcın erkeklerı satmaları ıcın alıstırıyolar dıye bılıyordum
Ikisi de var bunlarda
kafa guzel olunca naptıgını bılmez yapar herseyı
Aynen öyle...
bulasmamak lazım heves edıp yoksa cıkamazsın sen denedın mı pekı hıc
1 kere bile denemedim asla denemem de zaten o 3 defa narkotigin birini ben cagirdim ben ihbar ettim birini baskasi etti digerini bilmiyorum kontrol icin geldik demislerdi
hımm sıkıntlı ısler deneme ztn ıst ayrı bı cumhurıyet oldu ya surıyelısı arabı gocmenı
yoo cephede savaşmak için evinden uzak kalan askerler çok fazla aldatılıyor etkilenseler kaç yazar
Nereden biliyonki aldattiklarini
Simdi hepsine iftira atmis olmayalim kul hakkıdır
İnan ki çok görüyorum acımaya başladım hepsine yuvasını bırakıp vatana hizmet etmeye gidiyorlar o arada kadın başka birini buluyor vs
Çok görüyor olabilirsin vardır illaki or*ospu cocuklari fakat hepsine öyle deme ya bak ben de asker çocuğuyum anam asla oyle bir sey yapmadi babam goreve gittigi zaman her gun onun fotografina sarılarak onu bekledi bir yandan da bizi büyüttü babam da anneme çok sadik bjr adamdır yanj hepsi oyle degil ha artik günümüzde aldatmalar artti çoğunlugu bacım*pu çocuğu kizlar olabikir fakat hepsi değil 🙂
Böyle bir durum genellemesi yapamayız ama "kogda mi bili na voyne" Rusça bir şarkı olmasına rağmen bu durumu güzel anlatır
Hiçte sevmem ayrıca mesleğini kötüye kullananlar da var
Hahah sendede mi asker fetişi var
Dedigimdem bunu nasil cikardin bilmiyorum ama ben sapik degilim ve kimseyi arzulamiyroum ne yazdigina dikkat et
Nerde yaşıyorsun
Peki
Güçlü falan dgller
Insanlari vatani koruyan adamlar gucluler ve onlarin aldigi o fiziksel egitimden guclu olmqyan çıkamaz çünkü vatani koruyacak bu insanlar o amacla yetistirilirler
O zmn benim tanidklarm gördüklerim başka bsi.
Aldklari fiziksel egitim herkes de aynı derece güç vermiyor
Torpilli adam mı gördün sjsjsk
İclernde saylrm ya disardan sank aşırı gucluymus gbi bahsedilio ve görülüyor ama öyle bsi yk
MSÜ'de egitim almis biri olarak söylüyorum o fiziksek egitimden gecmek de bir basari ve guc gistergesidir hatta askerlige polislige alinmak bile guclu oldugunun kanitidir😅
Yk be kuznm bı sınava girdi çıktı kazandı. Adam gayet iyiyken n izne bı geldi bnden zayf ( 50 kiloyum bn ) dedim naptılar bu hal ne. Uflesen ucacak smdi bu tarz erkek nasl güçlü olabilir
Nerede calistigina bağlı simdk adami dagin basina gonderdiginde bu adam ac kalarak yorularak tabii ki zayıflar qma bir jandarmanin ayni durumda olmasj cok zor😅
Jandarma da dağda oluyor.
Ve evet dağda
Sonuç olark bnce güçlü olmuyorlar bn öyle dusunuyrm yani
Herkesin gorev yeri farkli hepsi dagda olmuyor 🙂jandarmanin da astsubayin da digerlerinin de dagda calisani da var tabii ki ama hepsi ya da geneli dagda çalışmıyor 🙂
Anladim o senin dusuncen saygi duyarim ama o zorluklara katlanmak ulkeyi korumak vs bence guclu olmanin kanitidir ben oyle düşünüyorum 🙂
Bn o yöndeki güçten bahsetmemistm aslnda ama neys 🤭