Bir erkek neden birden yazmayı bırakıp kaybolur? Anlayan var mı böylelerini?

3 aydır sanaldan flört ettiğim bir beyefendi vardı ( gercekten bu flortu çıkaran kimse onun agzina tukursunler ) Neyse her şey gayet makul ve güzel ilerliyordu bir anda güzelken mutluyken gitti dönmedi 2-3 hafta oldu hala dönmedi.. unutamıyorumda yani zorlanıyorum acaba diyorum çabalamam için benim mesaj atmam için mi yazmayı bıraktı?
Bir erkek neden birden yazmayı bırakıp kaybolur? Anlayan var mı böylelerini?
Cevapla