Aradaki teyze faktörünü hiçe sayıp bu adamla mutlu olabilir miyim?

merhaba kızlar. saçma sapan yorumlar yapmayın rica ediyorum. değişik Bi olay ile karşı karşıya kaldım. teyzem yıllar önce kendinden 20 yaş küçük biriyle birlikteydi 😬(minyonluğunu öne sürerek) birlikte olduğu kişi ailemizle iç içe vakit geçirdi 1.5 yıl boyunca. evimize girip çıktı. adam beni görünce teyzemden vaz geçti çünki bi gelecekleri yoktu ve teyzem sürekli beni kıskandığı için onunla iyi anlaşıyoruz diye hep tartışılar. (ailesiyle tanışmaya gittiğinde de bende vardım teyzemin yanında abla kardeş gibiydik ve adamın ailesi benle evlenecek sanmış teyzemi görünce hepsinin suratı düştü.) neyse gel zaman git zaman birlikte ailece güzel zamanlarımız oldu. adam bana aşık bundan çok kaçtım ama herif babama kadar ulaşıp onunla evlenmek istiyorum müsade olursa demiş ve müsade alındı. 🙄 teyzem ile aramız çok iyi değil di zaten hepden boka saracak.. benim ailem onu istiyor o ve ailesi de beni istiyor. Beni her şekilde mutlu edecek bir karaktere sahip biri. sizce teyze faktörünü hiçe sayıp mutlu olabilirmiyim. şu an ben bekar o bekar 1 yıldır yalvarıyor gel yuva kuralım diye ama kafam darmadağın.

Aradaki teyze faktörünü hiçe sayıp bu adamla mutlu olabilir miyim?
Cevapla