Kendime uygun birini bulmak istiyorum. Eğitimli, normal görünümlü biriyim. Ama hiç iyi birini bulamayacak gibi hiss ediyorum. Karşıma hep toxic insanlar çıktı
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Zamanla bulursunuz karaktere bakın dışa bakmayın
Hayat bu deneyerek şansına geleceği zaman gelecektir.
😐🥲
Benden size bol şans dilekleri...
Sağ ol abi
Yaş oldu 20 hâlâ sapım bir yanım çok istiyor ama bana uygun biri yoktur diye düşünüyorum.
Dikkatli seç
Heves yok ki üni ev iş başka bir şey yapmıyor ha bir de Arkadaşlarım
Bende de öyle. Zor durum
Zaten güven yok kimseye
Özellikle kızlara
Abi kızlara niye güven yok? Benim ilişkim oldu, hep sadık oldum. Bitirme nedenimiz onun saygısız, değer bilmez, toxic biri olmasıydı. Yani kızlardan iyisini bul. Her önüne gelene güvenme
Yok ben zaten ilişki seviyesine geçmedim çünkü o güveni bulamadim kimsede
Tavsiyeni kendin yapmalısin bence 😂
Ben senin açından söyledim. Erkeklere güvenmiyorum
Bence şehirden şehire bile değişir güven duygusu
Küçük şehirlerde güvenirsin çünkü herkes birbirini tanıyor ama benim gibi ist gibi bir yerde üni ortamı görsen tövbe edersin bu işlere
Ben de ünideyim, güvenmiyom
Her üni aynı değil puanı düştükçe ortam pisleşiyor
mesleğin nedir? karşının ne gibi bir kazancı olsun istersin aralık olarak mesela?
Ben üniversiteliyim. Kazanç dediğim ihtiyaç karşılaya bilecek kadar olması. Esas olan iyi kalpli ve anlayışlı olması ki öyle birini bulamıyorum. En önemlisi saygılı biri
zor bir durum. bol şans dilerim
Teşekkürler
Bende senin gibi hissediyorum yaş oldu 30 artık o his geçti böyle daha mutluyum sendede geçecek o his evlilik kısmet nasip işi
Yine yanlış birine güvenicem diye korkuyorum, bir daha mental çöküş yaşayamam
Bende senin gibi düşündüğüm için yalnızım zaten 2 kez darbe yedim 3. Gözümü korkutuyor artık herşeye yeniden başlamak yordu artık
Aynen öyle. Hep kafamda "ya bu da onun gibi toxic, saygısız, değer bilmeyen biri çıkarsa" diyorum
Aynen bende öyle düşünüyorum sıkıldım artık aynı şeyleri tekrar yaşamaktan boş ver takılma yalnız yaşa demiyorum sonsuza kadar ama arkadaş edin zaman su gibi akıp gidiyor ve üstelik kafan boş şeylerle meşgul olmuyor
İnan bana arkadaş edinmek çok daha iyi beklentiye girmiyorsun hayal kırıklığı yok üzülmek yok tertemiz
Arkadaşım var. Sadece ben de diğer kızlarınkı gibi güzel bir ilişki yaşamak isterdim. Hiç bir eksiğim yok
Bende aynı şeyi istiyorum ama olmayınca olmuyor demek ki ben pes ettim her günü ölecek gibi yaşıyorum hiçte pişman değilim
🥲
Üzülme söylediğim gibi nasip kısmet bu tarz şeyler ya daha iyisi olacaksa birde öyle düşün?
İnşAllah
Olur olur sen sosyalleşmekten vazgeçme kendini kapatma kimseye ama her ilişkidede aynı hataları tekrar etme 😉
İlişki yaşaya bileceğimi sanmıyorum. Bu aralarda baya asosyelleşdim ndnsjdjdb
Yapma bunu kendine yazık ediyorsun hayatının en güzel zamanlarını yalnız geçirme çık dışarı yürüyüş yap hava al arkadaşlarınla buluş hayat devam ediyor tekrarı yok yapma böyle daha yaşın kaç?
20🥲Ama o dediğim ilişkiden darbe aldım diye uzun süre depresyona düştüm. Daha yeni yeni kendime geliyorum. Belki de zamanla daha iyi ola bilirim bilemem
Daha ufaksın sabırlı ol bırak herşeyi düşünmeyi 1 2 yıl sonra arkana bakınca diyeceksin ki gerçekten ben bunun için üzüldüm
Daha ne fırsatlar çıkar karşına sosyal bir insan ol hayatının tadını çıkar olumlu düşüncelerle doldur kafanı evet bunu yapmak zor biliyorum ama mecbursun aksi takdirde hep olumsuzluk çekeceksin
Sosyal olmakta çok zorlanıyorum. Bir kaç tane arkadaşım var. Onlarla gezmeyi severim. Ama yeni insanlarla tanışmıyorum. Sanırım bunun için fırsat bulamadım. Şimdi yaz diye arkadaşlarım da uzakta. Üni açılınca da ev, ders arasında gidiyorum. Bir az sıkıcı bir hayatım var🥲
Abi şöyle ben mutlu olmaya çalışıyorum. Ama böyle ilişkilerde filan artık güvensizlik oluştu. Yalnız kaldığımda bazen aklıma yine geçirdiğim kötü günler gelir ve kendimi suçlarım. Yaptığım saçma ve yanlış biliyorum. Ama daha bunu aşamadım
Evet yeni insanlar tanımakta zorlanıyorsun çünkü kusurların olduğunu düşünüyorsun bir kaç kez darbe yediğin için ama özgüvenli ol kimse kusursuz değildir
Mesaj at konuşalım ister misin?
Mesaj atılmıyor
Neden?
Bilmem
Gizli kullanıcıyı aç ben mesaj yazacağım
Nasıl açıldığını bilmiyorum
O zaman benim profilime gir arkadaş olarak ekle beni onuda bilmiyorsan başka seçenek yok 🙂🙂
Çevrende vardır muhtemelen farketmemişsin
Bilemem. Beğenen olsa ve bana söylemese ciddi kabul etmem zaten. Cesareti severim
Her şeyi karşı taraftan da beklemek sıkıntı
Niye? Ben nerden bilicem beğendiğini? Öngörücü filan mıyım? Erkekte cesaret yoksa zaten ciddiye alınmamalı. Hiç bir şey elde edemez biridir
Topluma doğru enerji yansıtarak
O nasıl oluyor
İnceleyelim müsaitsen enerjini
Zamanla bulursun
Ben artık yanılmak istemiyorum, iyi birini bulmak istiyorum
İş güç olarak ne durumdasın
Ben üniversite öğrencisiyim
Acele edip hata yapma , nasibin seni bulur
yaşın nedir?
20
acele edecek bir yaşında yok hayata inan bana hayata daha yeni başlıyorsun. ben 36 yaşındayım daha evlenmedim mesela.
Karşıma biri çıktı, mental çöküş yaşatdı. O yüzden bir daha böyle bir şey yaşarım diye korkuyorum
ben de berbat durumdayım. eski sevgilim 1 günde çekip gitti bağlandım sevdim arkasından aylarca yas tuttum.1 yıldır mesajlar atıyorum. Mental çöküşün ne olduğunu iyi bilirim. Bir zaman sonra düzeleceksin korkma. Bu süreçler çok sancılı geçiyor hiç düzelemeyecek zannediyor insan kendini bir süre sonra hatırlamamaya başlayacaksın. İşte o an hayatın yeniden başlayacak güven bana.
İnşAllah atlatırım abi