Aslında benzer bir soru gördüm. Fakat tam olarak paylaşmak istediğim şey şu;
Bundan 1 yıl öncesinde birisinden çok hoşlanıyordum aynı iş yerindeydik beni kibarca reddederek hayatında birisi olduğunu söyledi ve net bir şekilde konuyu kapattı. Bende canım acıyarak da olsa boyun eğdim ve bu duygularımı bastırmak için saçma sapan durumlar içerisine girdim. Gayet hiç bir şey yaşanmamış gibi bu X kişi ile iş arkadaşı modumuza geri döndük. 1 yıldan sonra bir akşam bir şekilde tamamen masum duygularla konuyu kapattığımı düşünerek aynı evde kalmak durumunda kaldık. Biraz alkollüydük ve beni öpmek istediğini söyledi 2 kez. 2 kez de reddettim. Sonra tekrar yine bir araya geldik ve aramızda doğaçlama olarak bir şeyler oluştu ve birlikte olduk. Bir daha bir daha derken benim eski duygularım depreşti ve yenik düştüm. Bana kesinlikle hislerinin olmadığını söylüyor. Ama dokunması yanında otururken öpmesi kafamı kurcalıyor. Bana yine de bir şey hissetmediğini ve farklı yüzlerinin olduğunu o anda öyle davrandığını söylüyor. Çok saçma bir durum içerisindeyim. Ve bu konuyu uzatmamam gerektiğinin de farkındayım. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer