Onun hataları yüzünden ayrıldık. Ondan mı mesaj beklemeliyim, kendim mi atmalıyım?

Hatalı olduğu çok konu vardı düzel dedim olmuyo ben böyleyim dedi 3 gün önce bitirdim ben ayrıldım sana kalmış dedi ama özlüyorum normal olarak sizce ben mi yazmalıyım yoksa akışına bırakıp ondan mı beklemeliyim

Onun hataları yüzünden ayrıldık. Ondan mı mesaj beklemeliyim, kendim mi atmalıyım?
Cevapla