Eş adayınızın ailesi sizi gelin/damat olarak istemiyorsa yine de evlenir miydiniz?

Eş adayınızın ailesi sizi gelin/damat olarak istemiyorsa yine de evlenir miydiniz?

Önemli olan oğlunun beni isteyip istememesi. Beni ailesinden biri istemiyor diye ondan vazgeçip onu bırakacak değilim ya. Sevmiyor olabilirler kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda. Kendileri bilir sonuçta oğlu sevmiş istemiş beni onlara susup saygı duymak düşer diye düşünüyorum ben. Zaten evlendikten sonra onlarla yaşamayız ayrı eve çıkarız.
Hayır tabi ki de yani şöyle ki eğer sevdiğim kadın ailesinden ayrı yaşayacaksa ve maddi durumum ikimiz için de iyiyse ya da ikimiz de durumu çok iyiyse tabi ki de... kimseyi dinlemem aşkım için her şeyi yaparım ama ailesi ile yollarını ayırmak istemiyorsa ailesi de beni istemiyorsa kaçıracak değilim zorla olmaz..
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 😊
Gitmem. Ne kadar seversem seveyim ailenin rızası yoksa o iş olmaz. Kadınlar duygusal oldukları için yarın bir gün senin yüzünden diyip tartışma çıkarabilir.
Manitanın tavrına göre değişir xjdjjd
Cevap
14Cevap
O kararı karşı taraf verir. Ancak zor ilişki bunu söyleyen aile ile istenmeyen taraf şayet evelenecekse mezara kadar katiyet ile muhattabı tamamen kesmeli, yoksa ilişkinin altını oyar, asla vazgeçmezler bozmak için uğraşmaktan
Beni istemeyen hiçbir yere gitmem istemeyen insanı zorla gitmek belli bir süre sonra zulümdür, her zaman başına kalkarlar her zaman yüzüne vururlar o yüzden hiçbir şekilde istemem.
İstenmiyorsam evlenmem genellikle sonu pek iyi bitmiyor. Karşı taraf idare edemeyince mundar olurum ortalıkta 😒
Eğer birlikte olduğum insan aşarız deyip yanımda durabiliyorsa evlenirim, aksini gösteren ya da hissettiren bir durum olursa asla olmaz.
Ailesi ile değil sevdiğim kişi ile evleniyorum sonuçta sevgilim istiyorsa ve sevgisine inaniyorsam başkası umrumda olmaz
Manitaya bağlı Ana kuzusu olmazsa heaa olar sjsjaja
Bu benim hayatım tabi ki de istemediğim birisiyle evlenmek istemem.
Biz birbirimizi istiyorsak fark ederse kahrolayım asjdfds
Ailesi önemli değil benim için evleneceğim kişi önemli birbirimizi seviyorsak gerisi boş
ben istemedikten sonra kimse beni başkasına veremez
Ya sıcak bir aile ortamı yoksa çekilmez çok fazla köstek olurlar istemezdim
İstenmediğim gitmem…. Yerine göre söküp alırım ayrı 😉
Önemli olan sevdiğim insan
Eğer evleneceğim kişiyi seviyorsam neden olmasin ama onuda sevmiyorsam yakın o aileyi
İstenmediğini nerden anlarsın ki
Sana olan davranışlardan belli olur bazen açık açık söylenir
Sen nasıl anladın ki
Benim başıma gelmedi böyle bir şey
Evlenirim fazla görüşmeyiz büyük ihtimalle
Allah göstermesin
Hayir. Beğenmeyen kızını vermesin.
Kesinlikle gitmem
Gitmem istemediğim yerde olmam
hayır gitmem
İşim olmaz
Gitmem.
Gitmem
Cıks
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?